quote:Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
Nog ongeveer 8 keerik weet nog wel een tournamentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is veel werk, maar dat zet ik woensdag wel op![]()
Moet je wel Jaap op 44 zettenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaap - 42
Sumera - 12
Sumera -2, hoe groter het gat hoe leuker.
Nu staat-ie goedquote:Op maandag 3 mei 2010 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
gaat iets niet goed denk ik charmed
Ja kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, d'r zit hier iemand heel ordinair mijn betuiging te copy-en..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben UltraR nogquote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar nu komen de sumera stemmers.... Marlalsla, ranja en joooo-pi
Oh nee die maakt er gelijk weer iets naars vanquote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben UltraR nog
(dit kan op deze manier nog dagen duren)
Er zijn meer jaapstemmersquote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben UltraR nog
(dit kan op deze manier nog dagen duren)
ooooh.. dus eind deze week zijn we klaar?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn meer jaapstemmersik heb ze geteld
Deze tellen niet! Je heb vannacht al gestemquote:Op maandag 3 mei 2010 08:29 schreef Marlalala het volgende:
Jaap - 38
Sumera - 18
+2 voor Sumera natuurlijk
![]()
Omdat ze velen heeft verslagen en omdat het geen schande is om van Jaap te verliezen![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Marlalala het volgende:
Precies
en supporter tot het bittere eind!
Schrijf aub een fatsoenlijk exitverhaal
Jaap - 46
Sumera - 10
Sumera+2![]()
Dan maar niet mainstream
Maakt niet uitquote:Op maandag 3 mei 2010 08:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, ik heb een iets andere zondag/maandag-indeling
Forum Opties | |