Dus iemand wat niet in de groep opgaat, maar een tegen geluid heeftquote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is een modewoord wat bepaalde mensen gebruiken als ze het niet kunnen hebben dat andere users het niet klakkeloos met ze eens zijn.
Bijvoorbeeld de friet vs patat discussie?quote:Op maandag 26 april 2010 15:47 schreef LimboFan het volgende:
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29
Het is patatquote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef BaasD het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de friet vs patat discussie?
PS. het is friet
Nee, een baas bedenkt meestal nooit iets zelf, maar neemt tegengeluiden over van zijn onderdanen. Een baas is dus te dom en weinig creatief om een trol te kunnen zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 15:48 schreef BaasD het volgende:
Dus iemand wat niet in de groep opgaat, maar een tegen geluid heefteen baas bijvoorbeeld?
Troll!!!!!!!quote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef BaasD het volgende:
[..]
PS. het is friet
Baasd is dus geen troll, want ik ben een baasquote:Op maandag 26 april 2010 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, een baas bedenkt meestal nooit iets zelf, maar neemt tegengeluiden over van zijn onderdanen. Een baas is dus te dom en weinig creatief om een trol te kunnen zijn.
Hij is wel heel sneuquote:
volgens de hollanders is het patat. volgens de limburgers is het friet. waar wilde jij ook alweer bij horen?quote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef BaasD het volgende:
[..]
PS. het is friet
Ook niet helemaal, want zelfbenoemde bazen zijn eigenlijk stakkers.quote:Op maandag 26 april 2010 15:51 schreef BaasD het volgende:
Baasd is dus geen troll, want ik ben een baas
Ik heb hem gekregenquote:Op maandag 26 april 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook niet helemaal, want zelfbenoemde bazen zijn eigenlijk stakkers.
"Baas" is een titel die je enkel kunt krijgen, niet jezelf kunt geven.
Ik was gister in Utrecht en daar stond friet op een menukaartquote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
volgens de hollanders is het patat. volgens de limburgers is het friet. waar wilde jij ook alweer bij horen?
Van wie? Het moet natuurlijk wel een persoon met enig statuur zijn, niet de een of andere hangguido.quote:
daarnaast is hij ook wel erg doorzichtig hč. Baas B, BaasD. hoe zou BaasD nu toch op die naam zijn gekomen zegquote:Op maandag 26 april 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook niet helemaal, want zelfbenoemde bazen zijn eigenlijk stakkers.
"Baas" is een titel die je enkel kunt krijgen, niet jezelf kunt geven.
eerlijk gezegd, ik noem het ook friet, ik zeg nooit patat.quote:Op maandag 26 april 2010 15:58 schreef BaasD het volgende:
[..]
Ik was gister in Utrecht en daar stond friet op een menukaart
Ik ben gewoon een baasquote:Op maandag 26 april 2010 15:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
daarnaast is hij ook wel erg doorzichtig hč. Baas B, BaasD. hoe zou BaasD nu toch op die naam zijn gekomen zeg
Geen van beide. kutmongolen.quote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
volgens de hollanders is het patat. volgens de limburgers is het friet. waar wilde jij ook alweer bij horen?
YEAHquote:Op maandag 26 april 2010 16:00 schreef leFUCK het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, ik noem het ook friet, ik zeg nooit patat.
Je moet je oren laten uitspuiten of je ogen laten nakijken want het was DWaas.quote:
Neenee, het was BAASDquote:Op maandag 26 april 2010 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet je oren laten uitspuiten of je ogen laten nakijken want het was DWaas.
nee, want ik stelde een vraag, waarvan ik het antwoord niet wistquote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef LimboFan het volgende:
Nee maar je bent dus nu aan het trollen, want je probeert reacties uit te lokken!
Nee maar als je zegt van het is friet, dan hoop je dat mensen zeggen dat het patat is, en dan kan jij weer terug zeggen dat het friet is!quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef BaasD het volgende:
[..]
nee, want ik stelde een vraag, waarvan ik het antwoord niet wist
Limbofan is een trollquote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nee maar als je zegt van het is friet, dan hoop je dat mensen zeggen dat het patat is, en dan kan jij weer terug zeggen dat het friet is!
ps, friet!
H! H! H! Baasd is afhankelijk van AOW en rijdt rond in een zalmroze Opel Agila!quote:
kijk mijn vorige postquote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
H! H! H! Baasd is afhankelijk van AOW en rijdt rond in een zalmroze Opel Agila!
met 102 posts per dag ben je sowieso geen baas!quote:Op maandag 26 april 2010 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, baasdinges, als iemand vanaf een afstandje tegen je zegt: "Kijk niet zo verbaasd!", dan maakt jou dat nog geen baasd.
Nou 102 per dag, dat doe je niet zomaar,quote:Op maandag 26 april 2010 16:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
met 102 posts per dag ben je sowieso geen baas!
Dat zijn minstens 6 keer zo veul posts al jijquote:Op maandag 26 april 2010 16:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
met 102 posts per dag ben je sowieso geen baas!
Daarom juist schatjequote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dat zijn minstens 6 keer zo veul posts al jou
als jouquote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dat zijn minstens 6 keer zo veul posts al jou
quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is overigens rond de 17/18 jaar want hij zit op 6vwo, tenminste dat zegt hij vaker.
dus ben je ook minstens 6 x zo levenloos als mijquote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dat zijn minstens 6 keer zo veul posts al jij
ik zit dus met dezelfde vraag.quote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nou 102 per dag, dat doe je niet zomaar,
Dan moet je dus echt geen leven hebben, maar waarom hij dan baas is?
Wat zit je mijn topic nou te trollen?quote:Op maandag 26 april 2010 16:24 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dus ben je ook minstens 6 x zo levenloos als mij
noem je dat baas dan, levenloosheid?
Jij gelooft dan zeker ook dat ik de ekte ekte Johnny Knoxville van Jackass ben.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is overigens rond de 17/18 jaar want hij zit op 6vwo, tenminste dat zegt hij vaker.
neequote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij gelooft dan zeker ook dat ik de ekte ekte Johnny Knoxville van Jackass ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
6vwo hč. slim met boeken, slecht op sociaal gebied, en dus autistisch. dat verklaart die 102 posts per dag.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef LimboFan het volgende:
Baasd vervult een commerciele functiequote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
6vwo hč. slim met boeken, slecht op sociaal gebied, en dus autistisch. dat verklaart die 102 posts per dag.
Ik heb matties genoeg hoorquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
6vwo hč. slim met boeken, slecht op sociaal gebied, en dus autistisch. dat verklaart die 102 posts per dag.
Word ik nou alweer met BaasD geassocieerd?quote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij Limbofan? Zo neen, stop dan eens met trollen..
jaquote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Word ik nou alweer met BaasD geassocieerd?
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef LimboFan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
BaasD is een autist met geen leven die probeert op internet een begrip te worden.
Ik ben gewoon een vrolijke Limburger.
Nee. Dat is het punt niet. Je zou er meer verkopen als je geen 120 posts per dag had gehad.quote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef BaasD het volgende:
[..]
Verkopen die ook pakken van minimaal 1200 dukaten
Die posts maak ik voor voor school/werk en op momenten dat ik niets anders te doen hebquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Dat is het punt niet. Je zou er meer verkopen als je geen 120 posts per dag had gehad.
smoesjes smoesjes, je valt keihard door de mand: LEVENLOOS!quote:Op maandag 26 april 2010 16:35 schreef BaasD het volgende:
[..]
Die posts maak ik voor voor school/werk en op momenten dat ik niets anders te doen heb![]()
Posten gata best snel
Hoezo? vanmorgen ben ik nog gaan fitnessen met een homie, nu ff Fok!en en straks ga ik weer wat anders doenquote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef leFUCK het volgende:
[..]
smoesjes smoesjes, je valt keihard door de mand: LEVENLOOS!
wat boeit mij het of de paus katholiek is de paus is gewoon een idioot die ervoor preekt dat ik met mijn hoofd naar onder van een toren moet.quote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat boeit mij het of de paus katholiek is de paus is gewoon een idioot die ervoor preekt dat ik met mijn hoofd naar onder van een toren moet.
wtf heeft dat überhaupt met jouw levenloze 102 posts te maken?
o ik snap het al, dat was er een van
104 posts BTWquote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat boeit mij het of de paus katholiek is de paus is gewoon een idioot die ervoor preekt dat ik met mijn hoofd naar onder van een toren moet.
wtf heeft dat überhaupt met jouw levenloze 102 104 posts te maken?
o ik snap het al, dat was er een van
Bazen hebben altijd iets anders te doen dan posten. Door hun drukke leventje tussen de Sma'tjes en de homies door hebben ze amper tijd om te slapen, laat staan posten op een forum. de enige reden voor een Baas om te posten op een forum is om te kijken wanneer de laatste smartphone met extra BlingBling uitkomt in de VS om die daar te gaan halen, uiteraard vliegend in business class.quote:Op maandag 26 april 2010 16:35 schreef BaasD het volgende:
[..]
Die posts maak ik voor voor school/werk en op momenten dat ik niets anders te doen heb![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 16:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Bazen hebben altijd iets anders te doen dan posten. Door hun drukke leventje tussen de Sma'tjes en de homies door hebben ze amper tijd om te slapen, laat staan posten op een forum. de enige reden voor een Baas om te posten op een forum is om te kijken wanneer de laatste smartphone met extra BlingBling uitkomt in de VS om die daar te gaan halen, uiteraard vliegend in business class.
Maak je daarop al die kwaliteit topics aan? En wil jij dus alleen 100 post per dag?quote:Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hij moet tog 100 posts halen op een dag
best nog een knappe trollquote:
als dat toch je ultieme doel is in het leven, een gemiddelde van 100 posts per dag aanhouden op FOK!, dan ben je écht triest!quote:Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hij moet tog 100 posts halen op een dag
Gast ik heb de komende 4 maanden vrijquote:Op maandag 26 april 2010 18:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als dat toch je ultieme doel is in het leven, een gemiddelde van 100 posts per dag aanhouden op FOK!, dan ben je écht triest!
wat zijn die andere 19 manieren dan?quote:Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef BaasD het volgende:
[..]
Gast ik heb de komende 4 maanden vrijdit is een van de 20 manieren om mijn tijd om te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |