Bij Delta kreeg ik gewoon gratis een convertorplug daarvoor. En die convertors kosten ook maar een paar euro, dus dat je die als veelreizende nog niet hebt verbaasd me eigenlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 05:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook..... totdat ik deze week op een vlucht naar Amerika opeens in een KLM 747 Combi MET een IFE systeem voor iedere passagier in Economy terecht kwam. En niet van die brakke kleine schermen maar van een fatsoenlijk formaat, en het werkte ook nog eens gedurende de gehele vlucht. En over het film en muziek aanbod valt bij KLM al helemaal niet te klagen. Alleen nog even die kut dubbele stekkers door een enkele vervangen, dan kan ik gewoon mijn eigen in-ear doppen gebruiken.
http://www.truesupplier.c(...)dapter-pr-16947.htmlquote:Op woensdag 26 mei 2010 05:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alleen nog even die kut dubbele stekkers door een enkele vervangen, dan kan ik gewoon mijn eigen in-ear doppen gebruiken.
+ $7,24 verzendkosten. (ze zullen ook wel in NL te koop zijn)quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.truesupplier.c(...)dapter-pr-16947.html
3.50 dollar
Tickets heb je toch niet echt nodig? Je internationale pas volstaat om in te checken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Ik heb zojuist gebeld en die meneer aan de lijn vertelde dat alles hetzelfde was gebleven en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Toch nog even wat vluchtnummers gaan bekijken en uiteindelijk gevonden welk BA vluchtnummer ik had , en jahoor gecancelled. Dus opnieuw gebeld en nu had ik iemand aan de lijn die mij wel goed kon helpen. Deze heeft de vlucht omgeboekt naar een eerdere vlucht. Dit is nu ook veranderd op de site bij mijn boekingen. Ik heb nog geen mailtje gehad met andere tickets, maar volgens de man aan de lijn kon ik gewoon mijn oude gebruiken, omdat er verder niets veranderd. Ik zal straks even kijken of ik nog wat ontvang en anders daar ook nog maar een keer voor bellen..
Om de US binnen te gaan heb je niet voldoende aan je Nederlandse ID, je hebt een internationaal paspoort nodig. De systemen van de luchtvaaartmaatschappijen zijn er op voorzien dat je geen tickets meer moet afgeven aan de check-in, maar dat ze aan de hand van je internationale pas al voldoende gegevens hebben (e-tickets). Echter, het kan handig (of geruststellend) zijn een afdruk mee te nemen voor het geval er problemen zouden zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:27 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Internationale pas? Sorry ik vlieg niet zo vaak dus ik ben hier niet echt bekend mee. Maar ik kreeg de eerste keer een mail met een soort streepjes code erop die ik kon gebruiken..
Neen. Je bent klaar om te vertrekken (op dat vlak toch).quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:55 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Ok, dan begrijp ik het. Ik heb wel een internationaal paspoort, maar dat is geen e-passport. Toen ik het ESTA formulier ging invullen was dit geen probleem. Ik kan het paspoort nog gebruiken tot dat het vervalt volgend jaar en dan krijg ik wel een passport. Het passport is wel machine readable en heeft een digitale pasfoto. Geen probleem toch?
Een idee welke gates gebruikt worden voor vluchten binnen Europa, en welke voor intercontinentale (vb Zurich-Nairobi) op de luchthaven van Zurich? Een vriendin van me moet voor het eerst alleen vliegen, heeft vliegangst en wil dat ik op voorhand zoveel mogelijk info kan geven..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:53 schreef Thetallguy het volgende:
1u50m is meer dan genoeg in ZurichMet het treintje van de ene naar de andere terminal toe, door de controle en that's it.
Als je het ticket in 1x zo geboekt hebt wordt je bagage ook gelijk doorgelabeld.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Masanga het volgende:
[..]
Een idee welke gates gebruikt worden voor vluchten binnen Europa, en welke voor intercontinentale (vb Zurich-Nairobi) op de luchthaven van Zurich? Een vriendin van me moet voor het eerst alleen vliegen, heeft vliegangst en wil dat ik op voorhand zoveel mogelijk info kan geven..
Dank!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intercontinentale vluchten grotendeels vanaf de E-gates. Ondergronds treintje daarnaartoe vanaf de main terminal. Wijst allemaal behoorlijk voor zich, Zurich is niet zo groot en transfers gaan Zwitsers efficient
Is het normaal dat ik niet zo ver vantevoren kan boeken? Op zich wel lijkt me, vanaf oktober gaat natuurlijk pas het winterschema in..quote:Beste heer/mevrouw,
Voor mijn studie zal ik halverwege augustus naar Toronto moeten. Het meest comfortabel in combinatie met de prijs is voor mij Icelandair. De bedoeling is dat ik in januari 2011 weer terug ga naar Nederland. Op de heenreis wil ik een verlengde overstop nemen op Reykjavik.
Ik heb het ongeveer zo gepland:
22-08-2010 AMS-KEF
24-08-2010 KEF-YYZ
03-08-2011 YYZ-AMS
Deze data zijn variabel, maar rond deze data zal het in ieder geval liggen.
Nu staat het systeem op uw website mij niet toe om voor deze periode een ticket te boeken.
Ben ik nu echt genoodzaakt om twee enkeltjes te boeken en daarmee extra hoge kosten te maken?
Daarnaast levert het volgens mij op de luchthaven wat extra vraagtekens op wanneer zij zien dat ik een enkele reis heb geboekt.
Ik hoor graag van u. Alvast bedankt voor uw tijd.
Vriendelijke groeten,
Het gaat om augustus 2010 en retour in januari 2011.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef HomoSaabiens het volgende:
Je bent aan de vroege kant, veel tickets kan je namelijk maximaal 11 maanden van tevoren boeken. Hierdoor is het dus waarschijnlijk nog niet mogelijk om een retour te boeken die vertrekt in augustus 2011.
In de email van je quote, geef je 03-08-2011 YYZ-AMS aan. De 8ste maand is augustus, niet januari. Als het inderdaad januari 2011 betreft, dan kun je het gewoon boeken op de website van Icelandair.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:30 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Het gaat om augustus 2010 en retour in januari 2011.
Oeps, domme fout. Maar januari 2011 kan ik wel selecteren, maar wanneer ik vervolgens verder wil geeft het systeem dat het niet kan:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:57 schreef jaco het volgende:
[..]
In de email van je quote, geef je 03-08-2011 YYZ-AMS aan. De 8ste maand is augustus, niet januari. Als het inderdaad januari 2011 betreft, dan kun je het gewoon boeken op de website van Icelandair.
Als ik dezelfde zoekopdracht invoer, maar dan ipv januari 2011 een datum die dichterbij ligt, bijv. oktober 2010, dan krijg ik wel gewoon een prijs.quote:Wij kunnen geen aanbevelingen vinden bij uw zoekopdracht. Wijzig uw zoekcriteria en probeer het opnieuw. (66002 [-1])
Ik geloof dat Icelandair in de winter niet dagelijks naar Amsterdam vliegt en ook niet dagelijks naar Toronto. Mogelijk dat je de januari 2011 zoekopdrachten uitvoerde met weekdagen waarop niet gevlogen wordt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:48 schreef EddyAlbena het volgende:
Als ik dezelfde zoekopdracht invoer, maar dan ipv januari 2011 een datum die dichterbij ligt, bijv. oktober 2010, dan krijg ik wel gewoon een prijs.
De dienstregeling is ook alleen van de zomer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:25 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik geloof dat Icelandair in de winter niet dagelijks naar Amsterdam vliegt en ook niet dagelijks naar Toronto. Mogelijk dat je de januari 2011 zoekopdrachten uitvoerde met weekdagen waarop niet gevlogen wordt?
Ik zou dit even checken met de dienstregeling. Anders weet ik het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |