Ja, want Gn-Gerp kun je echt niet te voet doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank je PSM
En Mt - Mt Randwyck ook nog. Dan zijn we er wel zo'n beetjeAls Groningen Europapark en Barneveld Noord nou aangesloten worden op de hoofdlijnen, wordt het al een STUK interessanter
![]()
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef Crientj het volgende:
@fles, op mn twitter staat een foto. tis echt vreselijk rustig.Wel lekker aan het babbelen
Niet lullen maar vullen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef Crientj het volgende:
@fles, op mn twitter staat een foto. tis echt vreselijk rustig.Wel lekker aan het babbelen
Volgens mij heb ik ooit ergens op de site van het Locov gelezen dat er vanaf een 'sneltrein' van Lelystad naar Amsterdam zou rijden (of deze door rijdt naar Zwolle weet ik niet meer) en dat de doorgaande intercity's naar Groningen Lelystad over zouden slaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Almere en Lelystad (en Zwolle uiteraard). Door de vele Almeerse stations zitten de stoppers de IC's aardig in de weg trouwens.
Op de Rails gelezen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
mij ontgaat het nut van dat stootjuk daar een beetje
Dat zeg ik. Prorail heeft geenenkel oog voor praktisch nut. Alleen voor knaken. Het lijkt wel een bordeel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Duvel het volgende:
Koningsgezinden vonden het een schande dat de koninklijke wachtkamer van Baarn niet meer per spoor bereikbaar was na de verbouwing van Baarn in 2008, en ProRail heeft hiernaar geluisterd door het spoortje terug te brengen.
o, ja kruidvatkaartje met gratis overgangskaartje 2 -> eerste klasse is wel fijn op zo'n dagquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef bork het volgende:
pfff, beetje moe, in Den Helder en Vlissingen geweest en nog wat tussendoor,
Vanmorgen in Hilversum deze:
[ afbeelding ]
Vanavond uit de Vrijheidstrein gestapt te Overvecht:
[ afbeelding ]
nu een voetbadje
Dat mag nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef bork het volgende:
[..]
o, ja kruidvatkaartje met gratis overgangskaartje 2 -> eerste klasse is wel fijn op zo'n dag
nee, meer gewoon geen verf meer...quote:
Ah. Jammer dat ze het spoor niet ook aan de Amersfoortse kant aan hebben aangesloten, zodat het ook een inhaalspoortje zou kunnen worden.quote:
Dat was toch vanwege de film die met het stel opgenomen was? Dit moesten kogelinslagen voorstellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, meer gewoon geen verf meer...
[ afbeelding ]
Oh? 5 x gecontroleerd en 0 x commentaar, leg uitquote:
Nee, je ziet namelijk ook nog een stukje van de groene verf die het stel had voordat het geel geschilderd werd. Het grijze is gewoon het plaatwerk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was toch vanwege de film die met het stel opgenomen was? Dit moesten kogelinslagen voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |