quote:Op maandag 12 april 2010 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
LET OP!!
vanaf nu 1 keer 2 pluspunten en 2 keer 2 minpunten geven
quote:Op maandag 12 april 2010 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
LET OP!!
vanaf nu 1 keer 2 pluspunten en 2 keer 2 minpunten geven
nee, hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
...
Sumera +2, ben ik dan de enige die haar juist wel sympatiek vindt overkomen?
..
Uhmmm... optreden van 2 weken terug?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Badboyz -2, wil ze wel eens horen zingen zonder over the top act, kijken of er dan iets over blijft
Dat heb ik gedaan en ze heeft mijn favoriete nummer verkrachtquote:Op woensdag 28 april 2010 09:52 schreef Joooo-pi het volgende:Sumera bijna onder de dertig? Minstemmers moeten laatste optreden nog maar eens beluisteren!
Ik dacht dat je Jaap en Sumera niet omgedraaid hadquote:
Tuurlijk wel, Jape on the Top!quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Jaap en Sumera niet omgedraaid had
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:07 schreef Marlalala het volgende:
BadBoyz 0
BadBoyz -2 Vind ze gewoon heel erg vervelend.
Exit BadBoyz!
![]()
De BadBoyz vlogen meteen uit X-Factor nadat Gordon in een filmpje bekend maakte dat J-Me een contract eigenlijk niet zagen zitten. Vele tienermeisjes verlieten huilend Studio 22. Gek genoeg had deze onthulling uiteindelijke tóch een positieve invloed op hun 'badde' imago. De jongens werden populairder dan ooit en met charmed_angel als hun manager vlogen ze nog járen de aardbol over. Boy trok daarbij jaarlijks zo'n 300 t-shirts kapot.
heb het aangepast, thanks!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
hetismijrobbert, je stem geldt niet...
Je mag 1maal 2pluspunten geven.. en 2 maal 2minpunten
Pas het dus ff aan
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat me raden.... +2 voor Sumera
Hoe bedoel je?quote:
Alles staat er dubbel in..quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
Sumera - 38
Jaap - 36
Maaike - 22
Sarina - 8
Danielle - 4
Martijn Krabbe - 2
Eric van Tijn- 2
Maaike - 22
Sarina - 8
Danielle - 4
Eric van Tijn- 2
Martijn Krabbe - 0
-2 Jaap; Sorry, geen Sumera fan, maar ze is wel beter dan Jaap. Dus ze hoort ook gewoon boven hem te staan.
+2 Sumera; beter dan Jaap. Dus hoort boven hem te staan.
-2 Martijn; DOEI
Het wordt tijd dat je uit de lijst verdwijnt. Eindelijk begon ook RTL in te zien dat het zo niet langer door kon gaan. Dus met een leugentje voor eigen best wil hebben ze Martijn aangeboden een leuk en uitdagend reisprogramma te presenteren. Martijn denkt dat hij fijn de meest tropische locaties mag bezoeken. Maar tot zijn grote verdriet ging het om een reisprogramma in Winters Scandinavië.
Johquote:
oh zoquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh
Dat had ik in m'n nieuwe post al aangepast. Niet helemaal handig... Sorry
Yep zo ging het de vorige survivalgames ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:03 schreef verleiding het volgende:
Maar we dienen nog steeds twee keer minpunten en een keer pluspunten te geven? Of hoe werkt het nu?
Niet als het aan mij ligt;quote:Op zondag 2 mei 2010 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan morgen niet stemmen misschien, dus nu even
Jaap - 38
Sumera - 26
Maaike - 12
Jaap moet gewoon winnen!!!
Toen was het 1 keer min en 1 keer plusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep zo ging het de vorige survivalgames ook
Wat is nou de bedoeling dan?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:56 schreef Marlalala het volgende:
*vindt het nu niet leuk meer* Kunnen we het niet gewoon bij een top 3 houden![]()
mag ik nog veranderenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:53 schreef iBenny het volgende:
Anonymousz, je moet ook ff Sumera dan 2minpunten geven
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:02 schreef Rauzer het volgende:
Jaap - 36
Sumera - 20
Aangezien vd Vaart geblesseerd is pluspunten voor Sumera.
Nee omdat Jaap net Vd Vaart isquote:Op zondag 2 mei 2010 14:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
...omdat Sumera Spaans is en vd. Vaart voor Real speelt... ofzo...?
Sumera is ook niet Spaansquote:Op zondag 2 mei 2010 14:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
...omdat Sumera Spaans is en vd. Vaart voor Real speelt... ofzo...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
Nog ongeveer 8 keerik weet nog wel een tournamentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is veel werk, maar dat zet ik woensdag wel op![]()
Moet je wel Jaap op 44 zettenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaap - 42
Sumera - 12
Sumera -2, hoe groter het gat hoe leuker.
Nu staat-ie goedquote:Op maandag 3 mei 2010 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
gaat iets niet goed denk ik charmed
Ja kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, d'r zit hier iemand heel ordinair mijn betuiging te copy-en..
We hebben UltraR nogquote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar nu komen de sumera stemmers.... Marlalsla, ranja en joooo-pi
Oh nee die maakt er gelijk weer iets naars vanquote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben UltraR nog
(dit kan op deze manier nog dagen duren)
Er zijn meer jaapstemmersquote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben UltraR nog
(dit kan op deze manier nog dagen duren)
ooooh.. dus eind deze week zijn we klaar?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn meer jaapstemmersik heb ze geteld
Deze tellen niet! Je heb vannacht al gestemquote:Op maandag 3 mei 2010 08:29 schreef Marlalala het volgende:
Jaap - 38
Sumera - 18
+2 voor Sumera natuurlijk
![]()
Omdat ze velen heeft verslagen en omdat het geen schande is om van Jaap te verliezen![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Marlalala het volgende:
Precies
en supporter tot het bittere eind!
Schrijf aub een fatsoenlijk exitverhaal
Jaap - 46
Sumera - 10
Sumera+2![]()
Dan maar niet mainstream
Maakt niet uitquote:Op maandag 3 mei 2010 08:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, ik heb een iets andere zondag/maandag-indeling
Wat bedoel je?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Wie hebben er gestemd 03-05-2010?
Ja, dan ga ik nu maar stemmen, of is het al afgelopenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef UltraR het volgende:
-2 voor Sumera. Liever de hele dag gekras op een schoolbord dan 2 minuten zang van haar.
Vaduz wat doe je? Het spel moet woensdag afgelopen zijn!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaap - 38
Sumera - 18
Sumera +2, voor de spanning en omdat ouderwetse schoolkrijtgeluiden prachtig zijn
dan zou ik ook maar de andere kant kiezenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Het spel moet woensdag afgelopen zijn!
quote:
+ in usergamequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:24 schreef PatriQue89 het volgende:
oh damn... kom er nu achter dat ik niks had moeten zeggen, was in Jaap's voordeel
quote:
eind deze week? Over 5 jaar zijn we nog niet klaar!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
Jaap - 36
Sumera - 20
Want Jaap
Eind van deze week zijn we nog niet klaar
oooooooooh zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eind deze week? Over 5 jaar zijn we nog niet klaar!
Ze houden straks het forum open, speciaal voor ons
Vaduz!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaap - 38
Sumera - 18
Jaap +2, nieuw spel is ook wel zo leuk. (draaikontpolitiek)
Eens is!quote:
Zal nooit precies 50/50 zijn, en zelfs bij 51/49 werkt het al.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar schiet je ook niks mee op, want de sumera en jaap stemmers zijn geloof ik gelijk
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, met een beetje geluk zijn we zo klaar...ik denk dat het nog even gaat duren. En als de nieuwe puntentelling niet werkt, dan stoppen we er gewoon mee! Is Jaap toch nog nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaap 50quote:
lezen sukkel!quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:16 schreef Rauzer het volgende:
1 pluspunt nog maar? Of is het een fout van c_a
? Dan krijgt Jaap namelijk 3 punten aftrek en SUmera er 3 bij
!
Ik vroeg het toch vriendelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lezen sukkel!
Vanaf 06-05-2010 0:00 uur +1 en -2 geven
Jij doet het fout oen!
goedzo rauzertjequote:Op donderdag 6 mei 2010 01:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vroeg het toch vriendelijk!
Jaap 49
Sumera 7
wordt het dan
ik denk dat het zo al over isquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik denk dat het overmorgen wel afgelopen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |