abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51525006
quote:
AMSTERDAM - De 28-jarige Fransman die vrijdagavond in Amsterdam zijn hond doodstak, was niet onder invloed van paddo's. De man verklaarde aan de politie dat hij hallucinerende paddenstoelen en wiet had gebruikt, maar de GGD spreekt dit tegen. Volgens de instelling had de man een psychose.

Dat meldt de NOS maandag. Naar aanleiding van het vooral drong de VVD erop aan haast te maken met een verbod op de verkoop van verse paddenstoelen. In gedroogde vorm vallen ze al onder de Opiumwet.

In Amsterdam hadden in de eerste vijf maanden van dit jaar 35 mensen medische hulp nodig na het gebruik van paddo's. In maart kwam een Franse toeriste om het leven nadat ze na het gebruik van paddo's van een brug sprong.

Volgens deskundigen gaat het vooral om toeristen. Nederlanders zouden beter weten om te gaan met drugs.

Bron: Nu.nl
Uitgegeven: 16 juli 2007 15:11
Laatst gewijzigd: 16 juli 2007 15:23

http://www.nu.nl/news/115(...)j_slachten_hond.html

Hetzelfde als die ouders van die krassert (eigenlijk springert), lopen janken dat ze perfect is maar d'r vrienden en omgeving vertelden dat ze suïcidaal en depressief was. Bij de tweede half gare (en Franse)idioot wordt er zoveel heisa gemaakt dat het er leek dat er per direct een nationaal verbod werdt op gelegd.

[ Bericht 7% gewijzigd door teh_m0nkey op 16-07-2007 16:12:20 ]
pi_51525356
Precies, allemaal overtrokken reacties van mensen die onbekend zijn met Paddo's.
pi_51525527
Maar wat is er nou negatief aan Fransen die zelfmoord plegen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51525572
Tja dat zijn meteen wat minpunten voor dat geschreeuw van Teeven van de Volkspartij voor Vrijheid en nog iets om paddo's op de lijst van verboden middelen te plaatsen. Als je dan toch bezig bent, schenk dan ook bijv. Zweedse toeristen geen alcohol omdat die in eigen land niks gewend zijn. Maar dus niet zoals nu, met twee maten meten en de bewuste, veilige gebruiker van dit kleurrijke spul de nek omdraaien.
Eigen brokjes eerst.
pi_51525741
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef sieb het volgende:
Precies, allemaal overtrokken reacties van mensen die onbekend zijn met Paddo's.
Dutch: 2 - French Loonies: 0

Wie stemt er voor voorlichting van sex en verdovende middelen voor toeristen? Gekkenhuis.
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:20 schreef bijdehand het volgende:
Maar wat is er nou negatief aan Fransen die zelfmoord plegen?
...

Niks, maar als ze het met onze middelen doen zijn we alsnog de klos.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:41:22 #6
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_51526230
Over een tijdje zijn er alleen nog wetten die gebaseerd zijn op de acties van een paar debielen in
de samenleving...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_51526825
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]

...

Niks, maar als ze het met onze middelen doen zijn we alsnog de klos.
nee joh, nationale trots!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51527464
Kan die Fransen geen fokverbod worden opgelegd?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51527570
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nee joh, nationale trots!
Ik dacht dat die Hawaiiaans en Mexicaanse zooi geimporteerd werden.
pi_51527639
Dus de paddestoeltjes blijven (nog wel even). Yay!
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2007 @ 17:35:34 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_51527907
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef Hathor het volgende:
Kan die Fransen geen fokverbod worden opgelegd?
Was ie al mee begonnen. Of leeft de hond nog ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 juli 2007 @ 18:16:24 #12
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51529128
Mooi staaltje paniekvoetbal (wederom) van Den Haag.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51541258
Ik dacht er al aan dat hij mischien voor zijn ziek geest de hond had geslacht en dan wiet en paddo's had genomen om het als smoes te bruiken . Nou zeggen ze dat hij een psygose had
Arashi - Waratte motto saikou no Lady
Kitto sotto omoi todoku
Shinjiru koto ga subete
Akenai yoru wa nai yo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:49:22 #14
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_51548434
Who rights this stuff ?
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_51550884
Toch vrees ik voor een verbod op paddestoelen. En hoewel ik het zelf al jaren niet meer gebruikt heb, vind ik dat wel een aanslag op bepaalde vrijheden die we hier in Nederland genieten. Langzaam maar zeker wordt het mooie Nederland naar de klote geholpen door allerlei verboden en symptoom bestrijding. En als het aan Teeven ligt zal hij toch echt binnenkort met een alcoholverbod moeten komen, want dat eist per jaar toch echt een stuk meer sllachtoffers dan een paar paddestoeltjes. Hypocrisie ten top.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_51553355
natuurlijk is het hypocriet. politici nemen veel vrijheden beetje bij beetje weg om in te spelen op publieke opinie. zo wordt het land waar ik geboren ben, en waar ik zo lang van heb gehouden, steeds betuttelender.

onthoud dat over het algemeen vrijheden die door een regering weg worden genomen, nooit meer terug komen...
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_51556809
Waarschijnlijk had de man een psychose gekregen door de paddestoelen en maakt de NOS er weer - zoals gewoonlijk - een mooi eigen verhaal van dat in hun straatje past...

Tegenwoordig krijg je van Europa zowat al een boete als je een patatje of hamburger eet, maar paddo's kan je over al kopen.
Vanmij hoeven die paddo's niet verboden te worden, maar dit is niet te rijmen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51557300
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:58:32 #19
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51557351
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk had de man een psychose gekregen door de paddestoelen en maakt de NOS er weer - zoals gewoonlijk - een mooi eigen verhaal van dat in hun straatje past...
Net zoals jij er een mooi eigen verhaal van maakt?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51558158
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Net zoals jij er een mooi eigen verhaal van maakt?
Ik heb wel iemand in mijn omgeving door paddestoelen in een psychose zien belanden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51558323
Ik heb met deze man te doen. Over een paar dagen of weken ziet hij in wat hij daadwerkelijk heeft gedaan. Het zal hem z'n hele leven bij blijven. Een psychose is niet maar zo iets lijkt mij.

Is er al bekend of deze man momenteel al in een behandelkliniek wordt opgevangen?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:25:29 #22
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51558400
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb wel iemand in mijn omgeving door paddestoelen in een psychose zien belanden.
Niet relevant, en totaal geen antwoord op mijn vraag. Doe nog eens een poging.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51558623
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Niet relevant, en totaal geen antwoord op mijn vraag. Doe nog eens een poging.
In dit soort gevallen kan je maar beter niet vertrouwen op die hoaxers van de NOS.
Bij gevoelige berichten weten die (ex)paddo-eters van de NOS altijd het bericht precies in hun straatje te manipuleren.
pi_51559046
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In dit soort gevallen kan je maar beter niet vertrouwen op die hoaxers van de NOS.
Bij gevoelige berichten weten die (ex)paddo-eters van de NOS altijd het bericht precies in hun straatje te manipuleren.
WTF heeft de NOS er voor belangen bij dat de man wel of niet paddo's heeft gegeten?

De man is door de GGD onderzocht en er zijn geen sporen van paddo's in z'n lichaam aangetroffen.
Misschien heeft die kerel de paddo's er wel bij betrokken ivm de straf die hem te wachten staat, die misschien anders uit zou vallen als ie z'n daad onder invloed had gepleegd (in zijn voordeel uiteraard).
pi_51559681
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

WTF heeft de NOS er voor belangen bij dat de man wel of niet paddo's heeft gegeten?

De man is door de GGD onderzocht en er zijn geen sporen van paddo's in z'n lichaam aangetroffen.
Misschien heeft die kerel de paddo's er wel bij betrokken ivm de straf die hem te wachten staat, die misschien anders uit zou vallen als ie z'n daad onder invloed had gepleegd (in zijn voordeel uiteraard).
De NOS-sers zijn toch voornamelijk globaal gezien oude lsd - en paddogebruikerts van de Generatie 'Niks' uit de jaren 70.

Of de man in een psychose zat of dat de man paddo's had gebruikt... de straf zal er niet meer of minder om worden, in beide gevallen was de man ontoerekeningsvatbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')