quote:Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
Bij wijze van tvp, mogelijk al een teringoud plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
Bij wijze van tvp, mogelijk al een teringoud plaatje:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Kings het volgende:
Donald Faison die Turk speelt in Scrubs:
[ afbeelding ]
Eh, waarom?quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie weinig verschil met ernaquote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
Een jaar oud, maar vond hm toch wel geinig.
Heidi Montag (voor die tig operaties):
[ afbeelding ]
Komt ook omdat de foto niet briljant is natuurlijk. Maar er is wel duidelijk verschil. Ik zie het althans.quote:
Ja hier zie ik het verschil ook wel, ik bedoelde bij die ene foto.quote:Op zondag 25 april 2010 20:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een brilletje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja hier zie ik het verschil ook wel, ik bedoelde bij die ene foto.
Ze heeft ook bil-implantaten erbij of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Here’s the 10 procedures Heidi underwent (and her husband Spencer Pratt allowed): nose job revision, chin reduction, mini brow lift, botox in forehead and frown area, fat injections in cheeks, nasolabial folds and lips, neck liposuction, ears pinned back, liposuction on waist, hips and inner and outer thighs, buttock augmentation and breast augmentation revision
Ze vind zichzelf echt gruwelijk geil geloof ik!quote:Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja hier zie ik het verschil ook wel, ik bedoelde bij die ene foto.
Ze heeft ook bil-implantaten erbij of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind dat dr moeder goed reageertquote:Op zondag 25 april 2010 21:42 schreef miieejj het volgende:
hier beeldmatriaal van heidi die een etentje heeft met de familie..
http://www.usmagazine.com(...)e-of-surgery-2010234
eten gaat ook niet makkelijk vanwege die operaties die ze allemaal gehad heeft.. de reactie van moeder![]()
kijk maar
Ik ook. Zielig dat iemand blijkbaar zo'n negatief zelfbeeld heeft dat dit gespook een verbetering lijk.quote:Op maandag 26 april 2010 11:39 schreef Butterfly91 het volgende:
"Want me to put it in a blender for you?"
Toch vind ik het ook wel een beetje zielig voor haar, ondanks dat het haar eigen schuld is.
Hoe oud is die muts eigenlijk?quote:Op zondag 25 april 2010 20:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een brilletje
[ afbeelding ]
Mwah, als je het vergelijkt met hoe ze er aan het begin van haar carriere uit zag vind ik dit echt wel zonde hoor. Beetje het Kirsty Alley-effect.quote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef Ericr het volgende:
Ach Clarkson is wat stevig, beter dan die cokejunkkoppen zoals Lohan.
1986quote:
Als je dat allemaal zo jong laat doen ben je best wel ver heen jaquote:Op maandag 26 april 2010 17:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
1986
15 september
nog best jong eigenlijk
dit heb ik van wiki he
Op 20 november 2009 onderging ze twee keer een borstvergroting, een kincorrectie, bilcorrectie, wenkbrauwlift, vet injecties in het gezicht, botox, twee keer een neuscorrectie, liposuctie bij de dijen, liposuctie bij de taille, lipsuctie bij de nek en liposuctie bij de heupen.
niet normaal
quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Haha alsof ze er aan loopt te ruikenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:23 schreef rena het volgende:
Ice-T's vrouw Coco.
[ afbeelding ]
Lekkere zweetplek.
Ik hoop dat het ooit weer goed komt, het was zo´n leuke meid. Echt geen dom huppelkutje.quote:
Hè get, wat zonde van die vislip.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Elizabeth Hurley als een boer met kiespijn. (en wat is er met d'r lippen? Yuk!)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 16:42 schreef popolon het volgende:
Deze serie blijft geniaal, zie de boze blikken van Victoria.
[ afbeelding ]
Sowieso een slecht kapsel als je een lang en smal gezicht met een puntkin hebt, het wordt hier wel erg benadrukt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:04 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Stacey Rookhuizen trekt een gezicht dat past bij haar outfit
Ohh daar lijkt ze sprekend op een blonde versie van Jennifer Carpenter, die Debra speelt in Dexterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:04 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Stacey Rookhuizen trekt een gezicht dat past bij haar outfit
Briljante opening, natuurlijk. Dus die moet even ge-quote worden.quote:Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef rena het volgende:
Een topic om celebs een keer onflatteus in het zonnetje te zetten. Want face it; we zijn allemaal jaloers, hebben geen leven, zijn allemaal fotogeniek en zijn dik.![]()
[ afbeelding ]
Leah Rimini.
En die vind ik dan weer 2 druppels water met Laura Pausini!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh daar lijkt ze sprekend op een blonde versie van Jennifer Carpenter, die Debra speelt in Dexter
[ afbeelding ]
Zo zie je het misschien niet goed, maar wel onflatteus met die zweetplekken
Echt net een lijk.quote:
In ieder geval niet in die van de lelijke outfitjes. Maar al draagt een aap een gouden ring... enz.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef rena het volgende:
Donatella heeft nu eendenlippen én het anorexiafiguur van haar dochter:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens meer in welk topic ik deze nu moet plaatsen
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Uh huh.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Laten we het ook eens over de mevrouw ernaast hebben
sorry, da's eigenlijk zielig
Is het geen meneer dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Laten we het ook eens over de mevrouw ernaast hebben
sorry, da's eigenlijk zielig
Ja, ik denk ook wel dat het een vrouw is. Maar aan het hoofd is het imo niet te zienquote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou gezien de legging en laarzen denk ik dat het een vrouw is...
Dit is voor een filmrol, scene uit 'Precious'quote:
Die foto die ik van Mariah heb geplaatst is al verrrrrrr na 'precious' genomen, dus het is niet voor die rol. Haar man speelt daar toch ook niet in mee?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dit is voor een filmrol, scene uit 'Precious'
En ze heeft een pruik in die film geloof ik, met donker haar en hier is ze gewoon blond. Dus geen excuses voor Mariahquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Die foto die ik van Mariah heb geplaatst is al verrrrrrr na 'precious' genomen, dus het is niet voor die rol. Haar man speelt daar toch ook niet in mee?
Helemaal niks meer van over. Zonde.quote:
oooo, nou zie ik het. Sorry, in de war met een andere foto van haar, uit een ander topic.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Die foto die ik van Mariah heb geplaatst is al verrrrrrr na 'precious' genomen, dus het is niet voor die rol. Haar man speelt daar toch ook niet in mee?
Volgens mij niet. Het ritsje is dicht, dat flapje ervoor is een extra stukje ofzo...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef Vetklep het volgende:
he bah, lady gaga heeft der gulp openstaan.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:15 schreef Felixa het volgende:
Iggy Pop wordt ook een dagje ouder.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Nova24 het volgende:
TVPtje met een van eigen bodem :
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend lelijke knieën inderdaad! Zo scherp ook! Bah, als ik een man was zou ik dat echt niet raken, zij is echt beneden mijn standaard.quote:
Ongelooflijk, waar is dit toch misgegaanquote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef rena het volgende:
Mickey Rourke
[ afbeelding ]Ik vind hem steeds enger worden.
Wait whut?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:39 schreef rena het volgende:
De borst van Colin Hanks' (zoon van) vriendin gaat er vandoor:
[ afbeelding ]!
Die jongen doet me aan iemand denkenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:39 schreef rena het volgende:
De borst van Colin Hanks' (zoon van) vriendin gaat er vandoor:
[ afbeelding ]!
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Paris heeft nooit vetjes gehad maar nu wordt het toch wel naar.
Fucked up plastische chirurgie of hij wordt gewoon heel lelijk oudquote:Op zondag 9 mei 2010 21:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Ongelooflijk, waar is dit toch misgegaan
[ afbeelding ]
Laten we eerlijk zijn: ze heeft gewoon een lelijke gezichtsvorm.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 @ 08:02 schreef rena het volgende:
[..]
Sowieso een slecht kapsel als je een lang en smal gezicht met een puntkin hebt, het wordt hier wel erg benadrukt.
Die is nog best flatteus als je hem vergelijkt met deze:quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Has been artist heeft een gezicht:
[ afbeelding ]
Adam Ant.
Het pak maakt veel goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog wel sexy.... een zwoele slaperige rocker op leeftijd... mmmm:)
OMG het is Miss Piggy in human form!quote:Op zondag 25 april 2010 18:31 schreef kvd het volgende:
Mariah Carey is een beetje gegroeid en heeft een aardig kameeltje tussen haar benen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Has been artist heeft een gezicht:
[ afbeelding ]
Adam Ant.
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Sorry, ik heb niet de vorige 83 delen bekeken.
En het is geen ronde tepel, aan de onderkant zie je nog huid namelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 14:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Die tepel van Avril lijkt mij gesoept. Hij zit wel érg hoog namelijk.
Dat is Angelina niet eens meer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en hier kan Angelina natuurlijk weinig aan doen, maargoed.
[ afbeelding ]
dat bevel is ingetrokkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef Felixa het volgende:
Arrestatiebevel tegen Lindsay Lohan
Da's toch wel een klap voor dit topic, als de hofleverancier de bak in zou moeten.
quote:
Zie ik daar links nu een schaal met wat lijntjes en een creditcard?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:33 schreef miieejj het volgende:
Lindsay lohan..again![]()
[ afbeelding ]
de linker
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:36 schreef DesertRose het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Ja, precies zoals er al overal in het nieuws te lezen valt dus....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie ik daar links nu een schaal met wat lijntjes en een creditcard?
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:21 schreef Syb.ren het volgende:
Eigenlijk valt het wel mee:
[ afbeelding ]
Maar als ik het vergelijk met dit:
[ afbeelding ]
Vind ik het redelijk onflatteus
Dus Lindsay staat er niet op? Of is de streep omdat het wel te duidelijk was?quote:
Zonnestraaltje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:53 schreef Samson het volgende:
Ja, precies zoals er al overal in het nieuws te lezen valt dus....
Ontzettend duidelijk..quote:Op zondag 23 mei 2010 08:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus Lindsay staat er niet op? Of is de streep omdat het wel te duidelijk was?
Ah, mijn excuusquote:Op zondag 23 mei 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonnestraaltje.
Als het nieuws niet in SHO staat, bestaat het niet.
quote:
Schitterende foto! Die blik van die baby indd.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Katie price en een geschokte baby !!![]()
hahaha
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha
Ze begint op Pete Doherty te lijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
Lindsay is weer terug uit Cannes na wat hard partying:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Misschien moet ze een lesje omgaan met baby's krijgen van Cocoquote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha
Dat kind kijkt ook echt van: HELPquote:Op maandag 24 mei 2010 22:03 schreef Kings het volgende:
[..]
Misschien moet ze een lesje omgaan met baby's krijgen van Coco
[ afbeelding ]
Blijft een prachtige vrouw om naar te kijken. Ik denk dat het zo een flits momentopname isquote:Op maandag 24 mei 2010 19:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan heeft moeite om wakker te blijven in de rechtzaal
Of ze is net gefotografeerd toen ze knipperde, natuurlijk
Zelfs zo bloated van de drank en drugs? En eruitziend als 45?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef Dizer het volgende:
Blijft een prachtige vrouw om naar te kijken. Ik denk dat het zo een flits momentopname is
Ik vind haar erg fotogeniek. Als fotomodel vind ik haar prachtig! Ook soms in verschillende situaties kan ze er mooi uitzienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs zo bloated van de drank en drugs? En eruitziend als 45?
Op TMZ kun je een filmpje zien van (het einde van) deze rechtszaak. Ze zat niet te slapen, maar damn wat een ontevredenheid straalt daar vanaf. Wel grappig: op een gegeven moment voert haar advocaat het feit dat een oom van LiLo is gestorven en werd begraven aan als excuus om niet naar een verplichte alco-meeting te komen. Vraagt de rechter: "Did she go to the funeral?' Waarop de advocaat van LiLo -zichtbaar tot groot ongenoegen van het gevallen sterretje- moet toegeven dat dit dan weer niet het geval was.
Als blikken konden doden ...
Maar ze mag iig weer aan de ketting, in de zin van een enkelband om haar (verboden) alcoholconsumptie te monitoren.
Ik denk dat je je bril eens op moet zetten Dizer, want ze kijkt hier zo gaar als een konijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind haar erg fotogeniek. Als fotomodel vind ik haar prachtig! Ook soms in verschillende situaties kan ze er mooi uitzien
Zoals hier:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Venus Williams vandaag op Roland Garros.
En dat dan een paar honderd keer gedurende de wedstrijd.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:54 schreef SEMTEX het volgende:
Daar kun je toch niet lekker in tennissen?
Perez Hilton schreef:quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef Loserkid het volgende:
Heeftie aids?
Zal wat zijn als die film gigantisch floptquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Perez Hilton schreef:
This is INTENSE!
For his new movie, Things Fall Apart, which he also wrote, 50 Cent lost over 50 pounds to play the role of football player who dies of cancer.
The transformation is soooo unsettling! The rapper admits that it took nine weeks to become that slim and he had to commit himself to a three-hour-a-day treadmill walk and a liquid diet.
But now that the movie is over, Fiddy intends go back to his beefy ways.
This can not be good for your body! Too much going on and all to quickly!
But way to be committed to the craft! That took some real dedication!
quote:
nu is het 25 centquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zonde, zonde, zonde. 50 Cent was eerst veel leuker
Even dat malle vest en haar rare hoofd daargelaten: Lily Allen ziet er goed uit, zeg! Die heeft een periode gehad dat ze steeds drinken, stoned of anderszins suffig op de foto stond, maar hier ziet ze er weer helemaal 'fris' uitquote:
Ik weet niet wat ik zie! Toch vind ik het knap dat ie blijkbaar zoveel voor die rol over heeft. Dat had ik niet achter iemand als 50ct gezochtquote:
en vergeet Christian Bale niet in the Machinist....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Morendo het volgende:
De Niro kwam ooit dertig kilo aan voor zijn rol als Jake La Motta in Raging Bull.
[ afbeelding ]
Waarom moet een treinmachinist graatmager zijn?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef Samson het volgende:
[..]
en vergeet Christian Bale niet in the Machinist....
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, kijk de film eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom moet een treinmachinist graatmager zijn?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
Goed nieuws voor ons gewone stervelingen, ook Kate Moss heeft een lief, zacht buikje:
[ afbeelding ]
Lief? It's huge!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
Goed nieuws voor ons gewone stervelingen, ook Kate Moss heeft een lief, zacht buikje:
[ afbeelding ]
Ze ziet eruit als iemand die van zichzelf goed in vorm is maar niet veel aan sport doet. Dan krijg je dat. Maar idd, dat zie je het meest als je zo zit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Maraca het volgende:
Als je zit is het altijd minder strak dan wanneer je staat
OMG check die lijnen op dr voorhoofd zoveel heeft mijn moeke niet eensquote:Op maandag 24 mei 2010 19:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan heeft moeite om wakker te blijven in de rechtzaal
Of ze is net gefotografeerd toen ze knipperde, natuurlijk
ik vind beckham juist geil kijken alsof ie klaarkomt of zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef rena het volgende:
David Beckham, Adam Levine en Anthony Kiedis
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef Jurk het volgende:
Anthony Kiedis ziet eruit als een kabouter die een sprintje trekt
dat kun je toch onmogelijk nagaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:53 schreef rena het volgende:
Science_fiction, zou je voor je je foto's post even willen kijken van wanneer ze zijn, want sommige zijn al behoorlijk oud en vaak geplaatst..
Je kunt lekker even speuren in de 83 voorgaande topicsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Science_fiction het volgende:
[..]
dat kun je toch onmogelijk nagaan?
I've got the ring, now let's make a run for it!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef Jurk het volgende:
Omdat ze een ander image aangemeten heeft gekregen...quote:Op zondag 30 mei 2010 10:09 schreef betty_sue het volgende:
Waarom draagt ze een pakje van Rihanna? Ik vond haar altijd zo leuk
Jij hebt nog nooit van fotoshop gehoord?quote:
T zou zo kunnen dat die FHM foto is genomen na die eerste foto. Ze heeft ooit een mislukte tummytuck gehad en daardoor zo'n lelijke buik. Zo te zien zit ze ook nog eens vet teveel in de zon en dan krijg je dat. Die FHM foto is idd enorm geshopt natuurlijk. Zo zie je maar dat je op zo'n manier veel mensen als babe voor kan laten komen terwijl ze dat nu niet bepaald zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 18:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van fotoshop gehoord?
Natuurlijk was ze niet zoals op die onderste foto. Als je wilt vergelijken moet je geen cover van een magazine pakken natuurlijk.
Is ook lastig, met zo'n langlopende reeks...en soms is het wel leuk om even wat pics uit de oude doos langs te zien komen, toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Science_fiction het volgende:
[..]
dat kun je toch onmogelijk nagaan?
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is ook lastig, met zo'n langlopende reeks...en soms is het wel leuk om even wat pics uit de oude doos langs te zien komen, toch?
Nicola Roberts....ik twijfelde waar te plaatsen, hier of toch in het lilleke outfitjes-topic....
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel 60 zoquote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is ook lastig, met zo'n langlopende reeks...en soms is het wel leuk om even wat pics uit de oude doos langs te zien komen, toch?
Nicola Roberts....ik twijfelde waar te plaatsen, hier of toch in het lilleke outfitjes-topic....
[ afbeelding ]
Klopt, ze is van Girls Aloudquote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is van Girls Aloud toch?
Haar haar vind ik wel erg mooi zitten
Alleen is hij zelfs dan sexy as hellquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef Jurk het volgende:
Echt? Hij heeft zo'n eng porno snorretje....quote:
Dit is dus om dr lijf na de revisie te showen (tummy tuck was mislukt). Ik vind het echter nog steeds maar niks. Nog ff wat zon erbij en ze kan tussen de rimpel omaatjes lopenquote:
Ze moet even wat aankomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit is dus om dr lijf na de revisie te showen (tummy tuck was mislukt). Ik vind het echter nog steeds maar niks. Nog ff wat zon erbij en ze kan tussen de rimpel omaatjes lopendezelfde foto staat trouwens ook al een paar posts terug
Ze is toch ook al bijna bejaard? Wat verwacht je dan helemaal?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Alle ongeshopte foto's van Madonna's Louis Vutton fotoshoot
Angeline Jolie gebruikt héél vaak een double. In het echt heeft ze namelijk geen kont dus als je Jolie ziet met een kont dan is het nooit never die van haar. Let maar eens op reportages, ofwel wordt haar ass uit beeld gehouden, ofwel zie je een reet apart.quote:
Denk dat Madonna liever met mij ruilt op dit momentquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sterker nog: laat jou er morgen zo uit zien.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:17 schreef rena het volgende:
Chace Crawford (Gossip Girl) Gearresteerd voor marijuana bezit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat, in combinatie met het trekken van haar verstandskiezenlas ik net
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:51 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
wesley sneijder is te klein
Die is kennelijk van de poeder af en dan krijgt ze weer haar eigen figuur terug hèquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
wtf is met haar gebeurd![]()
dikke varkenskop
quote:
ja blijkbaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is kennelijk van de poeder af en dan krijgt ze weer haar eigen figuur terug hè
Deze foto is volgens mij alweer redelijk oud..quote:Op zondag 6 juni 2010 09:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Is hij nu nog zo dik? Ik las ergens dat hij aan het afvallen was.
Ook weer een gevalletje, ala Lindsey Lohan, van de poeders af of minderen en daar gaat het gewichtquote:Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
Whitney Houston:
[ afbeelding ]
Nieuwe verslaving gevonden? Nom nom nom..
Altijd met dat eeuwige sjaaltje. En hij noemt zichzelf een 'topstylist'. Wat een grapquote:
Dat risico heb ik met Bastiaan maar genomenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Deze foto is volgens mij alweer redelijk oud..
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
Whitney Houston:
[ afbeelding ]
Nieuwe verslaving gevonden? Nom nom nom..
Ik doe gewoon alsof ik dit niet gezien heb en hoop op photoshop.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Catherine Zeta Jones ziet er niet goed uit. Door het afvallen heeft ze het postuur van een Lolly: groot hoofd op een vormloos iel lijfje.
[ afbeelding ]
Het is toch alleen maar goed dat ze van haar cocaine-verslaving af is? Beter die paar kilo's te veel dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat 'draagt' Whitney haar vet raar, ze lijkt wel zwanger. Hier zie je dat nog beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn zeer recente foto's. Zou ze dan toch?! Ze is 46...
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Catherine Zeta Jones ziet er niet goed uit. Door het afvallen heeft ze het postuur van een Lolly: groot hoofd op een vormloos iel lijfje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |