Stiemie, haha, wat lief! Zo'n guitig (echt, ik hóu van dat woord!) bekkie heeft ze, echt té schattig!
Thijs, vriendje, wat ben je mooi

En haha, wat een hip shirt! Poppejans heeft die ook voor Stef gescoord, hebben jij en Stef toch weer dezelfde kleren

Haha, Marlinde, wat stoer! Hadden ze die shirtjes ook in volwassen maten of pas jij nog in grote kindermaten?
Oh, Senna! Ik ben fan van je wagentje! Maar vooral ook van jou, ik kan alleen niet geloven hoe groot jij al wordt! Voor mijn gevoel zwaaide ik je mama gisteren uit bij het Z&G-topic.. Lekker wijffie

Karin, wat lief, die foto met dat voetje in Lars' mond

Wat een kleine knapperd

LadyS, wat een gave serie! Die springfoto's zijn echt de bom!
Claudia, Ivan heeft zulke prachtige, dromerige ogen.. Elke keer als je foto's post verdrink ik erin, wat een diepte zit erin.. Op de één of andere manier heb ik bij Ivan het gevoel dat het echt een denkertje gaat worden, maar waar ik dát nou weer op baseer

Nouja, het zal wel, het is gewoon een mooi jochie. Punt.
Lily, hahaaa, muzikale opvoeding, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen

Wat een rijkdom zie ik bij jou, supermooi

Wolf, jij bent toch altijd een beetje extra speciaal voor mij, voor mijn gevoel ben je een beetje Stef's Fok!-broertje

En je bent zo mooi, en volgens mij ook superlief, kijk dat koppie nou toch eens, Poppejans! Wat een plaatje!
Ireth, wat een mooie foto is dat!
TF, wat scháttig!! En dat jurkje ook

Evie, haha, pretletter! Dat shirtje op die eerste foto is echt zó lief, BJ!
Meike, haha, geweldig

Die Lollifantjes-foto is wel echt héél erg lief zeg! Die hapwangetjes!

Draaijer, haha! Die zonnebril is echt geweldig

Happy family zo

Wickie, leuke foto zeg! Lekker blij

Stef is vandaag weer naar babyzwemmen geweest en omdat we op zaterdag konden gaan kon mijn lief mee zwemmen. Dit was de derde keer dat Stef in het zwembad was en nu lijkt hij helemaal aan het water gewend: hij was echt continue aan het flapperen met die armpjes, en spetteren! De kindjes om hem heen vonden het wat minder, maar hijzelf had echt dikke schik

Dat papa mee kon betekende dat ik lekker mijn handen vrij had om foto's te maken:
![]()
![]()
![]()
Hij trekt altijd een superlief koppie als hij onder water gaat, ik ben echt enorm blij dat ik 'm te pakken heb gekregen op de foto:
![]()
En nadien was Stef echt volledig K.O.: