Misschien moet ze een lesje omgaan met baby's krijgen van Cocoquote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Katie price en een geschokte baby !!![]()
hahaha
Dat kind kijkt ook echt van: HELPquote:Op maandag 24 mei 2010 22:03 schreef Kings het volgende:
[..]
Misschien moet ze een lesje omgaan met baby's krijgen van Coco
[ afbeelding ]
Blijft een prachtige vrouw om naar te kijken. Ik denk dat het zo een flits momentopname isquote:Op maandag 24 mei 2010 19:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan heeft moeite om wakker te blijven in de rechtzaal
Of ze is net gefotografeerd toen ze knipperde, natuurlijk
Zelfs zo bloated van de drank en drugs? En eruitziend als 45?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef Dizer het volgende:
Blijft een prachtige vrouw om naar te kijken. Ik denk dat het zo een flits momentopname is
Ik vind haar erg fotogeniek. Als fotomodel vind ik haar prachtig! Ook soms in verschillende situaties kan ze er mooi uitzienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs zo bloated van de drank en drugs? En eruitziend als 45?
Op TMZ kun je een filmpje zien van (het einde van) deze rechtszaak. Ze zat niet te slapen, maar damn wat een ontevredenheid straalt daar vanaf. Wel grappig: op een gegeven moment voert haar advocaat het feit dat een oom van LiLo is gestorven en werd begraven aan als excuus om niet naar een verplichte alco-meeting te komen. Vraagt de rechter: "Did she go to the funeral?' Waarop de advocaat van LiLo -zichtbaar tot groot ongenoegen van het gevallen sterretje- moet toegeven dat dit dan weer niet het geval was.
Als blikken konden doden ...
Maar ze mag iig weer aan de ketting, in de zin van een enkelband om haar (verboden) alcoholconsumptie te monitoren.
Ik denk dat je je bril eens op moet zetten Dizer, want ze kijkt hier zo gaar als een konijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind haar erg fotogeniek. Als fotomodel vind ik haar prachtig! Ook soms in verschillende situaties kan ze er mooi uitzien
Zoals hier:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Venus Williams vandaag op Roland Garros.
En dat dan een paar honderd keer gedurende de wedstrijd.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:54 schreef SEMTEX het volgende:
Daar kun je toch niet lekker in tennissen?
Perez Hilton schreef:quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef Loserkid het volgende:
Heeftie aids?
Zal wat zijn als die film gigantisch floptquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Perez Hilton schreef:
This is INTENSE!
For his new movie, Things Fall Apart, which he also wrote, 50 Cent lost over 50 pounds to play the role of football player who dies of cancer.
The transformation is soooo unsettling! The rapper admits that it took nine weeks to become that slim and he had to commit himself to a three-hour-a-day treadmill walk and a liquid diet.
But now that the movie is over, Fiddy intends go back to his beefy ways.
This can not be good for your body! Too much going on and all to quickly!
But way to be committed to the craft! That took some real dedication!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |