abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80910222
ik heb de leukste maar kan niet posten ofzo :s
maar ik heb als pf op me hyves
x
sehe
pi_80910531
Oh Lily, die foto van je drietal is zó geweldig! Wat moet het heerlijk voor Leah zijn om twee van die grote broers te hebben. Als ze straks voor de eerste keer uitgaat wordt ze door haar broers weg- en thuisgebracht en ze werpen elke jongen die geïnteresseerd naar haar kijkt een vuile blik toe.

Wolf is zo'n knap jongetje! Ik ben heel benieuwd hoe hij als grote baby is, met wat voor speelgoed hij speelt en hoe zijn eerste woorden gaan klinken, of het allemaal zo lief en zacht zal zijn als hij eruit ziet. Of dat hij juist een dondersteen gaat worden waarbij er veel meer schuilgaat achter die onschuldige blik. (Je gaat een keer meemaken dat hij stiekem snoep uit de pot heeft gepakt, dat jij het weet, dat hij weet dat jij het weet en dat hij toch blijft ontkennen omdat dat nu eenmaal is wat ondeugende jongetjes doen. Ik word nu al week bij de gedachte, al laat ik dat Ivan vanzelfsprekend niet weten.)

Trouwens, Poppejans, lijkt het maar zo of begint hij rossig haar te krijgen? Bij Ivan lijkt dat bij bepaald licht zo, maar het begint bij hem vooral blonder te worden. Zijn nieuwe haren zijn spierwit. Ik kan me nog niets voorstellen bij een heel blonde Ivan!

[ Bericht 5% gewijzigd door Claudia_x op 01-05-2010 19:52:05 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:47:18 #203
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_80910693
Mijn kind is ineens heul erg groot!

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_80910758
't Is die pony, hè? Of beter gezegd het gebrek aan een pony. Met lang, sluik haar is ze ineens een grote meid.

Ze heeft trouwens mooie ogen.
pi_80910890
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
oh!

gemaakt door Door bl0emetjE vanmiddag. <3

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

mijn kind!
kijk nou! die's gewoon van mij!
Net zo lelijk als der moeder. Haha geintje, wat schattig Pff ik dacht dat er maar 1 pagina was.
pi_80910928
Kut reactie van mezelf, weggehaald.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:58:33 #207
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80910998
Wat een plaatje Ireth!
En lily, wat leuk he zo`n klein grietje met haar grote broers!

Mijn dochter houdt van tuinieren

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80911105
Mooie foto's, TF! Wat is ze geconcentreerd bezig. Handig, zo'n kind, doe mij er ook een.

Ze heeft ook een snoezig jurkje aan. Vertel me dat die handschoenen bij toeval matchen! Ze is zo net een covergirl van het maandblad Tuinieren met Kinderen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:02:26 #209
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80911108
Oh TF, je grietje , wat is ze toch geweldig .

Dat jurkje heb ik ook heel lang over getwijfeld. Nu ik het zo aanzie denk ik KOPEN .
pi_80911187
Doe nog eens een foto van S., Groofsken?

Houdt ze eigenlijk van jurkjes? Ik wou vroeger graag jurkjes met lakschoentjes aan, maar mijn moeder was meer van de stoere kleding met jaren '70 touch. Bijgevolg had ik altijd spijkerbroekjes aan met oranje/bruine beenwarmers.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:05:14 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80911192
Die handschoenen matchen niet helemaal toevallig Claudia..ze heeft namelijk ook roze
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80911227
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die handschoenen matchen niet helemaal toevallig Claudia..ze heeft namelijk ook roze
!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:08:09 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80911280
Ohohohoh al die meisjes toch in die veel te schattige jurkjes!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:08:52 #214
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80911300
S houdt van jurkjes en rokjes, maar meer nog van dingen op haar hoofd (wintermutsje, pietenpet, verjaardagskroon, prinsessenkroontje, sneeuwwitjehaarbandmetstrik, enz) en stickers op haar buik. Ze heeft zo haar eigen ideeën over wat mooi is. Ik laat haar meestal gewoon lekker haar gang gaan.

Oh, en zonnenbrillen op z'n kop .

En ik post pas weer een foto als ik echt weer wat bijzonders heb (voor mij bijzonder dan hè). Ik vind dat ik op dit moment teveel foto's plaats en maak .

[ Bericht 19% gewijzigd door Groofsken op 01-05-2010 20:16:06 ]
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:10:34 #215
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80911340
Ivan jij hebt echt super mooie ogen, de meiden gaan allemaal verliefd worden op je

Leah en haar broers Heel lief! En op de laatste foto kijkt ze heel lief

Wolf jij kijkt heeeeeel ondeugend!

Zag niet eens dat er nog een pagina was Wat een heerlijke kindjes!!!!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:11:16 #216
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_80911363
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
S houdt van jurkjes en rokjes, maar meer nog van dingen op haar hoofd (wintermutsje, pietenpet, verjaardagskroon, prinsessenkroontje, sneeuwwitjehaarbandmetstrik, enz) en stickers op haar buik. Ze heeft zo haar eigen ideeën over wat mooi is. Ik laat haar meestal gewoon lekker haar gang gaan.

Oh, en zonnenbrillen op z'n kop .
Hier loopt er 1 al dik 3 uur met een duikbrilletje op haar knar....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:16:30 #217
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80911536
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hier loopt er 1 al dik 3 uur met een duikbrilletje op haar knar....
Oh zou S ook doen, gewoon voor de mooi .
pi_80911557
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
En ik post pas weer een foto als ik echt weer wat bijzonders heb (voor mij bijzonder dan hè). Ik vind dat ik op dit moment teveel foto's plaats en maak .
pi_80911637
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:

Wolf is zo'n knap jongetje! Ik ben heel benieuwd hoe hij als grote baby is, met wat voor speelgoed hij speelt en hoe zijn eerste woorden gaan klinken, of het allemaal zo lief en zacht zal zijn als hij eruit ziet. Of dat hij juist een dondersteen gaat worden waarbij er veel meer schuilgaat achter die onschuldige blik. (Je gaat een keer meemaken dat hij stiekem snoep uit de pot heeft gepakt, dat jij het weet, dat hij weet dat jij het weet en dat hij toch blijft ontkennen omdat dat nu eenmaal is wat ondeugende jongetjes doen. Ik word nu al week bij de gedachte, al laat ik dat Ivan vanzelfsprekend niet weten.)

Trouwens, Poppejans, lijkt het maar zo of begint hij rossig haar te krijgen? Bij Ivan lijkt dat bij bepaald licht zo, maar het begint bij hem vooral blonder te worden. Zijn nieuwe haren zijn spierwit. Ik kan me nog niets voorstellen bij een heel blonde Ivan!
Wat een ontzettend lief berichtje!
Mijn moeder zei laatst ook al dat hij rossig lijkt te worden, al helemaal als het licht er wat op schijnt lijkt hij donkerrood achtig haar en wenkbrauwtjes te hebben Hij heeft ook een heel lichte huid, ik steek er zelfs wat getint bij af naast hem.
Mijn man was vroeger donkerblond en ik had als baby heel veel lang donkerbruin haar (zoals Isabeau), dus ben benieuwd of Wolf donker blijft met blauwe ogen
Ivan zie ik inderdaad ook niet voor me met spierwit haar en ik hoop ook dat Ivan en Wolf leuke maar wel lieve dondersteentjes worden

Dankje voor compliment Groofsken. Altijd leuk om te horen dat je kind op jezelf lijkt
Wij zagen er eerst niks van 1 van ons in, maar hij lijkt nu toch best wel wat op mij, de ogen,haarkleur, wangen en het ronde gezicht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80911672
Erg mooie dame heb je Taartjesfee! Superleuk jurkje ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:24:20 #221
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80911803
TF, dat jurkje was toch van de H&M? Godverdepotverdikkie, hij staat gewoon niet meer op de site .
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:33:14 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80912035
wij waren op visite vandaag:

Evie in het bed van dr nichtje:

ik met Suze (jongste van mijn zus)

met beide

alle nichtjes:

en Evie zit voor de allereerste keer in de kinderstoel

ik heb overigens ook een neefje, maar die was veeeeeeel te druk met zijn verjaardagscadeau's
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:35:15 #223
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80912096
Zo BJ, je dochter lijkt echt sprekend op je .
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:37:09 #224
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80912159
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is ineens heul erg groot!

[ afbeelding ]
Zo.n lief koppie .
pi_80912742
Groof, Hema heeft ook leuke meidenjurkjes:
(Meike is hier boos omdat haar hoepel niet in een rondje wil draaien!)

Leuke foto's weer hier!

LadyS, wat een leuke meiden zijn dat!!!
Ivan, wat een mooierd toch. En ik vind hem overkomen alsof hij een zacht karakter heeft, ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt.
Keshet, wat mooi dat ze nu al normale maten aankan!! Hoera voor Teigetje!
Ireth, wat een grote meid heb je, en wat goed van haar majorette-optreden. Spannend voor zo'n meissie.
Evie kan zo met Lars meedoen in de speklappen-parade! Haha, lekker ding hoor!
Wolf met zijn guitige koppie......
TF, je bep wordt ook al een hele tante zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')