Nee maar als je zegt van het is friet, dan hoop je dat mensen zeggen dat het patat is, en dan kan jij weer terug zeggen dat het friet is!quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef BaasD het volgende:
[..]
nee, want ik stelde een vraag, waarvan ik het antwoord niet wist
Limbofan is een trollquote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nee maar als je zegt van het is friet, dan hoop je dat mensen zeggen dat het patat is, en dan kan jij weer terug zeggen dat het friet is!
ps, friet!
H! H! H! Baasd is afhankelijk van AOW en rijdt rond in een zalmroze Opel Agila!quote:
kijk mijn vorige postquote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
H! H! H! Baasd is afhankelijk van AOW en rijdt rond in een zalmroze Opel Agila!
met 102 posts per dag ben je sowieso geen baas!quote:Op maandag 26 april 2010 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, baasdinges, als iemand vanaf een afstandje tegen je zegt: "Kijk niet zo verbaasd!", dan maakt jou dat nog geen baasd.
Nou 102 per dag, dat doe je niet zomaar,quote:Op maandag 26 april 2010 16:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
met 102 posts per dag ben je sowieso geen baas!
Dat zijn minstens 6 keer zo veul posts al jijquote:Op maandag 26 april 2010 16:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
met 102 posts per dag ben je sowieso geen baas!
Daarom juist schatjequote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dat zijn minstens 6 keer zo veul posts al jou
als jouquote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dat zijn minstens 6 keer zo veul posts al jou
quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is overigens rond de 17/18 jaar want hij zit op 6vwo, tenminste dat zegt hij vaker.
dus ben je ook minstens 6 x zo levenloos als mijquote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dat zijn minstens 6 keer zo veul posts al jij
ik zit dus met dezelfde vraag.quote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nou 102 per dag, dat doe je niet zomaar,
Dan moet je dus echt geen leven hebben, maar waarom hij dan baas is?
Wat zit je mijn topic nou te trollen?quote:Op maandag 26 april 2010 16:24 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dus ben je ook minstens 6 x zo levenloos als mij
noem je dat baas dan, levenloosheid?
Jij gelooft dan zeker ook dat ik de ekte ekte Johnny Knoxville van Jackass ben.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is overigens rond de 17/18 jaar want hij zit op 6vwo, tenminste dat zegt hij vaker.
neequote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij gelooft dan zeker ook dat ik de ekte ekte Johnny Knoxville van Jackass ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
6vwo hè. slim met boeken, slecht op sociaal gebied, en dus autistisch. dat verklaart die 102 posts per dag.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef LimboFan het volgende:
Baasd vervult een commerciele functiequote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
6vwo hè. slim met boeken, slecht op sociaal gebied, en dus autistisch. dat verklaart die 102 posts per dag.
Ik heb matties genoeg hoorquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
6vwo hè. slim met boeken, slecht op sociaal gebied, en dus autistisch. dat verklaart die 102 posts per dag.
Word ik nou alweer met BaasD geassocieerd?quote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij Limbofan? Zo neen, stop dan eens met trollen..
jaquote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Word ik nou alweer met BaasD geassocieerd?
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef LimboFan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
BaasD is een autist met geen leven die probeert op internet een begrip te worden.
Ik ben gewoon een vrolijke Limburger.
Nee. Dat is het punt niet. Je zou er meer verkopen als je geen 120 posts per dag had gehad.quote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef BaasD het volgende:
[..]
Verkopen die ook pakken van minimaal 1200 dukaten
Die posts maak ik voor voor school/werk en op momenten dat ik niets anders te doen hebquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Dat is het punt niet. Je zou er meer verkopen als je geen 120 posts per dag had gehad.
smoesjes smoesjes, je valt keihard door de mand: LEVENLOOS!quote:Op maandag 26 april 2010 16:35 schreef BaasD het volgende:
[..]
Die posts maak ik voor voor school/werk en op momenten dat ik niets anders te doen heb![]()
Posten gata best snel
Hoezo? vanmorgen ben ik nog gaan fitnessen met een homie, nu ff Fok!en en straks ga ik weer wat anders doenquote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef leFUCK het volgende:
[..]
smoesjes smoesjes, je valt keihard door de mand: LEVENLOOS!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |