Niet lullen maar vullen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef Crientj het volgende:
@fles, op mn twitter staat een foto. tis echt vreselijk rustig.Wel lekker aan het babbelen
Volgens mij heb ik ooit ergens op de site van het Locov gelezen dat er vanaf een 'sneltrein' van Lelystad naar Amsterdam zou rijden (of deze door rijdt naar Zwolle weet ik niet meer) en dat de doorgaande intercity's naar Groningen Lelystad over zouden slaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Almere en Lelystad (en Zwolle uiteraard). Door de vele Almeerse stations zitten de stoppers de IC's aardig in de weg trouwens.
Op de Rails gelezen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
mij ontgaat het nut van dat stootjuk daar een beetje
Dat zeg ik. Prorail heeft geenenkel oog voor praktisch nut. Alleen voor knaken. Het lijkt wel een bordeel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Duvel het volgende:
Koningsgezinden vonden het een schande dat de koninklijke wachtkamer van Baarn niet meer per spoor bereikbaar was na de verbouwing van Baarn in 2008, en ProRail heeft hiernaar geluisterd door het spoortje terug te brengen.
o, ja kruidvatkaartje met gratis overgangskaartje 2 -> eerste klasse is wel fijn op zo'n dagquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef bork het volgende:
pfff, beetje moe, in Den Helder en Vlissingen geweest en nog wat tussendoor,
Vanmorgen in Hilversum deze:
[ afbeelding ]
Vanavond uit de Vrijheidstrein gestapt te Overvecht:
[ afbeelding ]
nu een voetbadje
Dat mag nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef bork het volgende:
[..]
o, ja kruidvatkaartje met gratis overgangskaartje 2 -> eerste klasse is wel fijn op zo'n dag
nee, meer gewoon geen verf meer...quote:
Ah. Jammer dat ze het spoor niet ook aan de Amersfoortse kant aan hebben aangesloten, zodat het ook een inhaalspoortje zou kunnen worden.quote:
Dat was toch vanwege de film die met het stel opgenomen was? Dit moesten kogelinslagen voorstellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, meer gewoon geen verf meer...
[ afbeelding ]
Oh? 5 x gecontroleerd en 0 x commentaar, leg uitquote:
Nee, je ziet namelijk ook nog een stukje van de groene verf die het stel had voordat het geel geschilderd werd. Het grijze is gewoon het plaatwerk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was toch vanwege de film die met het stel opgenomen was? Dit moesten kogelinslagen voorstellen.
Het mag bij mijn weten gewoon, ik heb er al 3x mee gereisd en nooit problemen gehad. En dan ging het om ritten met meer dan 700 kilometer, door Nederland, en meerdere controles.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef bork het volgende:
[..]
Oh? 5 x gecontroleerd en 0 x commentaar, leg uitIk dacht dat het wel mocht vandaar ook gedaan.
Die van de sneeuwactie van de NS niet.. Niet als je de voorwaarde leest in ieder geval. Dan staat er dat je een NS jaar abonnement moet hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 07:49 schreef Ireyon het volgende:
Een 2->1 Overgangskaartje is gewoon geldig met elk 2de Klas kaartje in wat voor vorm dan ook.. Losse kaartjes, kruidvatkaartjes, Studentenchipkaart, etc.
Die werden uitgedeeld aan abonnementshouders, dus dat lijkt me vrij logisch.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:56 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[..]
Die van de sneeuwactie van de NS niet.. Niet als je de voorwaarde leest in ieder geval. Dan staat er dat je een NS jaar abonnement moet hebben.
Kan, maar er mag een bepaald aantal bevestigingen los zitten voordat het spoor wordt afgekeurd.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:07 schreef zquing het volgende:
ik zag vandaag dat een paar moeren die 't spoor aan die houten stukken vastmaken los zaten. Moet ik daarvoor prorail mailen?
De 766 wordt binnenkort weer groen geschilderd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef Duvel het volgende:
Man, wat ziet dat stel er dramatisch uit...
Toch pas na een grondige bakrevisie?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:12 schreef Socios het volgende:
[..]
De 766 wordt binnenkort weer groen geschilderd.
Geen idee of ze dat daarvoor of daarna doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:29 schreef Duvel het volgende:
Toch pas na een grondige bakrevisie?
Ik dacht altijd dat je die niet mocht combineren, dat dat op dat aangehechte strookje stondquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef bork het volgende:
[..]
Oh? 5 x gecontroleerd en 0 x commentaar, leg uitIk dacht dat het wel mocht vandaar ook gedaan.
De OV-chip virm heb ik nog niet eens gezien. Wil hem toch echt effe treffen hoor..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik in Utrecht die OPVchip Virm gezienWat een lelijkheid
Ik niet. Ik wil geen pijn aan mijn ogen hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:36 schreef greavy het volgende:
[..]
De OV-chip virm heb ik nog niet eens gezien. Wil hem toch echt effe treffen hoor..
Zekerquote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef Socios het volgende:
Hey Peterselieman, nog met Mat ´54 gewees afgelopen weekendt?
De stoptreinen die station Gouda aandoen worden anders voor meer dan 75% door SLT verzorgd, echt doodsaai. Hoe meer dat spul het land in gaat, hoe beter, weg ermee.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef ReisT het volgende:
Je bedoelt, dat het de planning is dat er SLT gaat rijden. Een paar weken terug werd nog gezegd dat dat vanaf 12 april zou zijn. Niks van terecht gekomen. Als SLT ergens niet goed in is dan is het wel in alle diensten rijden waar het planmatig zou moeten rijden.
Er is meer SLT gepland dan er is, vervolgens wordt dit in een gewijzigd plan vervangen door o.a. mat'64, en dan komt er langzamerhand meer SLT, maar dat wordt niet in dat plan gezet waardoor het werkloos aan de kant staat. En er zijn natuurlijk nog een heel aantal machinisten niet opgeleid.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef ReisT het volgende:
Je bedoelt, dat het de planning is dat er SLT gaat rijden. Een paar weken terug werd nog gezegd dat dat vanaf 12 april zou zijn. Niks van terecht gekomen. Als SLT ergens niet goed in is dan is het wel in alle diensten rijden waar het planmatig zou moeten rijden.
Volgens mij mag het wel, ik heb een NS-kortingskaart overigens.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef greavy het volgende:
Op het Kruidvat-kaartje staat niet vermeld dat het niet mag. En daarnaast checken de meeste HC's de aangehechte strook niet.
Bij het Boekenweekgeschenk is géén overgangsbewijs geldig.
Bij het Kruidvat- & Blokker kaartje is wel een overgangsbewijs geldig.
Bij de winterweer actie is er een combinatie weer niet mogelijk.
Verhip het was een blokkerkaartjequote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef greavy het volgende:
Onder de winterweer actie zie ik in dit geval de "dagkaarten" die "abonnementhouders" hebben aangeboden gekregen, en niet de "Overgangsbewijzen" die de "VDU kaarthouders" kregen.
Bij de 2e klas dagkaart van de winterweeractie is het niet geldig, heb ik gelezen.
En nog goed kunnen reizen met t blokkerkaartje die je daar heb? Ik had der zelf 8![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |