Sissel? Was een Noorse dame waar ik mee samen gewerkt heb.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tweede poging: Help ons nog even aub. Tijd begint te dringen en we hebben nog steeds geen meisjesnaam![]()
Wat past er bij nou Liv ? We hebben al zoveel namen de revue laten passeren, maar nog steeds niet dé naam gevonden...
We vinden het zelf zo stom dat we nog niks hebben gevonden, maar misschien heeft iemand hier een geweldig idee ...
Echt prachtig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Je moet het eens hardop zeggen, dat klinkt echt zo mooi samen, en de namen apart klinken elk anders maar zijn wel helemaal dezelfde stijl, drie letters en zo
Volgens mij, maar ik ben geen expert, zeg je dan èva waar de v ook een beetje klinkt als een w. en de è als een soort i.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga gelijk Euva zeggen!
En dat klinkt weer zo Frans eiig!
![]()
![]()
Øva een ideetje?
Nee, Ava vind ik echt heel erg mooi erbij!
Gewoon Ava is makkelijkerder dan hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik ben geen expert, zeg je dan èva waar de v ook een beetje klinkt als een w. en de è als een soort i.maar niet iwa.
moeten ze maar niet in Zweuden gaan weunenquote:
Psiesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moeten ze maar niet in Zweuden gaan weunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |