In 2006 was die opmerking gerechtvaardigd.quote:Op maandag 26 april 2010 04:32 schreef dubbel1 het volgende:
Domme opmerking nummer 1: "Die Duitsers lijken wel redelijk te kunnen voetballen".
Je nichtje van 4 tijdens het afgelopen EK?quote:Op maandag 26 april 2010 04:34 schreef DrDentz het volgende:
Na uitschakeling: mag Nederland nu nooit meer voetballen?
quote:Op maandag 26 april 2010 05:04 schreef JanPiraat het volgende:
''Heeft er iemand tijd om opa naar het ziekenhuis te brengen ??! hij heeft een hartaanval !!''....... oma tijdens halve finale WK 1998
Ze weet geen prioriteiten te stellenquote:Op maandag 26 april 2010 05:08 schreef MaskOfSanity het volgende:
Wat is er eigenlijk zo dom aan de opmerking van die oma?
En anders heb je een begrafenis als ze wellicht de finale hadden gespeeld.. Heb je dan wat?quote:Op maandag 26 april 2010 05:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze weet geen prioriteiten te stellen
halve finale WK kom op dan vraag je zulke dingen gewoon nietquote:Op maandag 26 april 2010 05:08 schreef MaskOfSanity het volgende:
Wat is er eigenlijk zo dom aan de opmerking van die oma?
Seedorf i.c.m. penalties is nu eenmaal fataal voor je hart.quote:Op maandag 26 april 2010 05:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
halve finale WK kom op dan vraag je zulke dingen gewoon niet
OK, zullen wij ook niet doen als je stervend op straat ligt dan.quote:Op maandag 26 april 2010 05:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
halve finale WK kom op dan vraag je zulke dingen gewoon niet
In 2000 schoot Jaap hem de tweede ring in van De Arena.quote:Op maandag 26 april 2010 05:16 schreef DrDentz het volgende:
Schoot Seedorf toen ook eentje? Ik weet wel dat Frank de Boer miste.. Cocu ook geloof ik.. Jaap Stam schoot eens hard over, kan ook 2000 geweest zijn
Kwalificatie in Turkije, over de kruising. Wedstrijd verloren we met 1-0 dacht maar we kwalificeerden ons wel. Volgens mij pakte hij de bal af van De Boer met een houding van "ik maak 'm wel eventjes..."quote:Op maandag 26 april 2010 05:21 schreef DrDentz het volgende:
Seedorf miste de beslissende in 96, maar ik weet niet meer of hij daarna ooit nog een strafschop voor oranje gemist heeft. Wel eens eentje in de finale Champions League voor AC Milan, wonnen ze uiteindelijk wel.
Puike opmerkingquote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjongejonge, ze verdienen miljoenen, kunnen ze die bal er toch wel even intrappen !
quote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef Mwanatabu het volgende:
"Ah gelukkig, Bosvelt komt erin"
Hehe.quote:Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Vijf minuten voor het eindsignaal, terwijl er 1) 11 oranje hemden en 2) 11 witte hemden met zwarte broekjes op het veld staan en 3) de hele kamer schuimbekkend "Scheisse!" zit te roepen binnen komen vallen met een Albert Heijn-boodschappentas vol prei en bloemkool, voor het scherm gaan staan en "Wie tegen wie?" vragen.
Dat kon alleen mijn moeder.
Vind ik sowieso wel een gerechtvaardigde opmerking af en toe hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjongejonge, ze verdienen miljoenen, kunnen ze die bal er toch wel even intrappen !
Hee een domme opmerking, live in het topic.quote:Op maandag 26 april 2010 04:30 schreef raebyddet het volgende:
Ik voel me heel erg aangesproken
Ik wist niet eens dat er WK was nu![]()
Dat vind ik een hele goeie.quote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jaaaaaaa die is net zo geweldig als "hebben ze nu alweer een penalty?" 5 minuten NA de wedstrijd (tijdens de nabespreking dus).quote:Op maandag 26 april 2010 18:11 schreef Fascination het volgende:
Mijn tante bij de herhaling van een doelpunt. "Hij scoort weer!"
Ga je voor de zieligste poster aller tijden?quote:Op maandag 26 april 2010 04:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is die Ajax speler goed
Dat laatste slaat nergens op.quote:Op maandag 26 april 2010 06:23 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kwalificatie in Turkije, over de kruising. Wedstrijd verloren we met 1-0 dacht maar we kwalificeerden ons wel. Volgens mij pakte hij de bal af van De Boer met een houding van "ik maak 'm wel eventjes..."
Volgens mij zijn de ziekenhuizen niet eens open als Nederland in de halve finale komtquote:Op maandag 26 april 2010 05:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik in dat geval een slimme opmerking, iets beter dan: "die ouwe ligt te creperen, de aansteller wacht maar mooi even tot het laatste fluitsignaal".
heel goedquote:
Die ken ik..quote:Op maandag 26 april 2010 05:32 schreef DrDentz het volgende:
Welke kant moeten ze ook alweer op voetballen?
en na de rust:
O en nu moeten ze de andere kant op? O jee wist het net.
Ze dacht toch ook dat Italie wereldkampioen zou worden met Messiquote:Op maandag 26 april 2010 20:37 schreef Falco het volgende:
"Tegen de Letten moet we vol op de counter spelen", aldus Karin Bloemen tijdens het EK in Portugal.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:37 schreef Falco het volgende:
"Tegen de Letten moet we vol op de counter spelen", aldus Karin Bloemen tijdens het EK in Portugal.
Ja, klopt.quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze dacht toch ook dat Italie wereldkampioen zou worden met Messi.
Dus je weet het zelf niet, en dan vind je het een domme vraag?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:10 schreef YeahYeahYeah het volgende:
"Trekken de spelers in de rust nu een schone broek en shirt aan?"
Moeders tijdens een wedstrijd op nat & modderig veld.
eigenlijk iemand die dit weet?
Ga in de kroeg kijken danquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef disco99 het volgende:
Mijn vader leest meestal de krant en soms doet ie em omlaag en zegt dan "Wat spelen ze slecht op deze manier gaan ze verliezen" krant omhoog en gaat ie verder lezen.
Tot grote ergernis
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus je weet het zelf niet, en dan vind je het een domme vraag?![]()
Volgens mij doen een aantal spelers dit wel.
Zijn uitleg staat in de link erbijquote:Op dinsdag 27 april 2010 04:54 schreef dieselnoi het volgende:
Elia - van Nistelrooij - Robben
----------Van persie----------
---Seedorf--vd Vaart------
----------Sneijder---------------
Boulahrouz-de Jong--Kuyt
---------Stekelenburg-----------
Whehequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:56 schreef RM-rf het volgende:
Ik kreeg ooit het schaamrood op mn kaken toen mn vrouw iemand heel serieus uitlegde dat Portugal doorging tegen Nederland (2006) op gele kaarten... bij rood stond het wel gelijk (2 tegen 2) maar portugal had 5 gele kaarten en nederland maar 3... en dat ze dat wist omdat ik haar dat had utlegd, wat eigenlijk ook klopte, maar ik had gedacht dat ze wel doorhad dat ik dat als grap bedoelde.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen hoor, als hij opeens naar Man Utd of Chelsea of Barcelona zou gaan... want dan speelt hij in een sterkere, snellere, zwaardere competitie, tussen en tegen betere spelers, en dan kun je hem wellicht toch beter beoordelen dan in de Italiaanse competitie, maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Laat ik trouwens heel duidelijk zijn: Als Seedorf gewoon iedere wedstrijd puur vanuit zijn taken voetbalt en in dienst van het elftal speelt, dan is het een prima speler. Dan zit je nog steeds met een matig schot en soms wat zwakke positionering en een zwakke omschakeling, maar dan blijft er in ieder geval tempo inzitten en hij gaat geen gekke dingen doen waardoor hij balverlies heeft.
ALS hij iedere wedstrijd zo zou spelen, zou ik zijn grootste fan zijn. En hij heeft ook meerdere keren laten zien dat hij dat wel KAN.
Alleen wisselt hij het mijn inziens nog net iets te vaak af met wedstrijden waarin hij iets teveel wil doen. Iets te vaak voor het afstandsschot gaat (wat hij niet moet doen), of iets te lang de bal bij zich houdt, of gewoon een mindere wedstrijd heeft qua aannames en passing. Dan scoor je in mijn ogen gewoon niet hoger dan een 5 of 6. Ik vind een schot dat hoog over gaat niet erg, maar wel wanneer je het 5x per wedstrijd doet, terwijl er anderen vrij staan. Daar kan ik me kapot aan ergeren. Als je makkelijke passes verneukt, dan erger ik me daar ook aan (Muller gisteravond)
Liever GEEN schot en gewoon die bal afgeven, dan een bal die de tribunes ingaat.
Seedorf kan heus wel voetballen, scoort soms gewoon een prima 8 wat mij betreft. Maar als hij vervolgens weer 4-5 wedstrijden een 5je of 6-je scoort, dan vind IK het geen 'wereldspeler'. Ik ga hem niet alleen op die ene wedstrijd beoordelen dat hij die 8 scoort. Kom nou(!) Dan zet ik er liever een speler in die altijd een 7 haalt. Ook niet fantastisch, maar daar kun je dan in ieder geval wat mee.
De techniek en het inzicht van Seedorf kun je toch niet vergelijken met een Bergkamp!? De passing en positionering kun je toch niet vergelijken met een Cocu!? De traptechniek kun je toch niet vergelijken met een Sneijder!? De leidereigenschappen van Seedorf kun je niet vergelijken met een Van Bommel. Wat is er dan zo uitmuntend aan Seedorf dat het een 'wereldspeler' is!?
Het is gewoon een aardige middenvelder die bij mooie clubs heeft mogen meedoen, en daar op het juiste moment was om ook te kunnen profiteren van de prijzen die ze gepakt hadden. Denk je dat Seedorf een zelfde carriere zou hebben gehad als hij niet toevallig in dat Ajax van Van Gaal destijds had gespeeld dat een prijs pakte, maar als hij 5 jaar eerder of later was doorgebroken in Ajax 1!? Ik denk zelf namelijk van niet.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... of je zet Kuyt linksback, of Bakkal. Beide spelers die je hoogstwaarschijnlijk gewoon overal neer kunt zetten en ze doen gewoon wat er dan van ze gevraagd wordt op die positie.
Maar goed, Gio zal natuurlijk gewoon onze linksback zijn dit WK, dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk, of we het er mee eens zijn of niet
Kill the bitch!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tis maar voetbal .....
2 minuten nadat Nederland in de halve finale volstrekt onterecht door Brazilie is uitgeschakeld...
Dat inderdaad. Mensen die zeggen dat het maar een spelletje is.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tis maar voetbal .....
2 minuten nadat Nederland in de halve finale volstrekt onterecht door Brazilie is uitgeschakeld...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:56 schreef RM-rf het volgende:
Ik kreeg ooit het schaamrood op mn kaken toen mn vrouw iemand heel serieus uitlegde dat Portugal doorging tegen Nederland (2006) op gele kaarten... bij rood stond het wel gelijk (2 tegen 2) maar portugal had 5 gele kaarten en nederland maar 3... en dat ze dat wist omdat ik haar dat had utlegd, wat eigenlijk ook klopte, maar ik had gedacht dat ze wel doorhad dat ik dat als grap bedoelde.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
Schoonmoeder (spaans)
Marcos Senna speelt toch voor Italie![]()
Schoonvader, man en ikNee ma dat is die neger in het Spaanse elftal.
SchoonmoederEen Spaanse neger
![]()
Wij![]()
Schoonmoeder: Nou sorry hoor
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
Schoonmoeder (spaans)
Marcos Senna speelt toch voor Italie![]()
Schoonvader, man en ikNee ma dat is die neger in het Spaanse elftal.
SchoonmoederEen Spaanse neger
![]()
Wij![]()
Schoonmoeder: Nou sorry hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |