Ik dacht dat je Jaap en Sumera niet omgedraaid hadquote:
Tuurlijk wel, Jape on the Top!quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Jaap en Sumera niet omgedraaid had
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:07 schreef Marlalala het volgende:
BadBoyz 0
BadBoyz -2 Vind ze gewoon heel erg vervelend.
Exit BadBoyz!
![]()
De BadBoyz vlogen meteen uit X-Factor nadat Gordon in een filmpje bekend maakte dat J-Me een contract eigenlijk niet zagen zitten. Vele tienermeisjes verlieten huilend Studio 22. Gek genoeg had deze onthulling uiteindelijke tóch een positieve invloed op hun 'badde' imago. De jongens werden populairder dan ooit en met charmed_angel als hun manager vlogen ze nog járen de aardbol over. Boy trok daarbij jaarlijks zo'n 300 t-shirts kapot.
heb het aangepast, thanks!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
hetismijrobbert, je stem geldt niet...
Je mag 1maal 2pluspunten geven.. en 2 maal 2minpunten
Pas het dus ff aan
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat me raden.... +2 voor Sumera
Hoe bedoel je?quote:
Alles staat er dubbel in..quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
Sumera - 38
Jaap - 36
Maaike - 22
Sarina - 8
Danielle - 4
Martijn Krabbe - 2
Eric van Tijn- 2
Maaike - 22
Sarina - 8
Danielle - 4
Eric van Tijn- 2
Martijn Krabbe - 0
-2 Jaap; Sorry, geen Sumera fan, maar ze is wel beter dan Jaap. Dus ze hoort ook gewoon boven hem te staan.
+2 Sumera; beter dan Jaap. Dus hoort boven hem te staan.
-2 Martijn; DOEI
Het wordt tijd dat je uit de lijst verdwijnt. Eindelijk begon ook RTL in te zien dat het zo niet langer door kon gaan. Dus met een leugentje voor eigen best wil hebben ze Martijn aangeboden een leuk en uitdagend reisprogramma te presenteren. Martijn denkt dat hij fijn de meest tropische locaties mag bezoeken. Maar tot zijn grote verdriet ging het om een reisprogramma in Winters Scandinavië.
Johquote:
oh zoquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh
Dat had ik in m'n nieuwe post al aangepast. Niet helemaal handig... Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |