abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 12:28:48 #151
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81484037
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Dat zie ik toch overwegend als goed nieuws! Hoe lang gaat het duren?
Lang, eer dat de zaakjes van de verzekering rond zijn, de schade kosten geschat zijn, die procedure rond is en hij gemaakt is en ik mijn contrabasje terug heb?

Ik durf er niet eens over na te denken ....
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 16 mei 2010 @ 13:07:08 #152
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81485323
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:54 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

IK HEB EEN GROTERE LUL
Prove it! > KPD.

.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:10:39 #153
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81485464
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft 'ie dit:
[ afbeelding ]
Nog 2 toms en wat bekkens en je hebt een perfect metalkitje .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:30:26 #154
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81488724
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:07 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Prove it! > KPD.

.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:24:11 #155
243116 Skjelter
Helter Skelter
pi_81508370
Bassist meld zich
Inmiddels speel ik nu anderhalf jaar basgitaar, dankzij school. Daarvoor gitaar gespeeld maar mijn hart gaat uit naar basgitaar.

En wat wil ik toch graag deze prachtige Fender:
http://www.dolphinmusic.c(...)e95cd47613171044.jpg
  zondag 16 mei 2010 @ 21:25:37 #156
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81508472
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Skjelter het volgende:
Bassist meld zich
Inmiddels speel ik nu anderhalf jaar basgitaar, dankzij school. Daarvoor gitaar gespeeld maar mijn hart gaat uit naar basgitaar.

En wat wil ik toch graag deze prachtige Fender:
http://www.dolphinmusic.c(...)e95cd47613171044.jpg
Welkom

Die Jaguars zijn gaaf ja, maar ik hoorde dat ze nogal last hadden van neckdive, dat kan vervelend zijn, maar is op te lossen door een goede strap met veel grip
  zondag 16 mei 2010 @ 21:32:36 #157
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81509022
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:30 schreef KaMo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat hij het niet echt gaat doen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:33:23 #158
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81509083
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Skjelter het volgende:
Bassist meld zich
Inmiddels speel ik nu anderhalf jaar basgitaar, dankzij school. Daarvoor gitaar gespeeld maar mijn hart gaat uit naar basgitaar.

En wat wil ik toch graag deze prachtige Fender:
http://www.dolphinmusic.c(...)e95cd47613171044.jpg
Welkom! .

Ik voel me hier soms echt oud met mijn 'ik speel al 15 jaar' .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:39:54 #159
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81509592
ik 2,5

Ben begonnen in Oktober/November 2007
  zondag 16 mei 2010 @ 21:40:12 #160
243116 Skjelter
Helter Skelter
pi_81509624
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Welkom! .

Ik voel me hier soms echt oud met mijn 'ik speel al 15 jaar' .
Is juist mooi. Kunnen andere leren van je wijsheid
  zondag 16 mei 2010 @ 21:45:08 #161
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81510014
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:40 schreef Skjelter het volgende:

[..]

Is juist mooi. Kunnen andere leren van je wijsheid
Aan zijn wijsheid heb je niet veel, hij doet alles verkeerd om
  zondag 16 mei 2010 @ 22:12:11 #162
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81512024
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:45 schreef KaMo het volgende:

[..]

Aan zijn wijsheid heb je niet veel, hij doet alles verkeerd om
Blijkbaar werkt het wel .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:14:43 #163
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81512196
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Blijkbaar werkt het wel .
Misschien doe ik het wel verkeerd
pi_81515529
Was deze reeks kwijt, ff teruglezen.
pi_81522476
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:07 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Prove it! > KPD.

.
Death solves all problems: no man, no problem.
  maandag 17 mei 2010 @ 11:23:49 #166
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81527112
quote:
Op maandag 17 mei 2010 07:11 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Bass players have the longest .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 17 mei 2010 @ 15:58:29 #167
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81537629
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Bass players have the longest .
En als vrouw zijnde?

Ik heb wel een heeele grote contrabas
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 17 mei 2010 @ 16:05:53 #168
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81537984
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En als vrouw zijnde?

Ik heb wel een heeele grote contrabas
Female bass players go down the best .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81544513
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En als vrouw zijnde?

Ik heb wel een heeele grote contrabas
Smeerkees
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_81547355
Niet veel gemist dus .
  maandag 17 mei 2010 @ 19:48:36 #171
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81548498
.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:42:00 #172
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81551523
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Smeerkees
Waarom?

Het is toch de waarheid, Mijn contrabas is groter als jullie basgitaren.. of jullie.....
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 17 mei 2010 @ 21:02:10 #173
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81552817
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waarom?
Nou,
quote:
Het is toch de waarheid, Mijn contrabas is groter als jullie basgitaren.. of jullie.....
Daarom dus .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:33:29 #174
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81554905
Jamaar, wij hebben amps?

Ofzo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:06:26 #175
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81563119
Hey T_P, heb jij een 3/4, 7/8, 4/4 of een andere maat contrabas eigenlijk? En hoe lang ben je zelf? Bedenk me het net .
Ik ben 1.89, maar ik denk dat toch een 4/4 me al te groot zal zijn .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')