Goddomme, hoe oud ben je? Zes? Oke, de islam is extreem-rechts, en nu? Het zal mij een worst wezen want ik hang geen enkele religie aan. Maakt dit de PVV plots een fatsoenlijk clubje?quote:Op maandag 26 april 2010 17:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik doe niet flauw, ik wijs je op je eigen woorden.
[..]
En ook dit stukje tekst kan ik prima vervangen door de woorden moslims en de islam. Een moslim, zeker de volwassenen, weet dondersgoed wat de inhoud van de Koran is en weet dondersgoed hoe de islam in elkaar steekt...waarom hangen zij dan de islam aan?
[..]
Men kan dit precies zeggen over de islam en de Koran. Lees dit stukje nog maar eens na...
Geen impact? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar het jodendom heeft geen drang om zich te verspreiden (het is altijd al een kleine godsdienst geweest), dus de impact daarvan is een heel stuk minder dan die de islam heeft.
Scheld je nu uit frustratie, KoosVogels?quote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goddomme, hoe oud ben je? Zes? Oke, de islam is extreem-rechts, en nu? Het zal mij een worst wezen want ik hang geen enkele religie aan. Maakt dit de PVV plots een fatsoenlijk clubje?
Aan de andere kant groeien de meeste Marokkaanse straatjochies uit de criminaliteit, terwijl de Antillianen vaak nog tot in de 40 crimineel zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 17:20 schreef Zienswijze het volgende:
Antilianen en Surinamers pakken tenminste ook nog hun eigen volk. Marokkanen hebben het grotendeels op andere volkeren dan zijzelf gemunt. Ook dat zorgt voor veel boosheid.
Als je denkt dat 11/9 gepleegd is door joden of zionisten, kan ik ook zeggen dat alle problemen op de wereld door de islam komt.quote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Geen impact? Laat me niet lachen.
[ afbeelding ]
De Joods-zionistische architecten van de Irak-oorlog. De neo-cons.
Vertel eens Zienswijze, wat heeft naast 9/11 een grotere impact gehad op de wereld dan deze oorlog?
Maar in beide groepen zitten wel een sub-groep met extremisten.quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
Ik ben duidelijk: noch PVV-stemmers, noch moslims vind ik extreem-rechts.
Juist, jij snapt emquote:Op maandag 26 april 2010 18:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar in beide groepen zitten wel een sub-groep met extremisten.![]()
Kom maar eens met bronnen.quote:Op maandag 26 april 2010 17:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Antilianen en Surinamers pakken tenminste ook nog hun eigen volk. Marokkanen hebben het grotendeels op andere volkeren dan zijzelf gemunt. Ook dat zorgt voor veel boosheid.
Leg mij geen woorden in m'n mond. Ik heb nergens gezegd dat ze achter 9/11 zaten. Maar wel dat de Irak-oorlog architecten zionisten waren.quote:Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je denkt dat 11/9 gepleegd is door joden of zionisten, kan ik ook zeggen dat alle problemen op de wereld door de islam komt.
Beide zijn onzinnige stellingen, vind je ook niet?
Overigens heb je alleen zionisme in Israel en omgeving. Het islamisme is in alle 56 islamitische landen te vinden + de niet-islamitische landen met een omvangrijke moslimpopulatie. De excessen van de islam hebben dus een grotere impact dan de excessen van het jodendom.
Tja, met 1 Miljard moslims en slechts 50 miljoen Joden..... is dat niet heel moeilijk.quote:Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef Zienswijze het volgende:
Overigens heb je alleen zionisme in Israel en omgeving. Het islamisme is in alle 56 islamitische landen te vinden + de niet-islamitische landen met een omvangrijke moslimpopulatie. De excessen van de islam hebben dus een grotere impact dan de excessen van het jodendom.
Dat klopt, maar criminaliteit = criminaliteit. Een mens ziet dat Marokkanen voornamelijk andere volkeren beroven. Dat wekt irritatie op. En daar komt ook nog eens bij dat als je "ze" op criminaliteit wijst, de meesten meteen de anderen de schuld geven zonder naar zichzelf kijken. De Molukkers kunnen daarover meepraten.quote:Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Aan de andere kant groeien de meeste Marokkaanse straatjochies uit de criminaliteit, terwijl de Antillianen vaak nog tot in de 40 crimineel zijn.
En ik kan dat uit eigen ervaring ook onderschrijven: Toen ik een tiener was in de jaren 80/90 hadden we al lastpakjes van voornamelijk Marokkaanse afkomst..... maar er is nu, 15, 20 jaar later, geen noemenswaardig probleem met "probleem-dertigers" in de Marokkaanse gemeenschap.
Daarbovenop: TURKEN zorgen NAUWELIJKS voor problemen - althans, vergeleken met de top 3 van Marokanen, Antillianen en Surinamers. De criminaliteitscijfers tonen ook aan dat de Turken toch op een redelijk ver van de 3e plek op een 4e plaats vertegenwoordigd zijn.
Hier ook een best interessant artikel verder: http://www.om.nl/onderwer(...)8/veelplegers_en_de/
En zie ook dit mbt tot Antillianen:
http://nos.nl/artikel/604(...)ntillianen-hoog.html
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ang_in_criminaliteit
http://www.binnenlandsbes(...)er-door.141775.lynkx
Dat laatste bericht is ook best interessant leesvoer.
Verkeerde plaatje, geen van hen is een zionist.quote:
Ga niet weer hetzelfde verhaal typen. Dus:quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Scheld je nu uit frustratie, KoosVogels?
Ik wijs je erop dat je met 2 maten aan het meten bent. Je vindt PVV-aanhangers wél rechts-extremistische trekjes hebben omdat de PVV als partij dat is. Vervolgens ontwijk je de vraag of moslims extreem-rechtse trekjes hebben, gezien hun ideologie extreem-rechtse trekjes bevat.
Als je aanhangers van de ene club (PVV) wel extreem-rechts vindt, maar aanhangers van de andere club (islam) niet extreemrechts vindt, dan ben je hypcriet bezig.
Ik ben duidelijk: noch PVV-stemmers, noch moslims vind ik extreem-rechts. Nu jij nog KV.
Verder is dit natuurlijk een onzinnige discussie want het maakt eigenlijk geen reet uit hoe je een PVV'er noemt. Het staat als een paal boven water dat de PVV een bepaalde bevolkingsgroep een deel van zijn rechten wil ontnemen. Noem het extreem-rechts, noem het liberaal, noem het van mijn part links. Ik noem het walgelijkquote:Op maandag 26 april 2010 18:54 schreef maartena het volgende:
Verder blijft het moeilijk een politieke partij te vergelijken met een religie.
Tja, dat er allerlei integratieproblemen zijn, is natuurlijk al decennia bekend.quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef Zienswijze het volgende:
Dat klopt, maar criminaliteit = criminaliteit. Een mens ziet dat Marokkanen voornamelijk andere volkeren beroven. Dat wekt irritatie op. En daar komt ook nog eens bij dat als je "ze" op criminaliteit wijst, de meesten meteen de anderen de schuld geven zonder naar zichzelf kijken.
Turken mogen dan wel minder crimineel zijn dan de top 3, qua integratie stookt daar ook wel het één en ander. En een gebrekkige integratie + overlast zorgt voor een geirriteerde houding bij derest v/d bevolking.
Toch moeten ook Obama en Clinton bij IUPAC op de koffie om te vertellen hoe tof Israël wel niet is. Dan krijgen ze de zegen van de mensen daar, en vergroot dat hun kansen om in het Witte Huis te raken.quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Verkeerde plaatje, geen van hen is een zionist.
Sterker nog, de bovenste twee zijn fel tegen verdere Joodse bebouwing in de Westelijke Jordaanoever. (Waar Wilders trouwens voor is)
Dit plaatje past beter:
[ afbeelding ]
Ja goh, oke, bij 2 landen zijn zionisten betrokken: Israel-Palestina conflict en de Irak-oorlog. Weet je wat? we gooien er voor het gemak ook nog eens de oorlog in Afg. erbij: 3 landen dus door het zionisme.quote:Op maandag 26 april 2010 18:57 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in m'n mond. Ik heb nergens gezegd dat ze achter 9/11 zaten. Maar wel dat de Irak-oorlog architecten zionisten waren.
Lees dit artikel, open je ogen:
http://www.amconmag.com/article/2003/mar/24/00007/
Zionisme heb je niet alleen in Israël, maar in het hele Westen, in de VS hebben ze het zelfs voor het zeggen:
[ afbeelding ]
Wat te denken van de Libanon-oorlog.quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja goh, oke, bij 2 landen zijn zionisten betrokken: Israel-Palestina conflict en de Irak-oorlog. Weet je wat? we gooien er voor het gemak ook nog eens de oorlog in Afg. erbij: 3 landen dus door het zionisme.
In 56 (!!) islamitische landen zijn islamisten betrokken. Plus in al die niet-islamitische landen met een omvangrijke moslimminderheid.
Het zionisme heeft dus een veel kleinere impact dan het islamisme.
Ik doelde niet op Obama, Clinton of McCain maar meer op AIPAC.quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Verkeerde plaatje, geen van hen is een zionist.
Sterker nog, de bovenste twee zijn fel tegen verdere Joodse bebouwing in de Westelijke Jordaanoever. (Waar Wilders trouwens voor is)
Dit plaatje past beter:
[ afbeelding ]
Wat een redenatiequote:Op maandag 26 april 2010 18:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, met 1 Miljard moslims en slechts 50 miljoen Joden..... is dat niet heel moeilijk.
[quote]Overigens is het zionisme, als in de expliciete steun aan Israël wel degelijk in andere landen aanwezig. Al vele decennia sterk vertegenwoordigd in de VS en het VK, maar in landen als Nederland waar nu ook alweer 45.000 Joden wonen is het dus ook steeds sterker vertegenwoordigd. We zagen dat recentelijk heel sterk met die Gidi Markuszower.
Het blijft gewoon een cijferspelletje natuurlijk, 1 miljard moslims tegenover 50 miljoen Joden.quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef Zienswijze het volgende:
In 56 (!!) islamitische landen zijn islamisten betrokken. Plus in al die niet-islamitische landen met een omvangrijke moslimminderheid.
Het zionisme heeft dus een veel kleinere impact dan het islamisme.
Maak daar maar 13.155.000 Joden van.quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een cijferspelletje natuurlijk, 1 miljard moslims tegenover 50 miljoen Joden.
Nee, het jodendom is altijd al een vervolgde Godsdienst geweest. Dat heeft zijn oorsprong in het Romeinse rijk, en toen deze in 200-300 AD overstapten op het Christendom, is die onderdrukking blijven bestaan. In de afgelopen 2000 jaar is het Jodendom continue onderdrukt, en door die onderdrukking (en dus niet alleen door WO2) relatief klein gebleven.quote:Op maandag 26 april 2010 19:06 schreef Zienswijze het volgende:
Het jodendom is niet als een Hitler de halve wereld over geragd en mensen laten dwingen om tot het jodendom te behoren.
Ontzettende hansworst, dat is al lang gezegd door hem. Precies hetzelfde wat maartena zegt.quote:Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Juist, jij snapt em![]()
Alleen KoosVogels meet met 2 maten. Ik wacht z'n antwoord af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |