Hij is wel heel sneuquote:
volgens de hollanders is het patat. volgens de limburgers is het friet. waar wilde jij ook alweer bij horen?quote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef BaasD het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de friet vs patat discussie?
PS. het is friet
Ook niet helemaal, want zelfbenoemde bazen zijn eigenlijk stakkers.quote:Op maandag 26 april 2010 15:51 schreef BaasD het volgende:
Baasd is dus geen troll, want ik ben een baas
Ik heb hem gekregenquote:Op maandag 26 april 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook niet helemaal, want zelfbenoemde bazen zijn eigenlijk stakkers.
"Baas" is een titel die je enkel kunt krijgen, niet jezelf kunt geven.
Ik was gister in Utrecht en daar stond friet op een menukaartquote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
volgens de hollanders is het patat. volgens de limburgers is het friet. waar wilde jij ook alweer bij horen?
Van wie? Het moet natuurlijk wel een persoon met enig statuur zijn, niet de een of andere hangguido.quote:
daarnaast is hij ook wel erg doorzichtig hè. Baas B, BaasD. hoe zou BaasD nu toch op die naam zijn gekomen zegquote:Op maandag 26 april 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook niet helemaal, want zelfbenoemde bazen zijn eigenlijk stakkers.
"Baas" is een titel die je enkel kunt krijgen, niet jezelf kunt geven.
eerlijk gezegd, ik noem het ook friet, ik zeg nooit patat.quote:Op maandag 26 april 2010 15:58 schreef BaasD het volgende:
[..]
Ik was gister in Utrecht en daar stond friet op een menukaart
Ik ben gewoon een baasquote:Op maandag 26 april 2010 15:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
daarnaast is hij ook wel erg doorzichtig hè. Baas B, BaasD. hoe zou BaasD nu toch op die naam zijn gekomen zeg
Geen van beide. kutmongolen.quote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
volgens de hollanders is het patat. volgens de limburgers is het friet. waar wilde jij ook alweer bij horen?
YEAHquote:Op maandag 26 april 2010 16:00 schreef leFUCK het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, ik noem het ook friet, ik zeg nooit patat.
Je moet je oren laten uitspuiten of je ogen laten nakijken want het was DWaas.quote:
Neenee, het was BAASDquote:Op maandag 26 april 2010 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet je oren laten uitspuiten of je ogen laten nakijken want het was DWaas.
nee, want ik stelde een vraag, waarvan ik het antwoord niet wistquote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef LimboFan het volgende:
Nee maar je bent dus nu aan het trollen, want je probeert reacties uit te lokken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |