Hihi, dat zou wat zijn! Het zit dicht met een sluiting. En hij kan nog een standje groter.quote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef Linda2205 het volgende:
Ko! Wat doe je al leuke grote-jongens dingen
ben je niet bang dat dat armbandje op een gegeven moment niet meer afgaat Oeke![]()
ooops!!quote:Op zondag 25 april 2010 20:52 schreef freecell het volgende:
En Florian was niet op een meet, dus Twinkly vergist zich
Wat een lieve foto!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef martine1984 het volgende:
Jeetje wat eenfoto's weer. Te veel om appart op te reageren.
Een hele trotse blije Jamie dat hij zo goed zn eten had op gegeten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef Groofsken het volgende:
Miss, plaats jij je kleine Senna weer eens.
Thijs tijgerde vanaf het begin vooruit.... Bij het CB zei de vpk onlangs dat het vaak of/of is, en dat vooruittijgerende of achteruittijgerende kinderen allebei vooruit gaan kruipenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef Twinkly het volgende:
Thijs!! Wat goed!! Haha zie hem hyperblij kijken![]()
![]()
![]()
Hoe lang duurde het voordat hij leerde vooruit te tijgeren ipv achteruit?
Aah okquote:Op woensdag 28 april 2010 16:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Thijs tijgerde vanaf het begin vooruit.... Bij het CB zei de vpk onlangs dat het vaak of/of is, en dat vooruittijgerende of achteruittijgerende kinderen allebei vooruit gaan kruipen
Zeg dat wel! Kan hem steeds achterna, want de kattenbrokjes zijn vreselijk interessant, en de laden in de keuken ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Aah okArme Niels vindt het niet zo leuk dat hij wegschuift van zijn speeltjes
![]()
Het lijkt me wel ineens een hele overgang, zo'n mobiel ventje in huis!
En de blaadjes van mijn Ficusquote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Kan hem steeds achterna, want de kattenbrokjes zijn vreselijk interessant, en de laden in de keuken ook.
Hij wordt later tuinman. Of chefkokquote:
Ik probeer je over te halen deze kant op te komen, werkt t?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Eerst die jurkjes. nu dit. Wat is de bedoeling?![]()
Wat is het een héérlijk meisje Huups.Echt héél.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
mijn kind!
kijk nou!die's gewoon van mij!
![]()
Het is toch net een popje ♥♥♥quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
oh!
gemaakt door Door bl0emetjE vanmiddag. <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn kind!
kijk nou!die's gewoon van mij!
![]()
geweldig!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
Geen bijzonder mooie foto, maar wel een bijzonder mooi moment.
Samen de slappe lach.
[ afbeelding ]
heerlijk he, 2 van die giebeltjes, kan daar zelf ook altijd zo van genieten.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
Samen de slappe lach.
[ afbeelding ]
R zat met zijn handje aan S haar knie, en daarom moest S een beetje grinniken en vanaf toen moesten ze steeds harder lachen, om elkaars lachen zeg maarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geweldig!![]()
echt, alleen daarom al, voor dit soort momenten, zou ik een tweede willensamen lachen, waarschijnlijk om niets
Ja, het is superhandig, vooral als je geen noemenswaardig bad hebt. Hij past in elke douchecabine.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:35 schreef lily het volgende:
oh, dat lijkt me wel handig..
Thijs bevalt het prima zo te zien
Hij is nu bezig met sit-ups en zichzelf zo hoog mogelijk opdrukken. Dat is het hoofd dat daarbij hoort.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Twinkly het volgende:
Haha dat doet Amélie ook inderdaad! Dat is een heel nieuw bekkie wat hij trekt of niet?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
Samen de slappe lach.
foto inmiddels verwijderd helaas.![]()
ze doet me steeds meer aan elin denken.. hier is elin met 5 mnd, verder geen vergelijkingsmateriaal aanwezig jammergenoegquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:
Webkim, wat worden je mannen al groot zeg. Gaat écht snel! En die duimfoto![]()
Minke, wat ben je toch een lief klein frummeltje. En veel guitiger kan ook niet hè?!![]()
Ivan, ik neem de opmerking dat je op Najib lijkt terug. Je bent tienduizend keer knapper!![]()
Lotte, blijerd! Ik vind dat zo mooi, die blije kindjes buiten!
Asy, wat een zwijmelfoto is dat zeg. Isabeau valt nooit meer in slaap in de doek, daar kan ik wel eens naar terugverlangen (om meerdere redenen)
Wolf, dat hoedje staat je chic man!![]()
En ok ok ok, ik geef het toe. Ik ben vreselijk aan het spammen, maar echt deze foto móest gewoon nog even. Hierna probeer ik me een weekje koest te houden![]()
Kijk!
[ afbeelding ]
wow echt!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
ze doet me steeds meer aan elin denken.. hier is elin met 5 mnd, verder geen vergelijkingsmateriaal aanwezig jammergenoeg
geweldigquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:
Webkim, wat worden je mannen al groot zeg. Gaat écht snel! En die duimfoto![]()
Minke, wat ben je toch een lief klein frummeltje. En veel guitiger kan ook niet hè?!![]()
Ivan, ik neem de opmerking dat je op Najib lijkt terug. Je bent tienduizend keer knapper!![]()
Lotte, blijerd! Ik vind dat zo mooi, die blije kindjes buiten!
Asy, wat een zwijmelfoto is dat zeg. Isabeau valt nooit meer in slaap in de doek, daar kan ik wel eens naar terugverlangen (om meerdere redenen)
Wolf, dat hoedje staat je chic man!![]()
En ok ok ok, ik geef het toe. Ik ben vreselijk aan het spammen, maar echt deze foto móest gewoon nog even. Hierna probeer ik me een weekje koest te houden![]()
Kijk!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |