Idd.quote:Op maandag 26 april 2010 13:23 schreef Poit het volgende:
[..]
De kok vloekt ook altijd
Schijnt zelfs een apart vak te zijn op de koksschool
quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd.
"Chef, we hebben klanten voorin zitten."
"Sorry?"
"We hebben klanten voorin zitten."
"Zeg dat nog eens?"
"Klanten."
"Kerel. We hebben GEEN klanten. Hoeren! Die hebben klanten. Wij hebben GASTEN!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
[..]
Idd.
"Sorry?"
"Zeg dat nog eens?"
"Klanten."
quote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Koei: milky milky way (calling for help signal).
Afstudeerbegeleider: Huh![]()
Sc knokploeg: come here.
Afstudeerbegeleider: AUW.
Koei: mwhuhahahahahaha
Mwah, in eerste instantie lijkt het inderdaad alsof hij dat schelden expres doet om die mensen voor schut te zetten, maar als je het programma vaker kijkt dan zie je dat hij dat alleen doet op drukke momenten dat ze er ook daadwerkelijk een puinhoop van maken. Tegelijkertijd is hij ook juist heel vriendelijk tegen die mensen als ze het wel goed doen of als ze niet in de keuken zijn. Hij heeft gewoon het hart op de tong, ook al zou het iets minder Fuck mogen zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk? Ik vind het eigenlijk maar zielig... irritant mannetje dat denkt leuk te zijn omdat hij iedereen uitscheld... Gewoon een domme tokkie die toevallig wel goed kan koken (schijnbaar). Nee doe dan De_Kok
Als een voetballer zonder voetenquote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef De_Kok het volgende:
Als een timmerman zonder hamer klinkt toch minder leuk...
[..]
Idd.
"Sorry?"
"Zeg dat nog eens?"
"Klanten."
Harder lijkt me niet..quote:Op maandag 26 april 2010 13:39 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, in eerste instantie lijkt het inderdaad alsof hij dat schelden expres doet om die mensen voor schut te zetten, maar als je het programma vaker kijkt dan zie je dat hij dat alleen doet op drukke momenten dat ze er ook daadwerkelijk een puinhoop van maken. Tegelijkertijd is hij ook juist heel vriendelijk tegen die mensen als ze het wel goed doen of als ze niet in de keuken zijn. Hij heeft gewoon het hart op de tong, ook al zou het iets minder Fuck mogen zijn.
En wie weet scheldt de Kok nog wel een stuk harder in de keuken!
Je bent er vroeg bij, zo in april.quote:
Als verschillende onderzoekstypes en welk type ik precies gebruikt heb. Als je de laatste pagina die ik getypt heb zou lezen dan zou je echt denken dat ik een of ander heel ingewikkeld onderzoek heb opgezet, puur vanwege de methodologische termen die ik allemaal moet gebruiken. Ook totaal overbodig eigenlijk, want het 'onderzoek' zelf is allang klaar.quote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Kwaliteit tov van hoeveelheid.. geen idee in welk opzicht, maar dat lijkt me vrij rechtoe rechtaan
HAHAHAquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
HAHAHA
Eind April!! Klysma in je biil!!!
Lollercopter!!
Lastig iddquote:Op maandag 26 april 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over twee uur eens een sushiworkshop voor gevorderden doen.
Kan ik eindelijk eens mijn frustratie over Demon Souls even wegsnijden, hakken en rollen.
Die stond al een tijd op mijn backlog, half gespeeld. Ik ben maar opnieuw begonnen, want acht maanden na zo ver te zijn gekomen wist ik niet eens meer hoe het zat
Is dat die met die pedometer?quote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef koei het volgende:
Ik ben vandeweek begonnen met pokemon pearl. Voor het eerst sinds pokemon blue, wat tevens mijn enige pokemon ooit gespeeld is. Ik ben benieuwd of ik deze wel uit ga spelen...
Stiekem moet ik daar om lachenquote:Op maandag 26 april 2010 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dat die met die pedometer?
Nee, dat is heartgold/soulsilver, en het is een goede zet geweest om deze buiten japan om te dopen tot pokewalker, alhoewel die functie natuurlijk wel handig zou zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dat die met die pedometer?
maar dat zijn dus de eerste 151quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
pokemon boeide mij niet meer nadat ze de 200 pokemons voorbij waren![]()
de show that is
Pedometer is gewoon de juiste benaming voor een stappenteller hoorquote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, dat is heartgold/soulsilver, en het is een goede zet geweest om deze buiten japan om te dopen tot pokewalker, alhoewel die functie natuurlijk wel handig zou zijn.
[..]
maar dat zijn dus de eerste 151
Dat weet ik wel, maar de benaming kan natuurlijk verwarring oproepenquote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Pedometer is gewoon de juiste benaming voor een stappenteller hoor
Ja, die verwarring is makkelijk gemaakt onder het klootjesvolk..quote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar de benaming kan natuurlijk verwarring oproepen
quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
Edwinuss Even geen zin in je gedonder, mail ooit maar eens.
Kimmetje23, prullenbak
en die e97073 ook maar vast
En die vervolgens ook leveren bij de nieuwe pokemonquote:Op maandag 26 april 2010 14:51 schreef koei het volgende:
Zou wel een uitkomst zijn als ze daadwerkelijk een pedometer uit zouden vinden. Dan kan je met behulp daarvan zo de helft van de priesters (laten) ontslaan!
Wat heeft edje nou weer gedaan?quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 13:22 schreef Kimmetje23 het volgende:
-edit- user is weg, nepfoto + reacties erop ook weg.
quote:
Nee, dat is heel duidelijk koei, heel duidelijk...quote:
Alleen bij onzekere pubertjes die het aangrijpen als een kans om de persoon die het woord gebruikt te plagenquote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar de benaming kan natuurlijk verwarring oproepen
Bad Company 2 gok ik, MW2 speelt hij al maanden niet meerquote:Op maandag 26 april 2010 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Vervolgens zit hij weer dagenlang MW te spelen..
ik denk dat hij genoeg tijd krijgt.quote:Op maandag 26 april 2010 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bad Company 2 gok ik, MW2 speelt hij al maanden niet meer
Jij studeert toch psychologie? Dan moet je allang weten dat mensen zwervers (of uberhaupt viezige mensen) laten liggen als er iets met ze aan de hand is. Wil je geholpen worden dan moet je er netjes uit zien! Dat experiment heb ik in mn 1e jaar al te zien gekregen. Erg lullig voor die man, zeker omdat hij iemand hielp, maar zo zit de mensheid nou eenmaal in elkaar. Als ik een zwerver zie die zit te kreunen alsof hij pijn heeft loop ik ook gewoon verder, net als ieder ander.quote:Op maandag 26 april 2010 15:03 schreef Nebo het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oze-doodbloeden.html
Dit is waar wij nu staan in deze falende samenleving, godverdomme zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |