Net zo lelijk als der moeder. Haha geintje, wat schattigquote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
oh!
gemaakt door Door bl0emetjE vanmiddag. <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn kind!
kijk nou!die's gewoon van mij!
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die handschoenen matchen niet helemaal toevallig Claudia..ze heeft namelijk ook roze
Hier loopt er 1 al dik 3 uur met een duikbrilletje op haar knar....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
S houdt van jurkjes en rokjes, maar meer nog van dingen op haar hoofd (wintermutsje, pietenpet, verjaardagskroon, prinsessenkroontje, sneeuwwitjehaarbandmetstrik, enz) en stickers op haar buik. Ze heeft zo haar eigen ideeën over wat mooi is. Ik laat haar meestal gewoon lekker haar gang gaan.![]()
Oh, en zonnenbrillen op z'n kop.
Oh zou S ook doen, gewoon voor de mooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier loopt er 1 al dik 3 uur met een duikbrilletje op haar knar....
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Groofsken het volgende:
En ik post pas weer een foto als ik echt weer wat bijzonders heb (voor mij bijzonder dan hè). Ik vind dat ik op dit moment teveel foto's plaats en maak.
Wat een ontzettend lief berichtje!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wolf is zo'n knap jongetje! Ik ben heel benieuwd hoe hij als grote baby is, met wat voor speelgoed hij speelt en hoe zijn eerste woorden gaan klinken, of het allemaal zo lief en zacht zal zijn als hij eruit ziet. Of dat hij juist een dondersteen gaat worden waarbij er veel meer schuilgaat achter die onschuldige blik. (Je gaat een keer meemaken dat hij stiekem snoep uit de pot heeft gepakt, dat jij het weet, dat hij weet dat jij het weet en dat hij toch blijft ontkennen omdat dat nu eenmaal is wat ondeugende jongetjes doen. Ik word nu al week bij de gedachte, al laat ik dat Ivan vanzelfsprekend niet weten.)
Trouwens, Poppejans, lijkt het maar zo of begint hij rossig haar te krijgen? Bij Ivan lijkt dat bij bepaald licht zo, maar het begint bij hem vooral blonder te worden. Zijn nieuwe haren zijn spierwit. Ik kan me nog niets voorstellen bij een heel blonde Ivan!
Zo.n lief koppiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is ineens heul erg groot!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |