Hihi, dat zou wat zijn! Het zit dicht met een sluiting. En hij kan nog een standje groter.quote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef Linda2205 het volgende:
Ko! Wat doe je al leuke grote-jongens dingen
ben je niet bang dat dat armbandje op een gegeven moment niet meer afgaat Oeke![]()
ooops!!quote:Op zondag 25 april 2010 20:52 schreef freecell het volgende:
En Florian was niet op een meet, dus Twinkly vergist zich
Wat een lieve foto!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef martine1984 het volgende:
Jeetje wat eenfoto's weer. Te veel om appart op te reageren.
Een hele trotse blije Jamie dat hij zo goed zn eten had op gegeten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef Groofsken het volgende:
Miss, plaats jij je kleine Senna weer eens.
Thijs tijgerde vanaf het begin vooruit.... Bij het CB zei de vpk onlangs dat het vaak of/of is, en dat vooruittijgerende of achteruittijgerende kinderen allebei vooruit gaan kruipenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef Twinkly het volgende:
Thijs!! Wat goed!! Haha zie hem hyperblij kijken![]()
![]()
![]()
Hoe lang duurde het voordat hij leerde vooruit te tijgeren ipv achteruit?
Aah okquote:Op woensdag 28 april 2010 16:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Thijs tijgerde vanaf het begin vooruit.... Bij het CB zei de vpk onlangs dat het vaak of/of is, en dat vooruittijgerende of achteruittijgerende kinderen allebei vooruit gaan kruipen
Zeg dat wel! Kan hem steeds achterna, want de kattenbrokjes zijn vreselijk interessant, en de laden in de keuken ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Aah okArme Niels vindt het niet zo leuk dat hij wegschuift van zijn speeltjes
![]()
Het lijkt me wel ineens een hele overgang, zo'n mobiel ventje in huis!
En de blaadjes van mijn Ficusquote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Kan hem steeds achterna, want de kattenbrokjes zijn vreselijk interessant, en de laden in de keuken ook.
Hij wordt later tuinman. Of chefkokquote:
Ik probeer je over te halen deze kant op te komen, werkt t?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Eerst die jurkjes. nu dit. Wat is de bedoeling?![]()
Wat is het een héérlijk meisje Huups.Echt héél.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
mijn kind!
kijk nou!die's gewoon van mij!
![]()
Het is toch net een popje ♥♥♥quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
oh!
gemaakt door Door bl0emetjE vanmiddag. <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn kind!
![]()
geweldig!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
Geen bijzonder mooie foto, maar wel een bijzonder mooi moment.
Samen de slappe lach.
[ afbeelding ]
heerlijk he, 2 van die giebeltjes, kan daar zelf ook altijd zo van genieten.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
Samen de slappe lach.
[ afbeelding ]
R zat met zijn handje aan S haar knie, en daarom moest S een beetje grinniken en vanaf toen moesten ze steeds harder lachen, om elkaars lachen zeg maarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geweldig!![]()
echt, alleen daarom al, voor dit soort momenten, zou ik een tweede willensamen lachen, waarschijnlijk om niets
Ja, het is superhandig, vooral als je geen noemenswaardig bad hebt. Hij past in elke douchecabine.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:35 schreef lily het volgende:
oh, dat lijkt me wel handig..
Thijs bevalt het prima zo te zien
Hij is nu bezig met sit-ups en zichzelf zo hoog mogelijk opdrukken. Dat is het hoofd dat daarbij hoort.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Twinkly het volgende:
Haha dat doet Amélie ook inderdaad! Dat is een heel nieuw bekkie wat hij trekt of niet?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
Samen de slappe lach.
foto inmiddels verwijderd helaas.![]()
ze doet me steeds meer aan elin denken.. hier is elin met 5 mnd, verder geen vergelijkingsmateriaal aanwezig jammergenoegquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:
Webkim, wat worden je mannen al groot zeg. Gaat écht snel! En die duimfoto![]()
Minke, wat ben je toch een lief klein frummeltje. En veel guitiger kan ook niet hè?!![]()
Ivan, ik neem de opmerking dat je op Najib lijkt terug. Je bent tienduizend keer knapper!![]()
Lotte, blijerd! Ik vind dat zo mooi, die blije kindjes buiten!
Asy, wat een zwijmelfoto is dat zeg. Isabeau valt nooit meer in slaap in de doek, daar kan ik wel eens naar terugverlangen (om meerdere redenen)
Wolf, dat hoedje staat je chic man!![]()
En ok ok ok, ik geef het toe. Ik ben vreselijk aan het spammen, maar echt deze foto móest gewoon nog even. Hierna probeer ik me een weekje koest te houden![]()
Kijk!
[ afbeelding ]
wow echt!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
ze doet me steeds meer aan elin denken.. hier is elin met 5 mnd, verder geen vergelijkingsmateriaal aanwezig jammergenoeg
geweldigquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:
Webkim, wat worden je mannen al groot zeg. Gaat écht snel! En die duimfoto![]()
Minke, wat ben je toch een lief klein frummeltje. En veel guitiger kan ook niet hè?!![]()
Ivan, ik neem de opmerking dat je op Najib lijkt terug. Je bent tienduizend keer knapper!![]()
Lotte, blijerd! Ik vind dat zo mooi, die blije kindjes buiten!
Asy, wat een zwijmelfoto is dat zeg. Isabeau valt nooit meer in slaap in de doek, daar kan ik wel eens naar terugverlangen (om meerdere redenen)
Wolf, dat hoedje staat je chic man!![]()
En ok ok ok, ik geef het toe. Ik ben vreselijk aan het spammen, maar echt deze foto móest gewoon nog even. Hierna probeer ik me een weekje koest te houden![]()
Kijk!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft dat shirt ook, maar hij wil geen oranje muts want hij is een Republikein.
Hier druilerig weerquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:09 schreef Asyniur het volgende:
Wat sneu van die regen, hier is het al de hele dag droog. Mijn was hangt zelfs nu in het zonnetje te drogen
Net zo lelijk als der moeder. Haha geintje, wat schattigquote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
oh!
gemaakt door Door bl0emetjE vanmiddag. <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn kind!
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die handschoenen matchen niet helemaal toevallig Claudia..ze heeft namelijk ook roze
Hier loopt er 1 al dik 3 uur met een duikbrilletje op haar knar....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
S houdt van jurkjes en rokjes, maar meer nog van dingen op haar hoofd (wintermutsje, pietenpet, verjaardagskroon, prinsessenkroontje, sneeuwwitjehaarbandmetstrik, enz) en stickers op haar buik. Ze heeft zo haar eigen ideeën over wat mooi is. Ik laat haar meestal gewoon lekker haar gang gaan.![]()
Oh, en zonnenbrillen op z'n kop.
Oh zou S ook doen, gewoon voor de mooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier loopt er 1 al dik 3 uur met een duikbrilletje op haar knar....
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
En ik post pas weer een foto als ik echt weer wat bijzonders heb (voor mij bijzonder dan hè). Ik vind dat ik op dit moment teveel foto's plaats en maak.
Wat een ontzettend lief berichtje!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wolf is zo'n knap jongetje! Ik ben heel benieuwd hoe hij als grote baby is, met wat voor speelgoed hij speelt en hoe zijn eerste woorden gaan klinken, of het allemaal zo lief en zacht zal zijn als hij eruit ziet. Of dat hij juist een dondersteen gaat worden waarbij er veel meer schuilgaat achter die onschuldige blik. (Je gaat een keer meemaken dat hij stiekem snoep uit de pot heeft gepakt, dat jij het weet, dat hij weet dat jij het weet en dat hij toch blijft ontkennen omdat dat nu eenmaal is wat ondeugende jongetjes doen. Ik word nu al week bij de gedachte, al laat ik dat Ivan vanzelfsprekend niet weten.)
Trouwens, Poppejans, lijkt het maar zo of begint hij rossig haar te krijgen? Bij Ivan lijkt dat bij bepaald licht zo, maar het begint bij hem vooral blonder te worden. Zijn nieuwe haren zijn spierwit. Ik kan me nog niets voorstellen bij een heel blonde Ivan!
Zo.n lief koppiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is ineens heul erg groot!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind haar blik juist serieus. Leuk hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het lijkt zo wel of Meike altijd boos is....
Hier is ze in trance naar "lollifantjes" aan het kijken samen met haar eigenste Lollifant
[ afbeelding ]
zo lelijk?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:24 schreef wickie het volgende:
Even een snelle fotospam..
Heb te lang al niet meer gekeken dus eenvoor alle mooie lieve kindjes.
Mette eindelijk al lachend op de foto gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Net zo lelijk als der moeder. Haha geintje, wat schattigPff ik dacht dat er maar 1 pagina was.
Ik vind Meike lief! Ook als ze zo serieus kijkt. Juist, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het lijkt zo wel of Meike altijd boos is....
Hier is ze in trance naar "lollifantjes" aan het kijken samen met haar eigenste Lollifant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind Meike lief! Ook als ze zo serieus kijkt. Juist, eigenlijk
Neem stiekem altijd een beetje een voorbeeld aan haar om mijn madam aan te kleden en haar haartjes te doen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:37 schreef octopussy het volgende:
En zo is je dag meteen goed![]()
[ afbeelding ]
Wat lijkt ze op je!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:37 schreef octopussy het volgende:
En zo is je dag meteen goed![]()
[ afbeelding ]
Ze krijgt lekkere hapspekwangetjes!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:55 schreef Keshet het volgende:
Ivan!![]()
![]()
![]()
Je bent om op te eten mannetje! Met je mooie zwijmelogen!![]()
Teigetje chillt bij mama:
[ afbeelding ]
oh is dat hetquote:Op zondag 2 mei 2010 12:39 schreef Berend. het volgende:
Door deze foto's te zien word ik echt jaloers. Ik wil later zeker kinderen!
Oké danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Doe nog eens een foto van S., Groofsken?![]()
Told you, so! Meisjes zijn gewoon ook echt heel erg leuk! (Je kunt je vast niet voor de geest halen als Leah geen meisje geweest zou zijn.)quote:Op zondag 2 mei 2010 10:41 schreef lily het volgende:
Meike en Bep zijn heerlijke meisjes![]()
Echte "meisjes" meisjes
Echt heel leuk!!! Ik wil dat Leah ook zo wordt![]()
Ja, das wel supergrappig... ze zijn ook gewoon op dezelfde dag geboren en nu hoorden we afgelopen weekend dat onze andere (stief-)zus ook zwanger is en rond dezelfde tijd is uitgerekend... zou wel erg grappig zijn als zij ook 23 december uitzoekt om te bevallenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:02 schreef Stiemie het volgende:
Kim die foto met dat eigen tasje(Linde heeft nog nooit in zo'n autootje gezeten omdat ik bang ben dat ik haar er anders ook niet meer uit krijg
)
Minke wat ben jij leukLeuk he Lijnloos als je een neefje of nichtje hebt dat bijna even oud is. Kunnen ze straks lekker samen spelen
Mijn camera was grofweg 350,- Tel dr een geheugenkaart bij op van zo'n 20,- en dan ben je in principe klaar om te beginnen. De lens waar deze foto's mee gemaakt zijn (behalve de eerste), is los gekocht en kost 99,-quote:Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef Groofsken het volgende:
Mooi zeg Huup. Wat kost dat nou, een sjieke camera?
Ik vind Minke echt geweldig. Ik wil ook een Minke
.
Oh dat valt nog mee. Zoiets kostte mijn gewone compactcamera een jaar of 4 geleden ook. Ik wil ook zo'n lens dan, als het hem daarin zit.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn camera was grofweg 350,- Tel dr een geheugenkaart bij op van zo'n 20,- en dan ben je in principe klaar om te beginnen. De lens waar deze foto's mee gemaakt zijn (behalve de eerste), is los gekocht en kost 99,-
Het zit hem wel in deze lens hoor, de foto's die ik met de bijgeleverde kitlens maak zijn best prima maar die met deze lens zijn echt veel mooier. Dit is een canon 50 mm 1:1.8 lens. (de camera is een canon eos 1000d)quote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee. Zoiets kostte mijn gewone compactcamera een jaar of 4 geleden ook. Ik wil ook zo'n lens dan, als het hem daarin zit.
Wat is dat dan voor lens?
Ik ben benieuwd hoe die lens je in de toekomst zal bevallen. Ik ben dol op mijn portretlens (85mm trouwens), want hij is fantastisch lichtgevoelig. Ik maak er foto's mee als:quote:Op maandag 3 mei 2010 09:20 schreef huuphuup het volgende:
klaar met spammen![]()
ik ben zo blij met mn nieuwe camera! En vooral heel erg met de extra lens <3
Nou, inderdaad zeg! Ik moest even een paar keer kijken of dat wel de leeftijdsgenoot van Mila wasquote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef Fruppel het volgende:
Lily, wat is ze al groot he! Zo op dat stoeltje lijkt ze extra groot
Nu nog steeds toch, gezein zn kapsel?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Ssserpente het volgende:
Wow, Claudia, mooi! Dat tafereeltje ook! En die tweede van Ivan. Wat een schitterend koppie heeft ie toch.
Superfoto’s, Huup! Die tweede, derde en vijfde! Ze zijn allemaal mooi! Je hebt een heerlijk meisje!
En Kijk Dana parmantig gaan! Grote meid! Mooie naam ook, stond ook op ons lijstje. Lady Dana (Nils was vroeger gabber…)
Mooie vent, Vlindur! Zulke mooie ogen! Dat bruin staat ‘m ook super!
Hehe ja daar hebben wij de naam ook vanquote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Ssserpente het volgende:
En Kijk Dana parmantig gaan! Grote meid! Mooie naam ook, stond ook op ons lijstje. Lady Dana (Nils was vroeger gabber…)
Wat grappig!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Hehe ja daar hebben wij de naam ook van![]()
Haha, da's omdat ie kaal werd. Ssssst!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nu nog steeds toch, gezein zn kapsel?
ja..dat ken ikquote:Op maandag 3 mei 2010 14:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, da's omdat ie kaal werd. Ssssst!Maar hij draait idd nog wel 'ns hardcoreplaatjes. Liefst op zondagochtend...
Nils heeft ook eigen draaitafels... En honderdduzend platen... Van happy hardcore (Charley en Theo kunnen dan nog wel eens grappig zijn) tot platen als "your moter sucks cocks in hell..."quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja..dat ken ik![]()
Maar alleen omdat Dana er om vraagt.."Dana danse?"..vriend heeft eigen draaitafels en dan mag ze van papa de koptelefoon vasthouden en aan de platenspeler draaien
![]()
Mijn god dit klinkt fout..supergaberrrmaar verder zijn we heel normaal
![]()
gihihquote:Op maandag 3 mei 2010 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nils heeft ook eigen draaitafels... En honderdduzend platen... Van happy hardcore (Charley en Theo kunnen dan nog wel eens grappig zijn) tot platen als "your moter sucks cocks in hell..."
Verder zijn wij ook vrij normaal hoor...![]()
Dat vind ik heul niet erg, ik ben een beetje verliefd op Minkequote:Op maandag 3 mei 2010 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Minke is zo'n scheetjemet heul mooie ogen
Ze doet me een beetje aan Xeentje van Xenia denken, ook zo'nm fijn popje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |