quote:AMSTERDAM - De 28-jarige Fransman die vrijdagavond in Amsterdam zijn hond doodstak, was niet onder invloed van paddo's. De man verklaarde aan de politie dat hij hallucinerende paddenstoelen en wiet had gebruikt, maar de GGD spreekt dit tegen. Volgens de instelling had de man een psychose.
Dat meldt de NOS maandag. Naar aanleiding van het vooral drong de VVD erop aan haast te maken met een verbod op de verkoop van verse paddenstoelen. In gedroogde vorm vallen ze al onder de Opiumwet.
In Amsterdam hadden in de eerste vijf maanden van dit jaar 35 mensen medische hulp nodig na het gebruik van paddo's. In maart kwam een Franse toeriste om het leven nadat ze na het gebruik van paddo's van een brug sprong.
Volgens deskundigen gaat het vooral om toeristen. Nederlanders zouden beter weten om te gaan met drugs.
Dutch: 2 - French Loonies: 0quote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef sieb het volgende:
Precies, allemaal overtrokken reacties van mensen die onbekend zijn met Paddo's.
...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:20 schreef bijdehand het volgende:
Maar wat is er nou negatief aan Fransen die zelfmoord plegen?
nee joh, nationale trots!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
...
Niks, maar als ze het met onze middelen doen zijn we alsnog de klos.![]()
Was ie al mee begonnen. Of leeft de hond nog ?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef Hathor het volgende:
Kan die Fransen geen fokverbod worden opgelegd?
Net zoals jij er een mooi eigen verhaal van maakt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk had de man een psychose gekregen door de paddestoelen en maakt de NOS er weer - zoals gewoonlijk - een mooi eigen verhaal van dat in hun straatje past...
Ik heb wel iemand in mijn omgeving door paddestoelen in een psychose zien belanden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Net zoals jij er een mooi eigen verhaal van maakt?
Niet relevant, en totaal geen antwoord op mijn vraag. Doe nog eens een poging.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand in mijn omgeving door paddestoelen in een psychose zien belanden.
In dit soort gevallen kan je maar beter niet vertrouwen op die hoaxers van de NOS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet relevant, en totaal geen antwoord op mijn vraag. Doe nog eens een poging.
WTF heeft de NOS er voor belangen bij dat de man wel of niet paddo's heeft gegeten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In dit soort gevallen kan je maar beter niet vertrouwen op die hoaxers van de NOS.
Bij gevoelige berichten weten die (ex)paddo-eters van de NOS altijd het bericht precies in hun straatje te manipuleren.
De NOS-sers zijn toch voornamelijk globaal gezien oude lsd - en paddogebruikerts van de Generatie 'Niks' uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
WTF heeft de NOS er voor belangen bij dat de man wel of niet paddo's heeft gegeten?![]()
De man is door de GGD onderzocht en er zijn geen sporen van paddo's in z'n lichaam aangetroffen.
Misschien heeft die kerel de paddo's er wel bij betrokken ivm de straf die hem te wachten staat, die misschien anders uit zou vallen als ie z'n daad onder invloed had gepleegd (in zijn voordeel uiteraard).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |