19:00 sluiten we, daarna gaan we met z'n allen de hele winkel leeghalen.. ;{quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie om 17:00 uur of zo al dicht. Dat red ik niet eens
Het gaat helemaal weg, daarom waren ze eronder ook aan het graven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Crien weet jij wat er in die ruimte komt die dan vrijkomt?
Oh zeker voor dat CU2030 project dan of zo. Nou, we gaan het zienquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Crientj het volgende:
Het gaat helemaal weg, daarom waren ze eronder ook aan het graven.
Jep. http://cu2030.nl/homequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zeker voor dat CU2030 project dan of zo. Nou, we gaan het zien
Er was ook 200km/h beloofd... de tijdswinst zat 'm dus voor een groot deel in de hogere snelheid die er voorlopig niet gereden gaat worden.quote:Op maandag 26 april 2010 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En er was 15 minuten beloofd ...
Blijkbaar laten ze die ic's te vaak stoppen... Almere, Almere Buiten, Lelijkstad, Dronten, Zwolle?? I.p.v. Amsterdam..zoefzoef...Zwolle.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef ReisT het volgende:
[..]
Er was ook 200km/h beloofd... de tijdswinst zat 'm dus voor een groot deel in de hogere snelheid die er voorlopig niet gereden gaat worden.
Ik weet het, ik heb ook al een folder gekregen. En een bon voor koffie/theequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:36 schreef Crientj het volgende:
@Guppy,
http://cu2030.nl/nsfietse(...)uit_vanaf_3_mei_2010
Er gaat volgens mij alleen gestopt worden in Almere.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Blijkbaar laten ze die ic's te vaak stoppen... Almere, Almere Buiten, Lelijkstad, Dronten, Zwolle?? I.p.v. Amsterdam..zoefzoef...Zwolle.
Maar die Servexpas isquote:
60 % korting op een godsvermogen voor (ik noem maar wat) een bak koffie of een croissant is nog steeds overpriced. Als je nou echt de wil hebt om marktwerking in het OV in te voeren, begin dan eens met de catering op de stations. Een reiziger kan helemaal niet kiezen tussen verschillende vervoerders als hij van A naar B moetquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef KapiteinT het volgende:
Maar die Servexpas is.60% korting op alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Weet er nog eentje. Enschede - Glanerbrugquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank je PSM
En Mt - Mt Randwyck ook nog. Dan zijn we er wel zo'n beetjeAls Groningen Europapark en Barneveld Noord nou aangesloten worden op de hoofdlijnen, wordt het al een STUK interessanter
![]()
Die is helemaal de baas jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet er nog eentje. Enschede - Glanerbrug
Almere en Lelystad (en Zwolle uiteraard). Door de vele Almeerse stations zitten de stoppers de IC's aardig in de weg trouwens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Blijkbaar laten ze die ic's te vaak stoppen... Almere, Almere Buiten, Lelijkstad, Dronten, Zwolle?? I.p.v. Amsterdam..zoefzoef...Zwolle.
Gauw foto's maken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:29 schreef Crientj het volgende:
wauw... kliep net de winkel binnen.. het is op een aantal dingen na leeg! Dag winkeltje
Ze hebben er ook veel te veel stations, laat ze maar een metro aanleggen of busbaan in plaats van voor miljarden spoor verdubbelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Almere en Lelystad (en Zwolle uiteraard). Door de vele Almeerse stations zitten de stoppers de IC's aardig in de weg trouwens.
Ja precies, om van het ene station naar het andere per bus te gaan moet je heel Almere door slingeren. Dus krijg je allemaal volk in de trein en die allemaal niet betalen (pakkans is bijna 0% in die 3-4 minuten).quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Mathijz het volgende:
Busbanen zat in Almere, alleen allemaal routes vanaf de stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |