Bij Baywatch, Sawyer's introquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
Lost crew packs its stuff after series wrap:
[ afbeelding ]
(Via.)
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:42 schreef Xurk het volgende:
Erika schiet ook niet echt op met haar recap van de vorige afleveringEn het is verdorie nog 7,5 dagen wachten op een nieuwe aflevering
Weird!quote:Cue up episode fourteen, One of Them. Now jump to the scene inwhich Sayid is about to torture Benjamin Linus (as Henry Gale). Here, Sayid builds tension as he explains his origins as a torturer to his captive. And right before the infamous line in which he introduces himself by name, Sayid puts a strange and very unnerving question to Ben: “You want to know who Iam?”Listen to this line. It’s definitely not Sayid who says it. The voice is sinister, otherworldly, and even mechanical. Onceagain the camera tricks us here, showing us the back of Sayid's head (and the front of Ben’s terrified face) as the line is delivered. In the whole scene, it’s one of the only lines where we don’t get a frontal view of Sayid as he talks. This is because Sayid is not talking. Maybe physically, yes - but at this exact moment something else is speaking through him. And perhaps Ben knows it.
Ik hoor het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 01:06 schreef Bragi het volgende:
Hier is ook al een hele andere stem te horen.@1:36
En weer als degene die het zou moeten zeggen buiten beeld is.
Mja klinkt als Sawyer maar volgens mij is het gewoon een wat onduidelijke geluidsopname.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:06 schreef Bragi het volgende:
Hier is ook al een hele andere stem te horen.@1:36
En weer als degene die het zou moeten zeggen buiten beeld is.
Nope.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:30 schreef Jivis het volgende:
Heb je een duidelijke Youtube van dat Sayid stukje, Bragi?
Zo dan. Vanaf 30:00.quote:
Wow, dat klinkt wel freaky jaquote:
Vind ik niet eigenlijk. Het klinkt heel erg geplakt, alsof die zin eerst niet zo in het stuk dialoog stond.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:55 schreef Bragi het volgende:
Als het zoiets is, dan is het niet vanwege een leeg stukje, lijkt me. Eerder het opnieuw inspreken van een zin die eerst niet duidelijk genoeg klonk.
Ja, 't is er ook in geplakt. Over de zin die daarvoor zo slecht klonk.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk. Het klinkt heel erg geplakt, alsof die zin eerst niet zo in het stuk dialoog stond.
quote:GALE: It started as a fever. After 2 days she was delirious. Then she died. I don't know why you're asking me all these questions. I don't know why you're treating me this way -- why I have to explain to you who I am when you don't tell me who you are.
SAYID: I was 23 years old when the Americans came to my country. I was a good man. I was a soldier. And when they left, I was something different. For the next 6 years I did things I wish I could erase from my memory -- things which I never thought myself to be capable of. But I did come to learn this -- there was a part of me which was always capable. You want to know who I am? My name is Sayid Jarrah, and I am a torturer.
Nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, 't is er ook in geplakt. Over de zin die daarvoor zo slecht klonk.
Want de tekst zelf past wel in de monoloog.
[..]
En ook wel in de dialoog. Ben vraagt hem tot 3 keer aan toe wat zijn naam is.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, 't is er ook in geplakt. Over de zin die daarvoor zo slecht klonk.
Want de tekst zelf past wel in de monoloog.
[..]
en toch op woensdagochtend hier kijken, was je niet bang voor eventuele spoilers?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet dat er geen aflevering was gisterenNog een week wachten dus...
Nee hoor, spoiler maken mij niets uitquote:Op woensdag 28 april 2010 11:01 schreef Dulk het volgende:
[..]
en toch op woensdagochtend hier kijken, was je niet bang voor eventuele spoilers?
Sun is dood Jack is dood Desmond is het rookmonster charles widmore is een aapquote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, spoiler maken mij niets uit
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Sun is dood Jack is dood Desmond is het rookmonster charles widmore is een aap
En kate & claire zijn samenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Sun is dood Jack is dood Desmond is het rookmonster charles widmore is een aap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |