Dit is dus om dr lijf na de revisie te showen (tummy tuck was mislukt). Ik vind het echter nog steeds maar niks. Nog ff wat zon erbij en ze kan tussen de rimpel omaatjes lopenquote:
Ze moet even wat aankomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit is dus om dr lijf na de revisie te showen (tummy tuck was mislukt). Ik vind het echter nog steeds maar niks. Nog ff wat zon erbij en ze kan tussen de rimpel omaatjes lopendezelfde foto staat trouwens ook al een paar posts terug
Ze is toch ook al bijna bejaard? Wat verwacht je dan helemaal?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Alle ongeshopte foto's van Madonna's Louis Vutton fotoshoot
Angeline Jolie gebruikt héél vaak een double. In het echt heeft ze namelijk geen kont dus als je Jolie ziet met een kont dan is het nooit never die van haar. Let maar eens op reportages, ofwel wordt haar ass uit beeld gehouden, ofwel zie je een reet apart.quote:
Denk dat Madonna liever met mij ruilt op dit momentquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sterker nog: laat jou er morgen zo uit zien.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:17 schreef rena het volgende:
Chace Crawford (Gossip Girl) Gearresteerd voor marijuana bezit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |