wat boeit mij het of de paus katholiek is de paus is gewoon een idioot die ervoor preekt dat ik met mijn hoofd naar onder van een toren moet.quote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat boeit mij het of de paus katholiek is de paus is gewoon een idioot die ervoor preekt dat ik met mijn hoofd naar onder van een toren moet.
wtf heeft dat überhaupt met jouw levenloze 102 posts te maken?
o ik snap het al, dat was er een van
104 posts BTWquote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat boeit mij het of de paus katholiek is de paus is gewoon een idioot die ervoor preekt dat ik met mijn hoofd naar onder van een toren moet.
wtf heeft dat überhaupt met jouw levenloze 102 104 posts te maken?
o ik snap het al, dat was er een van
Bazen hebben altijd iets anders te doen dan posten. Door hun drukke leventje tussen de Sma'tjes en de homies door hebben ze amper tijd om te slapen, laat staan posten op een forum. de enige reden voor een Baas om te posten op een forum is om te kijken wanneer de laatste smartphone met extra BlingBling uitkomt in de VS om die daar te gaan halen, uiteraard vliegend in business class.quote:Op maandag 26 april 2010 16:35 schreef BaasD het volgende:
[..]
Die posts maak ik voor voor school/werk en op momenten dat ik niets anders te doen heb![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 16:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Bazen hebben altijd iets anders te doen dan posten. Door hun drukke leventje tussen de Sma'tjes en de homies door hebben ze amper tijd om te slapen, laat staan posten op een forum. de enige reden voor een Baas om te posten op een forum is om te kijken wanneer de laatste smartphone met extra BlingBling uitkomt in de VS om die daar te gaan halen, uiteraard vliegend in business class.
Maak je daarop al die kwaliteit topics aan? En wil jij dus alleen 100 post per dag?quote:Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hij moet tog 100 posts halen op een dag
best nog een knappe trollquote:
als dat toch je ultieme doel is in het leven, een gemiddelde van 100 posts per dag aanhouden op FOK!, dan ben je écht triest!quote:Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hij moet tog 100 posts halen op een dag
Gast ik heb de komende 4 maanden vrijquote:Op maandag 26 april 2010 18:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als dat toch je ultieme doel is in het leven, een gemiddelde van 100 posts per dag aanhouden op FOK!, dan ben je écht triest!
wat zijn die andere 19 manieren dan?quote:Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef BaasD het volgende:
[..]
Gast ik heb de komende 4 maanden vrijdit is een van de 20 manieren om mijn tijd om te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |