Idd.quote:Op maandag 26 april 2010 13:23 schreef Poit het volgende:
[..]
De kok vloekt ook altijd
Schijnt zelfs een apart vak te zijn op de koksschool
quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd.
"Chef, we hebben klanten voorin zitten."
"Sorry?"
"We hebben klanten voorin zitten."
"Zeg dat nog eens?"
"Klanten."
"Kerel. We hebben GEEN klanten. Hoeren! Die hebben klanten. Wij hebben GASTEN!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
[..]
Idd.
"Sorry?"
"Zeg dat nog eens?"
"Klanten."
quote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Koei: milky milky way (calling for help signal).
Afstudeerbegeleider: Huh![]()
Sc knokploeg: come here.
Afstudeerbegeleider: AUW.
Koei: mwhuhahahahahaha
Mwah, in eerste instantie lijkt het inderdaad alsof hij dat schelden expres doet om die mensen voor schut te zetten, maar als je het programma vaker kijkt dan zie je dat hij dat alleen doet op drukke momenten dat ze er ook daadwerkelijk een puinhoop van maken. Tegelijkertijd is hij ook juist heel vriendelijk tegen die mensen als ze het wel goed doen of als ze niet in de keuken zijn. Hij heeft gewoon het hart op de tong, ook al zou het iets minder Fuck mogen zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk? Ik vind het eigenlijk maar zielig... irritant mannetje dat denkt leuk te zijn omdat hij iedereen uitscheld... Gewoon een domme tokkie die toevallig wel goed kan koken (schijnbaar). Nee doe dan De_Kok
Als een voetballer zonder voetenquote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef De_Kok het volgende:
Als een timmerman zonder hamer klinkt toch minder leuk...
[..]
Idd.
"Sorry?"
"Zeg dat nog eens?"
"Klanten."
Harder lijkt me niet..quote:Op maandag 26 april 2010 13:39 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, in eerste instantie lijkt het inderdaad alsof hij dat schelden expres doet om die mensen voor schut te zetten, maar als je het programma vaker kijkt dan zie je dat hij dat alleen doet op drukke momenten dat ze er ook daadwerkelijk een puinhoop van maken. Tegelijkertijd is hij ook juist heel vriendelijk tegen die mensen als ze het wel goed doen of als ze niet in de keuken zijn. Hij heeft gewoon het hart op de tong, ook al zou het iets minder Fuck mogen zijn.
En wie weet scheldt de Kok nog wel een stuk harder in de keuken!
Je bent er vroeg bij, zo in april.quote:
Als verschillende onderzoekstypes en welk type ik precies gebruikt heb. Als je de laatste pagina die ik getypt heb zou lezen dan zou je echt denken dat ik een of ander heel ingewikkeld onderzoek heb opgezet, puur vanwege de methodologische termen die ik allemaal moet gebruiken. Ook totaal overbodig eigenlijk, want het 'onderzoek' zelf is allang klaar.quote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Kwaliteit tov van hoeveelheid.. geen idee in welk opzicht, maar dat lijkt me vrij rechtoe rechtaan
HAHAHAquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
HAHAHA
Eind April!! Klysma in je biil!!!
Lollercopter!!
Lastig iddquote:Op maandag 26 april 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over twee uur eens een sushiworkshop voor gevorderden doen.
Kan ik eindelijk eens mijn frustratie over Demon Souls even wegsnijden, hakken en rollen.
Die stond al een tijd op mijn backlog, half gespeeld. Ik ben maar opnieuw begonnen, want acht maanden na zo ver te zijn gekomen wist ik niet eens meer hoe het zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |