Lang, eer dat de zaakjes van de verzekering rond zijn, de schade kosten geschat zijn, die procedure rond is en hij gemaakt is en ik mijn contrabasje terug heb?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Dat zie ik toch overwegend als goed nieuws! Hoe lang gaat het duren?
Nog 2 toms en wat bekkens en je hebt een perfect metalkitjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie dit:
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Skjelter het volgende:
Bassist meld zich
Inmiddels speel ik nu anderhalf jaar basgitaar, dankzij school. Daarvoor gitaar gespeeld maar mijn hart gaat uit naar basgitaar.
En wat wil ik toch graag deze prachtige Fender:
http://www.dolphinmusic.c(...)e95cd47613171044.jpg
Welkom!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Skjelter het volgende:
Bassist meld zich
Inmiddels speel ik nu anderhalf jaar basgitaar, dankzij school. Daarvoor gitaar gespeeld maar mijn hart gaat uit naar basgitaar.
En wat wil ik toch graag deze prachtige Fender:
http://www.dolphinmusic.c(...)e95cd47613171044.jpg
Is juist mooi. Kunnen andere leren van je wijsheidquote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welkom!.
Ik voel me hier soms echt oud met mijn 'ik speel al 15 jaar'.
Aan zijn wijsheid heb je niet veel, hij doet alles verkeerd omquote:Op zondag 16 mei 2010 21:40 schreef Skjelter het volgende:
[..]
Is juist mooi. Kunnen andere leren van je wijsheid
Blijkbaar werkt het welquote:Op zondag 16 mei 2010 21:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Aan zijn wijsheid heb je niet veel, hij doet alles verkeerd om
Misschien doe ik het wel verkeerdquote:
Female bass players go down the bestquote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En als vrouw zijnde?
Ik heb wel een heeele grote contrabas
Smeerkeesquote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En als vrouw zijnde?
Ik heb wel een heeele grote contrabas
Waarom?quote:
Nou,quote:
Daarom dusquote:Het is toch de waarheid,Mijn contrabas is groter als jullie basgitaren.. of jullie.....
Cuuuuuuuuutequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik speel gewoon standaard 3/4. Ik ben 1.60 dus t lukt me allemaal net
Meestal zijn dit mensen die ooit zo hebben leren spelen en niet anders gewend zijn. Op Talkbass was een Amerikaan die in de kerk heeft leren spelen met instrumenten van de kerk en ja, die zijn rechtshandig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:46 schreef Tøm het volgende:
Allereerst omdat de snaren in omgekeerde volgorde op de gitaar zaten, maar later zag ik dat de beste man linkshandig speelt op een rechtshandige gitaar. Met als gevolg dat de snaren ondersteboven gestemd zijn.
Wat is daar het nut van?
Pics or it didn't happenquote:
Joh, lijkt maar zo. Haar bas is dikker dan de jouwe, dus het steekt zo afquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haha, geloof mij maar ik ben echt niet zo slank..
Moet jij niet in Oslo zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
sure.. en die plofkop wordt ook veroorzaakt door mijn bas
Net of ze in alleen NL internet hebbenquote:
Akelige pinokkio!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Net of ze in alleen NL internet hebbenEn nee ben gewoon thuis.
Welke plofkop?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
sure.. en die plofkop wordt ook veroorzaakt door mijn bas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |