Dat lijkt mij een prima instelling.quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Duimelot het volgende:
zolang ik mijzelf recht in de ogen kan blijven aankijken en van eventuele eerder begane 'zonden' heb geleerd en mijn best doen ze niet weer te begaan maar er dus van geleerd heb en wijzer van geworden ben is het prima!
Mijn doel is zo goed mogelijk te leven naar de normen en waarden van het heden.
Ach, hoe ziek dat soort gasten ook zijn, ze komen er in ieder geval open en straight voor uit. Dat kun je van de christen die het niet eens is met dat soort praktijken maar ondertussen wel zondag aan zondag in een kerk zit. Waar homo's in een voortdurend loyaliteitsconflict zitten en worstelen met hun geaardheid. Met alle gevolgen vandien.quote:Op maandag 26 april 2010 15:00 schreef Dolichologofobie het volgende:
Hier ben ik het dus ook niet mee eens en je wekt er enkel haat mee op.
quote:Leviticus 20
13 Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
tja die enkelen nemen we dan voor lief en voor de christelijke onder ons: deze gewetenlozen zijn dan een produktie foutje van god zelf en als ze dan maar geloven dat er wel een god is dan is het ze toch al vergevenquote:Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar voor mensen die geen geweten hebben werkt dat dan niet.
Ah dus matthijs.. is een potenrammer.quote:Op maandag 26 april 2010 17:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op de dag dat God mij uitlegt waarom hij onschuldige kinderen laat sterven, mensen die heel veel voor een ander over hebben hun dierbaren af neemt en mensen laat verrekken van de honger.quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik ben gered niet omdat ik het verdien, maar doordat Jezus in mijn plaats mijn zonden heeft uitgeboet.
Wanneer vragen julllie vergeving aan God, om zijn genade?
Dus God heeft AIDS uitgevonden?quote:
Neuh, ik ken zat gelovigen waar wel normaal mee te praten valt en die ook respect hebben voor de gedachtengang van anderen.quote:Op maandag 26 april 2010 17:32 schreef Modus het volgende:
Eh dat is elke gelovige hoor.
En dan gelovigen straks weer betichten van zwart-wit denken, zekerquote:Op maandag 26 april 2010 17:32 schreef Modus het volgende:
Eh dat is elke gelovige hoor.
Het aannemelijk achten van het bestaan van welke entiteit dan ook getuigt niet van veel realiteitszin, of je nou normaal kunt praten of niet.quote:Op maandag 26 april 2010 17:33 schreef RealZeus het volgende:
Neuh, ik ken zat gelovigen waar wel normaal mee te praten valt en die ook respect hebben voor de gedachtengang van anderen.
Het gaat lang niet altijd om een entiteit. In zekere zin doet iedereen aan het geloven in 'iets'.quote:Op maandag 26 april 2010 17:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Het aannemelijk achten van het bestaan van welke entiteit dan ook getuigt niet van veel realiteitszin, of je nou normaal kunt praten of niet.
Hoezo? Omdat de realiteit precies is zoals het zich in jouw paradigma voordoet?quote:Op maandag 26 april 2010 17:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Het aannemelijk achten van het bestaan van welke entiteit dan ook getuigt niet van veel realiteitszin, of je nou normaal kunt praten of niet.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah dus matthijs.. is een potenrammer..
Het zou best kunnen, dat ik de enigste ben die begrijpt wat ik bij mijn ener laatste reactie heb geschreven.quote:Op maandag 26 april 2010 18:15 schreef Modus het volgende:
Sorry maar ik heb geen idee wat je nu eik wil zeggen. Praat eens gewoon.
Waar in 1 Korintiers staat: "U mag geen seks hebben voor het huwelijk"? Vers?quote:Op maandag 26 april 2010 14:15 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Lees 1 Korinthiër 7 maar, dan zie je dat seks voor het huwelijk wel degelijk een 'verbod' is.
Enig ben je niet, dus de enigste al helemaal niet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Het zou best kunnen, dat ik de enigste ben die begrijpt wat ik bij mijn ener laatste reactie heb geschreven.
Ik heb al eens eerder een stuk over de wet of genade geschreven, maar dat werd toen een heel stuk.
Man, wat sla jij jezelf toch op de borst.quote:Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Vind je dit van jezelf dan De tollenaar stond van verre en wilde zelfs zijn ogen niet opheffen naar de hemel, maar hij sloeg zich op de borst en zeide: O God, wees mij, zondaar, genadig!
Ik wel, kun jij dat ook zeggen?
Ook bekend van de Farizeeërs, dat die zo nodig alles hardop moeten doen, zodat iedereen kan zien en horen hoe geweldig en geloofstrouw ze wel niet zijn. Om van te kotsen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je komt hier anders over als een farizeeer!!
enige verschil is dat je het niet alleen stil in jezelf doet maar ook 'hardop' roept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |