Het lijkt wat schrift betreft wel op elkaar, maar de uitspraak is heel anders. In Zweden is de o een oe, dus krijg je M-OE-A. Heel anders dan de Nederlandse Noa (onze eerste had bijna Moa geheten)quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef SacreCoeur het volgende:
In Zweden hebben ze Moa ipv Noa ook apart.
je mag/moet helemaal niksquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Binnen nu en een week kan ik hier een nieuwe naam posten.
Oja; ik zag in de OP dat er namen staan waarbij de tweede en derde naam ook zijn ingetikt. Mag/moet dat bij de namen van m'n kinders ook?
Nee mens, dat is stom! Schaap natuurlijk, dat past véél beter!quote:
Volgens mij heb ik hier een waardig opvolger gevonden van D'Shontayquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:32 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, laat me raden: NaLa'DeLuhRay toevallig?
Het vervelende is dat we wel kunnen dollen over namen als D'Shontay en Shenehnay, maar voor je het weet komen ze nog echt langs van usersquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier een waardig opvolger gevonden van D'Shontay![]()
Do tell!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vervelende is dat we wel kunnen dollen over namen als D'Shontay en Shenehnay, maar voor je het weet komen ze nog echt langs van users![]()
Ik wilde het niet zeggen, maar mijn kind heet eigenlijk : Beisantastically Heavensangelquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vervelende is dat we wel kunnen dollen over namen als D'Shontay en Shenehnay, maar voor je het weet komen ze nog echt langs van users![]()
Ja, de bevalling zal voor m'n echtgenote zijn. Zwangere mannen zijn erg zeldzaan, naar 't schijnt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
je mag/moet helemaal niks
dus als jij de volledige naam hier wil neerzetten dan doe je dat, wil je alleen de roepnaam hier neerzetten dan is dat ook goed!
Alvast een voorspoedige bevalling (voor je vrouw??)
Xander?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:50 schreef Pvoesss het volgende:
aaaaarrrrrgggghhhhhhhhhhik vind jongensnamen zooo lastig.
Xantippequote:
quote:
Jongensnamen zijn leuker om te bedenken dan meisjesnamen, die zijn al helemaal lastig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:50 schreef Pvoesss het volgende:
aaaaarrrrrgggghhhhhhhhhhik vind jongensnamen zooo lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |