Lang, eer dat de zaakjes van de verzekering rond zijn, de schade kosten geschat zijn, die procedure rond is en hij gemaakt is en ik mijn contrabasje terug heb?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Dat zie ik toch overwegend als goed nieuws! Hoe lang gaat het duren?
Nog 2 toms en wat bekkens en je hebt een perfect metalkitjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie dit:
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Skjelter het volgende:
Bassist meld zich
Inmiddels speel ik nu anderhalf jaar basgitaar, dankzij school. Daarvoor gitaar gespeeld maar mijn hart gaat uit naar basgitaar.
En wat wil ik toch graag deze prachtige Fender:
http://www.dolphinmusic.c(...)e95cd47613171044.jpg
Welkom!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Skjelter het volgende:
Bassist meld zich
Inmiddels speel ik nu anderhalf jaar basgitaar, dankzij school. Daarvoor gitaar gespeeld maar mijn hart gaat uit naar basgitaar.
En wat wil ik toch graag deze prachtige Fender:
http://www.dolphinmusic.c(...)e95cd47613171044.jpg
Is juist mooi. Kunnen andere leren van je wijsheidquote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welkom!.
Ik voel me hier soms echt oud met mijn 'ik speel al 15 jaar'.
Aan zijn wijsheid heb je niet veel, hij doet alles verkeerd omquote:Op zondag 16 mei 2010 21:40 schreef Skjelter het volgende:
[..]
Is juist mooi. Kunnen andere leren van je wijsheid
Blijkbaar werkt het welquote:Op zondag 16 mei 2010 21:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Aan zijn wijsheid heb je niet veel, hij doet alles verkeerd om
Misschien doe ik het wel verkeerdquote:
Female bass players go down the bestquote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En als vrouw zijnde?
Ik heb wel een heeele grote contrabas
Smeerkeesquote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En als vrouw zijnde?
Ik heb wel een heeele grote contrabas
Waarom?quote:
Nou,quote:
Daarom dusquote:Het is toch de waarheid,Mijn contrabas is groter als jullie basgitaren.. of jullie.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |