abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2010 @ 12:18:34 #103
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81247754
Ja, we leven allemaal met je mee! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:57:39 #104
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81249113
Ik heb de mijne voor 3500 gekocht maar hij was meer waard. Heb hem van een vriend gekocht en dan krijg je het concept vriendenprijsje haha.

En dankjewel
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81284938
Wat klote zeg, van de contrabas. En wat een enorm dubbel gevoel moet je hebben omdat er geen enkele opzet in het spel is. Het is al vervelend genoeg voor je vriendin dat ze een aanval had; en dat met dit tot gevolg. Ik hoop dat die vriendin er niets aan over heeft gehouden....

Mijn CB heeft in zijn bestaan al twee maal onbedoeld contact met de grond gemaakt. Eenmaal bij het uitladen waarbij ik weggleed -> hals afgebroken. Professioneel laten repareren door een luthier (600 euro rekening, en de bas twee weken kwijt). Gelukkig heb ik mijn instrumenten meegenomen in de inboedelverzekering en die deden nergens moeilijk over. Kreeg zelfs gewoon mijn snaren vergoedt (a 180 euro).

De tweede keer was vorig jaar en toen heeft mijn CB op een avond besloten een zogenaamde belly flop te doen. Ze huppelde zo van de standaard af (tocht ?!) en kieperde zo voorover met de kam als eerste op de grond. Resultaat: een diepe scheur aan de onderkant van de hals. De plek waar hij gerepareerd was door de luthier bleef netjes in tact! Deze reparatie heb ik zelf uitgevoerd (vanwege het feit dat de verzekering tweemaal dezelfde claim binnen twee jaar niet vergoedt; en omdat de luthier de komende maanden geen tijd had). Veel geduld, veel rust en niets overhaasten. Heb wel e.e.a. nu verstevigd met schroeven en netjes bijgewerkt. Ik heb wel de bas helemaal opnieuw moeten lakken (en daar een eigen design van gemaakt). Zal vanavond eens kijken of ik foto's kan posten - zit nu op mijn werk.

Mijn suggestie: laat hem repareren door een goede luthier, zeker omdat jouw bas 3 keer zo duur was als de mijne qua aanschaf. Kost een bom duiten, maar daar ga je echt geen spijt van krijgen. Verzekeringstechnisch wordt het misschien lastig, maar toch. Succes ermee!
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:44:30 #106
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81287061
Hij wordt zo ie zo gerepareerd, maar bij geen vergoeding zal ik daar eerst geld voor aan de kant moeten leggen. Ik hoest niet zomaar een paar 100 euro op,

Die vriendin van me mankeert verder niks gelukkig lief dat je het vraagt.

Verder als die gerepareerd word wordt het bij een goede gedaan. Want hij is me teveel waard om door iemand gerepareerd te worden die er de ballen verstand van heeft.

Ben er nog steeds goed van onder de indruk, en vind t ook raar dat t zoveel impact op me heeft... had dat niet zo verwacht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81287366
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij wordt zo ie zo gerepareerd, maar bij geen vergoeding zal ik daar eerst geld voor aan de kant moeten leggen. Ik hoest niet zomaar een paar 100 euro op,

Die vriendin van me mankeert verder niks gelukkig lief dat je het vraagt.

Verder als die gerepareerd word wordt het bij een goede gedaan. Want hij is me teveel waard om door iemand gerepareerd te worden die er de ballen verstand van heeft.

Ben er nog steeds goed van onder de indruk, en vind t ook raar dat t zoveel impact op me heeft... had dat niet zo verwacht.
Ik heb geen idee waar je woont, maar in het zuiden van Limburg is Jan Knooren gevestigd (www.knooren.nl). Hij heeft mijn bas toen gerepareerd. Hij bouwt al jaren zelf CB's en andere instrumenten en werkt voor de groten der aarde. Zo is hij bijv. vaste luthier voor Lee Rocker (Stray Cats) als deze in NL en DEU tourt. Tevens repareert hij erg zorgvuldig allerlei antieke CB's from all over the world die tonnen waard zijn. Aparte man om mee om te gaan, maar een begrip in deze wereld.
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:14:52 #108
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81287992
Heb de naam weleens horen vallen ja denk ik.

Maar ik vermoed dat hij naar antwerpen gaat.

maar eerst maar eens afwachten hoe het financieel gaat lopen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81362439
heb ik eindelijk het geld bij elkaar om een nieuwe comboversterker te bestellen bij Thomann (Fender Rumble 100-210), leveren ze 'm niet meer
Iemand nog een idee voor een +/- 100 watt combo, liefst 2x10''? Prijs rond de 300 euro.
Alternatief is de Ashdown Five Fifteen, maar das een 1x15''. Zou op zich kunnen in de oefenruimte, maar het is niet ideaal.
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:37:32 #110
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81363124
Die 2de ziet er leuk uit
Kwam zelf nog deze tegen:

Ashdown Five-Fifteen MiniRig (100watt, 2x10'')
http://www.rockpalace.com/product/Ashdown-Five-Fifteen-MiniRig
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:48:52 #112
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81363228
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef Brammie1 het volgende:
Die 2de ziet er leuk uit
Kwam zelf nog deze tegen:
[ afbeelding ]
Ashdown Five-Fifteen MiniRig (100watt, 2x10'')
http://www.rockpalace.com/product/Ashdown-Five-Fifteen-MiniRig
Wha, zou ik niet doen, heb hem getest destijds, is het toch net niet.
het is een basversterker, maar net niet goed voor optredens enzo
pi_81363620
Ik zal voorlopig nog niet gaan optreden, het gaat om een goeie versterker voor in de oefenruimte
Daarom liever 2x10'' ipv 1x15''
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:03:44 #114
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81364022
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef Brammie1 het volgende:
Ik zal voorlopig nog niet gaan optreden, het gaat om een goeie versterker voor in de oefenruimte
Daarom liever 2x10'' ipv 1x15''
Volume van die Minirig gaat denk ik tegenvallen
pi_81365806
ik zal er eens over nadenken, bedankt voor de info
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:56:55 #116
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81379226
Geen idee wat voor muziek je maakt, maar ik zou toch minstens naar een 200W versterker kijken. Tja, tenzij je jazz maakt ofzo .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:12:28 #117
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81379776
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:56 schreef Witchfynder het volgende:
Geen idee wat voor muziek je maakt, maar ik zou toch minstens naar een 200W versterker kijken. Tja, tenzij je jazz maakt ofzo .
Ook dan heb je wel meer dan 100 watt nodig hoor
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:17:22 #118
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81379934
Nee hoor. Ik heb een akoestische gig gedaan met een piano, een cajon, twee gitaren en een viool. Ik kwam, zonver PA, prima mee met mijn 35W Orange versterkertje. Als je jazz speelt met een clean gitaar en/of piano en een drumkit met brushes zit je goed met 100W.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:31:06 #119
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81380375
Ja maar zodra er blazers bijkomen denk ik dat je al snel weggeblazen word (letterlijk en figuurlijk)
En dan over de hammond niet gesproken

Maar voor jazz met piano is het inderdaad prima lijkt me.

Maar Bram, speelt die Jazz?
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:34:29 #120
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81380483
Als je hammond speelt moet je het gelijk goed doen en hem aansluiten op een 100W buizen Marshall stack .

Tja, dan moet je als bassist wel met je Precision door een 8x10 500W basstack heen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81384148
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:31 schreef KaMo het volgende:
Ja maar zodra er blazers bijkomen denk ik dat je al snel weggeblazen word (letterlijk en figuurlijk)
En dan over de hammond niet gesproken

Maar voor jazz met piano is het inderdaad prima lijkt me.

Maar Bram, speelt die Jazz?
Ik speel zeker geen Jazz we spelen alleen nog covers, van oa Rage Against the Machine, Arctic Monkeys, System of a Down en Queens of the Stone Age. Veel power nodig dus
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:36:39 #122
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81384315
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef Witchfynder het volgende:
Als je hammond speelt moet je het gelijk goed doen en hem aansluiten op een 100W buizen Marshall stack .

Tja, dan moet je als bassist wel met je Precision door een 8x10 500W basstack heen .
Nee, de hammond moet op een leslie

En dan de bas door een Ampeg of orange fullstack
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:58:06 #123
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81389286
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:32 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Ik speel zeker geen Jazz we spelen alleen nog covers, van oa Rage Against the Machine, Arctic Monkeys, System of a Down en Queens of the Stone Age. Veel power nodig dus
Ik zou een 350W (of daar omtrent) amp kopen dan. Misschien wel een 4x10.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:03:37 #124
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81389495
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:36 schreef KaMo het volgende:

[..]

Nee, de hammond moet op een leslie

En dan de bas door een Ampeg of orange fullstack
Neen! Jon Lord gooide het door een Marshall stack en hij is heer en meester over de Hammond! .



Roger, één van mijn grote voorbeelden, speelt hier dan weer net op een Ric .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81389913
Ik speel op 300watt!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_81389965
Voor 550 euro had ik trouwens een http://www.gallien-krueger.com/ Backline 600 combo
Death solves all problems: no man, no problem.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:18:52 #127
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81390067
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:14 schreef Rechterbal het volgende:
Ik speel op 300watt!
ik ook
pi_81391231
Ik op 30 watt
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:58:35 #129
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81391851
Ik op 500W! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:24:54 #130
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81393083
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik op 500W! .
Jij wint!

Maar dan mag ook wel met die 48797 kilo rack van je
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:26:12 #131
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81395545
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef KaMo het volgende:

[..]

Jij wint!

Maar dan mag ook wel met die 48797 kilo rack van je
Touché! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81395609
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik zou een 350W (of daar omtrent) amp kopen dan. Misschien wel een 4x10.
Zou ik het liefst ook willen, maar daar heb ik geen geld voor op het moment. 300 euro is toch echt wel de max
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:15:58 #133
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81397460
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:27 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Zou ik het liefst ook willen, maar daar heb ik geen geld voor op het moment. 300 euro is toch echt wel de max
Maar moet je volgende week al een amp hebben dan? Als het niet dringend is zou ik gewoon nog ff doorsparen.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:35:52 #134
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81398389
Het wordt toch tijd dat ik dit nummer eens leer spelen

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81399468
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Maar moet je volgende week al een amp hebben dan? Als het niet dringend is zou ik gewoon nog ff doorsparen.
er zit wel een klein beetje haast bij, ben het zat om mezelf nauwelijks te kunnen horen tijdens repetities
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:50:22 #136
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81401574
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

er zit wel een klein beetje haast bij, ben het zat om mezelf nauwelijks te kunnen horen tijdens repetities
Kan me voorstellen. Hebben jullie een PA? Want dan kun je ff voor de time being met een mic jezelf uitversterker en dan hoor je jezelf nog wel terwijl je hard door spaart en uiteindelijk met een monsterlijke amp aan komt waar je bandleden zwaaaar geïntimideerd door raken .

Als je zo'n setje op de kop tikken, ga je kontschoppen als jewelste:

http://link.marktplaats.nl/341770642

Of een setje met een Hartke 3500 er in. Daar kun je nooit mis mee gaan .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:58:31 #137
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81403927
Ja, die Ashdown MAG is top (ik heb dezelfde set)

en die hartkes schoppen ook kont!
pi_81408306
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Kan me voorstellen. Hebben jullie een PA? Want dan kun je ff voor de time being met een mic jezelf uitversterker en dan hoor je jezelf nog wel terwijl je hard door spaart en uiteindelijk met een monsterlijke amp aan komt waar je bandleden zwaaaar geïntimideerd door raken .

Als je zo'n setje op de kop tikken, ga je kontschoppen als jewelste:

http://link.marktplaats.nl/341770642

Of een setje met een Hartke 3500 er in. Daar kun je nooit mis mee gaan .
Nog geen PA op het moment, we hebben wel zelf iets geknutseld met een mic en een versterker, maar die gaat enorm rondzingen op het moment dat je het geluid zo hard zet dat je het net kan horen

Combo die ik nu wil halen is gewoon een nieuwe oefenamp. Mochten we later nog gaan optreden, komt er wel een goeie versterker/cabinet set.
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:56:37 #139
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81410040
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:50 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Nog geen PA op het moment, we hebben wel zelf iets geknutseld met een mic en een versterker, maar die gaat enorm rondzingen op het moment dat je het geluid zo hard zet dat je het net kan horen

Combo die ik nu wil halen is gewoon een nieuwe oefenamp. Mochten we later nog gaan optreden, komt er wel een goeie versterker/cabinet set.
Ik denk dat de minirig, erg snel gaat tegen vallen

Maar ik heb enkel ervaring met de oude generatie minirigs (65watt waren die geloof ik)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:55:45 #140
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81411994
Ik heb een tijd in de oefenruimte gespeeld op een 200W combo en daarmee haalde ik het nét, met twee gitaristen, een toetsenist en een drukke drummer. Dus bespaar jezelf latere frustratie en koop nu een goed ding met veel vermogen. Je wil geen versterker hebben die je nu al tot het uiterste moet drijven.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:27:55 #141
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81413060
Plus, niks is zo lekker als af en toe lekker blazen!
pi_81419125
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een tijd in de oefenruimte gespeeld op een 200W combo en daarmee haalde ik het nét, met twee gitaristen, een toetsenist en een drukke drummer. Dus bespaar jezelf latere frustratie en koop nu een goed ding met veel vermogen. Je wil geen versterker hebben die je nu al tot het uiterste moet drijven.
Zo'n herrie maken wij nog niet één gitarist met een combo van 80watt, een drummer en een toetsenist. Nog geen zanger(es) op het moment.
Basversterker moet 2x zo sterk zijn als de gitaarversterker is de vuistregel toch? Dan heb ik nog speling met de 250 watt Ashdown combo die KaMo aanraadde.
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:24:28 #143
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81419616
Houd er rekening mee dat je wat headroom overhoudt in je amp. Je wil niet altijd op 9 moeten blazen om mee te kunnen .

De grootste volumebepaler bij ons is de drummer. Hij ramt niet als een aap, maar wel hard om attack te krijgen. Tja en met een dikke snare, 4 toms, dubbelbasdrum en 7 bekkens zorgt dat wel voor geluid .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:27:14 #144
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81419694
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
Houd er rekening mee dat je wat headroom overhoudt in je amp. Je wil niet altijd op 9 moeten blazen om mee te kunnen .

De grootste volumebepaler bij ons is de drummer. Hij ramt niet als een aap, maar wel hard om attack te krijgen. Tja en met een dikke snare, 4 toms, dubbelbasdrum en 7 bekkens zorgt dat wel voor geluid .
Ja maar met die Ashdown combo zit hij best goed hoor.

Plus volgensmij kan je die ook uitbreiden met een extra cab (4*10 raad ik aan)
pi_81420351
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
Houd er rekening mee dat je wat headroom overhoudt in je amp. Je wil niet altijd op 9 moeten blazen om mee te kunnen .

De grootste volumebepaler bij ons is de drummer. Hij ramt niet als een aap, maar wel hard om attack te krijgen. Tja en met een dikke snare, 4 toms, dubbelbasdrum en 7 bekkens zorgt dat wel voor geluid .
Onze drummer heeft gewoon een basic drumstel en het is ook geen aap
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:12:05 #146
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81421247
Iedereen heeft een andere definitie van 'basic'. Ik heb drummers gekend die in paniek raken als een drumstel 2 toms heeft. 'Hij moet weg! Daar kan ik niet op drummen!'. Keer een reactie van een metaldrummer: "dan sla je er toch niet op, eikel?" .

Rare mensen, die drummers .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:18:43 #147
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81421467
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.

Ja de reparatie aan mijn contrabas wordt vergoed.
En het slechte nieuws is dat t best even kan duren voor hij weer gerepareerd is...
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:19:48 #148
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81421512
Dat zie ik toch overwegend als goed nieuws! Hoe lang gaat het duren?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81421844
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
Iedereen heeft een andere definitie van 'basic'. Ik heb drummers gekend die in paniek raken als een drumstel 2 toms heeft. 'Hij moet weg! Daar kan ik niet op drummen!'. Keer een reactie van een metaldrummer: "dan sla je er toch niet op, eikel?" .

Rare mensen, die drummers .
Volgens mij heeft 'ie dit:
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_81482948
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik op 500W! .
IK HEB EEN GROTERE LUL
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:28:48 #151
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81484037
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Dat zie ik toch overwegend als goed nieuws! Hoe lang gaat het duren?
Lang, eer dat de zaakjes van de verzekering rond zijn, de schade kosten geschat zijn, die procedure rond is en hij gemaakt is en ik mijn contrabasje terug heb?

Ik durf er niet eens over na te denken ....
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 16 mei 2010 @ 13:07:08 #152
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81485323
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:54 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

IK HEB EEN GROTERE LUL
Prove it! > KPD.

.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:10:39 #153
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81485464
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft 'ie dit:
[ afbeelding ]
Nog 2 toms en wat bekkens en je hebt een perfect metalkitje .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')