Tja, zo zie je maar weer eens wat drugs met je doet. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook niet maar heeft geen nadelen. En is gratis.
Maar je geeft dus toe dat het drugsverbod nutteloos is, we zijn het alweer eens.
Onzin, dat weet ook vrijwel iedereen die geen alcohol drinkt. Anders is er nog zoiets als telefoongids.nl (of de ouderwetsche Gouden Gids), daar zul je geen categorie "Drugsdealers" tegenkomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je geen alcohol drinkt weet je ook niet waar de slijter is.
En dat vind jij makkelijk verkrijgbaar? De portiers waar ik uitga werken meestal goed samen met de politie en de zaken voeren een zero-tolerance beleid, dus als je dat vraagt weet je meteen ook zeker dat je de volgende keer niet meer binnenkomt. Het zou trouwens niet in me zijn opgekomen "ow, ik heb zin in drugs, laat ik die portier dat eens gaan vragen"quote:[..]
Je gaat in het uitgaanscentrum om je heen zitten kijken, je vraagt het een portier of taxi-chauffeur.
En daarom moet het maar vrij verkrijgbaar zijn? Dan zijn die problemen in 1 klap opgelost? Dus omdat het niet gehandhaafd kan worden, moet het maar gelegaliseerd worden. Ik ben normaal heel liberaal ingesteld, maar geef gewoon toe dat het gewoon troep is. Nu niet meteen gaan zeuren "ja maar alcohol is dat ook", dan probeer je weer de focus op die andere drugs te verleggen.quote:Mijn belangrijkste argumenten voor de betere verkrijgbaarheid van illegale drugs:
Geen sluitingstijden, ze komen het 's nachts brengen.
Geen leeftijdscontrole
Geen kwaliteitscontrole
Geen belasting
Geen regels
Nee, een uitstekend argument om het te houden zoals het is. Waar wil je de grens gaan leggen van wat wel nog mag en niet meer mag? Wat mij betreft: softdrugs legaliseren, harddrugs verbieden.quote:[..]
Een uitstekend argument om alle drugs te legaliseren.
Logisch ja, voor jouquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
En daarom hebben ze de minst gevaarlijke drug, paddo's, laatst verboden.
logisch, ja
Dat is toch het argument van de verbieders? Als je drugs verbiedt kan je er niet aan komen? Dat is gelul, je kan er juist makkelijker aankomen. Ze dealen geen alcohol op het schoolplein, andere zaken wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef Metalfreak het volgende:
En daarom moet het maar vrij verkrijgbaar zijn?
Als het daarom verboden is, dan zou bijvoobeeld alcohol ook al lang verboden moeten zijn:quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Logisch ja, voor jou
Nu alweer vergeten waarom die op de lijst met verboden middelen gingen?
http://www.depers.nl/binn(...)wilde-niet-dood.html
Ohja, en het verbod werkthttp://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16538
Omdat christen fascist Klink wilde neuken met zijn buitenlandse vriendjes en omdat hij het leuk vond om een onderzoek en advies van de gezondheidsraad in de wind te slaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Logisch ja, voor jou
Nu alweer vergeten waarom die op de lijst met verboden middelen gingen?
Ja, propagandacampagnes zijn leuk!quote:
quote:Ohja, en het verbod werkthttp://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16538
We hebben de wereldbevolking van de ondergang gered!quote:Tot en met 31 maart zijn er acht incidenten geweest. In dezelfde periode vorig jaar waren dat er 49. De slachtoffers dit jaar waren allemaal mannelijke toeristen tussen de 25 en 35 jaar. Drie van hen moesten naar de Eerste Hulp.
Oh, nee toch niet. We weten het niet.quote:Cohen zegt ook dat het werkelijke aantal paddo-incidenten iets hoger zou kunnen liggen. Dat zou kunnen komen doordat toeristen minder snel aan de bel trekken omdat paddo's illegaal zijn.
Hij vind het niet logisch.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Sadatx het volgende:
Bovendien vergeet meneer Gilette die zich zogenaamd op wetenschappelijke onderzoeken beroept dat volgens diezelfde wetenschappelijke onderzoeken middelen als ketamine, lsd, xtc, paddo's etc. allemaal onderdoen voor alcohol qua schade aan het lichaam, maatschappelijke overlast en sociale schade. En toch zijn die verboden. Wat is jouw reactie daarop gilette?
Er is daarin geen verschil tussen drugs. Iedereen reageert anders op alcohol.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Als drugs op dezelfde schaal gebruikt zouden worden als alcohol hadden we veel meer problemen. Drugs hebben een onberekenbare invloed.
Dan ben je verantwoordelijk voor een hoop ellende, criminaliteit en oorlog in Mexico en Afghanistan.quote:Begrijp me niet verkeerd, wat mij betreft moeten ze ook alcohol verbieden.²
Dat doet ie heul niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Sadatx het volgende:
Bovendien vergeet meneer Gilette die zich zogenaamd op wetenschappelijke onderzoeken beroept
quote:Op maandag 26 april 2010 23:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
maar ik hou het liever bij de feiten, eigen research, eigen bevindingen, eigen ervaringen, eigen mening.
Ach nu is het voor je een christen facist, als het niet in je voordeel is. Zodra hij het tegenovergestelde had gedaan was het je vriendje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat christen fascist Klink wilde neuken met zijn buitenlandse vriendjes en omdat hij het leuk vond om een onderzoek en advies van de gezondheidsraad in de wind te slaan.
Geldt ook voor mensen die hier aankomen met dat harddrugs gelegaliseerd moet worden.quote:
Ik vind dit nogal wat ja.quote:We hebben de wereldbevolking van de ondergang gered!![]()
![]()
Je bent het dus met me eens dat een verbod helpt. Mooiquote:Oh, nee toch niet. We weten het niet.![]()
Dat is nogal een verantwoording voor de toename van criminaliteit en onvrijheid.
Aha, dus je bent het wel met me eens dat het dus onvoorspelbaar is en dus gevaarlijk? Toch maar een verbod dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is daarin geen verschil tussen drugs. Iedereen reageert anders op alcohol.
Daarom ga ik gewoon net zolang door tot ze een inzinking krijgen. Ik zal nooit toegeven aan een junk. Dit is ook de beste methode om een junk af te laten kicken: je nooit laten kennen en toegeven. Voor je het weet zijn ze weer aan het gebruiken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Het voelt wat vreemd aan: een "junk" die tracht met rationele argumenten te komen. Lastig.²
Waarom zou het verboden moeten worden omdat het gevaarlijk is/kan zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Aha, dus je bent het wel met me eens dat het dus onvoorspelbaar is en dus gevaarlijk? Toch maar een verbod dan?
Daar heb ik al uitgebreid antwoord op gegeven, lees anders even terug. Heb geen zin om het weer allemaal op te sommen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waarom zou het verboden moeten worden omdat het gevaarlijk is/kan zijn?
Typische reactie van een gebruiker.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:04 schreef arucard het volgende:
Misschien moeten we autorijden ook verbieden. Of het gebruik van een trap, je kan je daar flink mee verwonden als je er vanaf valt.
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
moet je ook allemaal niet doen onder invloed....
Jij probeert een drogreden er doorheen te drukken om drugsgebruik goed te praten?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:10 schreef arucard het volgende:
Jij beweert dat er geen ongelukken gebeuren met mensen die nuchter zijn?
Je bent zelf een junk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik zal nooit toegeven aan een junk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |