Ja, das wel supergrappig... ze zijn ook gewoon op dezelfde dag geboren en nu hoorden we afgelopen weekend dat onze andere (stief-)zus ook zwanger is en rond dezelfde tijd is uitgerekend... zou wel erg grappig zijn als zij ook 23 december uitzoekt om te bevallenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:02 schreef Stiemie het volgende:
Kim die foto met dat eigen tasje(Linde heeft nog nooit in zo'n autootje gezeten omdat ik bang ben dat ik haar er anders ook niet meer uit krijg
)
Minke wat ben jij leukLeuk he Lijnloos als je een neefje of nichtje hebt dat bijna even oud is. Kunnen ze straks lekker samen spelen
Mijn camera was grofweg 350,- Tel dr een geheugenkaart bij op van zo'n 20,- en dan ben je in principe klaar om te beginnen. De lens waar deze foto's mee gemaakt zijn (behalve de eerste), is los gekocht en kost 99,-quote:Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef Groofsken het volgende:
Mooi zeg Huup. Wat kost dat nou, een sjieke camera?
Ik vind Minke echt geweldig. Ik wil ook een Minke
.
Oh dat valt nog mee. Zoiets kostte mijn gewone compactcamera een jaar of 4 geleden ook. Ik wil ook zo'n lens dan, als het hem daarin zit.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn camera was grofweg 350,- Tel dr een geheugenkaart bij op van zo'n 20,- en dan ben je in principe klaar om te beginnen. De lens waar deze foto's mee gemaakt zijn (behalve de eerste), is los gekocht en kost 99,-
Het zit hem wel in deze lens hoor, de foto's die ik met de bijgeleverde kitlens maak zijn best prima maar die met deze lens zijn echt veel mooier. Dit is een canon 50 mm 1:1.8 lens. (de camera is een canon eos 1000d)quote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee. Zoiets kostte mijn gewone compactcamera een jaar of 4 geleden ook. Ik wil ook zo'n lens dan, als het hem daarin zit.
Wat is dat dan voor lens?
Ik ben benieuwd hoe die lens je in de toekomst zal bevallen. Ik ben dol op mijn portretlens (85mm trouwens), want hij is fantastisch lichtgevoelig. Ik maak er foto's mee als:quote:Op maandag 3 mei 2010 09:20 schreef huuphuup het volgende:
klaar met spammen![]()
ik ben zo blij met mn nieuwe camera! En vooral heel erg met de extra lens <3
Nou, inderdaad zeg! Ik moest even een paar keer kijken of dat wel de leeftijdsgenoot van Mila wasquote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef Fruppel het volgende:
Lily, wat is ze al groot he! Zo op dat stoeltje lijkt ze extra groot
Nu nog steeds toch, gezein zn kapsel?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Ssserpente het volgende:
Wow, Claudia, mooi! Dat tafereeltje ook! En die tweede van Ivan. Wat een schitterend koppie heeft ie toch.
Superfoto’s, Huup! Die tweede, derde en vijfde! Ze zijn allemaal mooi! Je hebt een heerlijk meisje!
En Kijk Dana parmantig gaan! Grote meid! Mooie naam ook, stond ook op ons lijstje. Lady Dana (Nils was vroeger gabber…)
Mooie vent, Vlindur! Zulke mooie ogen! Dat bruin staat ‘m ook super!
Hehe ja daar hebben wij de naam ook vanquote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Ssserpente het volgende:
En Kijk Dana parmantig gaan! Grote meid! Mooie naam ook, stond ook op ons lijstje. Lady Dana (Nils was vroeger gabber…)
Wat grappig!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Hehe ja daar hebben wij de naam ook van![]()
Haha, da's omdat ie kaal werd. Ssssst!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nu nog steeds toch, gezein zn kapsel?
ja..dat ken ikquote:Op maandag 3 mei 2010 14:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, da's omdat ie kaal werd. Ssssst!Maar hij draait idd nog wel 'ns hardcoreplaatjes. Liefst op zondagochtend...
Nils heeft ook eigen draaitafels... En honderdduzend platen... Van happy hardcore (Charley en Theo kunnen dan nog wel eens grappig zijn) tot platen als "your moter sucks cocks in hell..."quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja..dat ken ik![]()
Maar alleen omdat Dana er om vraagt.."Dana danse?"..vriend heeft eigen draaitafels en dan mag ze van papa de koptelefoon vasthouden en aan de platenspeler draaien
![]()
Mijn god dit klinkt fout..supergaberrrmaar verder zijn we heel normaal
![]()
gihihquote:Op maandag 3 mei 2010 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nils heeft ook eigen draaitafels... En honderdduzend platen... Van happy hardcore (Charley en Theo kunnen dan nog wel eens grappig zijn) tot platen als "your moter sucks cocks in hell..."
Verder zijn wij ook vrij normaal hoor...![]()
Dat vind ik heul niet erg, ik ben een beetje verliefd op Minkequote:Op maandag 3 mei 2010 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Minke is zo'n scheetjemet heul mooie ogen
Ze doet me een beetje aan Xeentje van Xenia denken, ook zo'nm fijn popje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |