SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Haaa!!! das leuk wakker wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef Lotusss het volgende:
Voor het Nijmeegse kneuterige liefdespaartje Laysa en De_Kardinaal:
[ afbeelding ]
ff crosspostenquote:Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef Laysa het volgende:
Owwwwwwwwwwww en Pietttttttttttttt gefeliciteerdddddddddddd![]()
![]()
en dat je maar een grote jongen mag worden en alles mag krijgen wat je in je leven wenst...fijne dag lieverd
mikkie weet wel waar die t moet zoekenquote:Op zondag 25 april 2010 13:14 schreef Rituals het volgende:
Betere fipo dan die uit het vorige topic!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef Lotusss het volgende:
Voor het Nijmeegse kneuterige liefdespaartje Laysa en De_Kardinaal:
[ afbeelding ]
Rot op naar uw eigen land verrekte koekwaus!quote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef Swine het volgende:
[Kleutermode]
Ik heb gister twee vriendjes gemaakt![]()
Het ene jongentje vond dat ik een leuke lach had, want hij zei de hele tijd 'Wat sta je nou stom te lachen met je kankerkop en je kankerlach, kankerlijer' terwijl die me diep in de ogen keek.
En het andere jongentje vond me bijna net zo mooi want hij zei 'Jij, bent echt een mongol (op z'n New Kids')' en 'Jij hebt een lelijk kankergezicht'
En toen hebben ze ook nog vriendjes gemaakt met de portiers, want ze lagen in eens met z'n vieren op de grond te knuffelen![]()
[/Kleutermode]
Die eerste kerel vond het ook nog nodig om te bedreigen dat ie me het licht uit de ogen zou nemen als ie me zou zien wanneer ik niet aan het werk zou zijn..quote:Op zondag 25 april 2010 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rot op naar uw eigen land verrekte koekwaus!
Als ie bij jullie heeft gegeten was het een terechte klacht overigens!quote:Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Die eerste kerel vond het ook nog nodig om te bedreigen dat ie me het licht uit de ogen zou nemen als ie me zou zien wanneer ik niet aan het werk zou zijn..
Toen heb ik maar even mijn gegevens achtergelaten bij de politie..
Trieste lui
Niet eensquote:Op zondag 25 april 2010 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ie bij jullie heeft gegeten was het een terechte klacht overigens!
Ik zit hier echt even met een WTF aangezien ik aangegeven heb dat ik ook in overleg doordeweeks beschikbaar was, dat ik nu zelfs sowieso al op maandag vrij ben, en dat ik nog nooit mee heb gemaakt met mijn rooster dat ik niet minstens 1 dag door de week vrij benquote:Beste Yasha,
Helaas moeten we je meedelen dat onze keus niet op jou is gevallen in de sollicitatieprocedure.
Ondanks ons leuke gesprek hebben we gekozen voor iemand die ook door de week een vaste dag beschikbaar is.
We wensen je veel succes met het vinden van een passende baan en bedanken je voor je belangstelling.
Met vriendelijke groet,
Jij maakt echt vriendjesquote:Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hij kwam niet binnen en begon toen het hele kanker-abc op te noemen op het terras (wat ik met wat andere aan het dichtzetten was).
Ik liep alleen naar hem toe om te vragen wat er nou was en of het nou zo nodig is om zoveel te schreeuwen. En toen was ik de lul
De standaard afwijzingsbriefquote:Op zondag 25 april 2010 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit hier echt even met een WTF aangezien ik aangegeven heb dat ik ook in overleg doordeweeks beschikbaar was, dat ik nu zelfs sowieso al op maandag vrij ben, en dat ik nog nooit mee heb gemaakt met mijn rooster dat ik niet minstens 1 dag door de week vrij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |