abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80676660
De makelaar waar ik zomer 2009 een huis van huurde is een klootzak. Na mijn twee Heilige Birmanen van ieder ruim 1000 euro vrij te laten, mijn gouden sieraden te stelen, mijn huis afgebroken te hebben én een poging tot stelen van mijn boxspring van ruim 2000 euro heeft gedaan, probeert ie nu mijn vriendin op te lichten met een enorm hoge energierekening.

Klacht: ik word agressief van die vent die denkt dat hij alles kan maken.
Subklacht: Hij doet ook nog eens stoer
love, passion & obsession
pi_80676684
Doe wat je naam al kenbaar maakt!
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:00:37 #3
167595 mirved
Infobesitas
pi_80676685
Ik zou eens bij hem langs gaan..
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80676705
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef mirved het volgende:
Ik zou eens bij hem langs gaan..
Ruiten ingooien of zijn huis met eieren bekogelen?
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:03:24 #5
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_80676755
allebei natuurlijk!
pi_80676807
Jij opent best wel kuttopics he
pi_80676816
en om hem terug te pakken open je 2 topics op Fok!
pi_80676835
aangeven bij de politie?
pi_80676858

met een rekening waar het huis van is afgebroken

[ Bericht 12% gewijzigd door dusty220 op 24-04-2010 21:12:41 ]
pi_80676930
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:59 schreef Gotyoubystring het volgende:
De makelaar waar ik zomer 2009 een huis van huurde is een klootzak. Na mijn twee Heilige Birmanen van ieder ruim 1000 euro vrij te laten, mijn gouden sieraden te stelen, mijn huis afgebroken te hebben én een poging tot stelen van mijn boxspring van ruim 2000 euro heeft gedaan, probeert ie nu mijn vriendin op te lichten met een enorm hoge energierekening.

Klacht: ik word agressief van die vent die denkt dat hij alles kan maken.
Subklacht: Hij doet ook nog eens stoer
Uit een willekeurig kuttopic van je:
"So, here's the deal. Ik heb nu bijna 5 maanden een vaste relatie met een jongen. Ik ken hem al bijna 2 jaar, en we hebben ook een erg turbulent verleden. "

Ik neem aan dat de operatie geslaagd is?
pi_80676932
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:05 schreef nicknicknickname het volgende:
en om hem terug te pakken open je 2 topics op Fok!
Eentje om te klagen en eentje voor advies. Als je in beide topics niks zinnigs te zeggen hebt moet je ook niet reageren jongeman.
pi_80676960
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:09 schreef Siddartha het volgende:

[..]

Uit een willekeurig kuttopic van je:
"So, here's the deal. Ik heb nu bijna 5 maanden een vaste relatie met een jongen. Ik ken hem al bijna 2 jaar, en we hebben ook een erg turbulent verleden. "

Ik neem aan dat de operatie geslaagd is?
Haha rotkind. Met mijn vriendin bedoel ik mijn beste vriendin, kan ik het beter formuleren als 'een' vriendin dan?
pi_80676980
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:06 schreef zoefschildpad het volgende:
aangeven bij de politie?
Voor wat? Van de diefstal van de gouden sieraden heb ik overigens geen bewijs.
pi_80676997
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef _DaNi_ het volgende:
allebei natuurlijk!
Nahh, ruiten ingooien is niet handig. Hij is vast verzekerd...
pi_80677080
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:09 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Eentje om te klagen en eentje voor advies. Als je in beide topics niks zinnigs te zeggen hebt moet je ook niet reageren jongeman.
je maakt er zelf een puinhoop van en gaat hier lopen klagen? Als huisbaas had ik precies hetzelfde gedaan, die man heeft alleen maar gezeik van je gehad. Pak je verlies en begin opnieuw.
pi_80677122
Misschien een beetje vreemde en vergezochte oplossing, maar ehm, aangifte doen?
pi_80677124
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

je maakt er zelf een puinhoop van en gaat hier lopen klagen? Als huisbaas had ik precies hetzelfde gedaan, die man heeft alleen maar gezeik van je gehad. Pak je verlies en begin opnieuw.
In welk opzicht heb ik er volgens jou een puinhoop van gemaakt? Als je mijn topic goed zou lezen zou je gezien hebben dat ik mijn huur elke maand keurig betaalde. Read before you speak, sucker.
pi_80677152
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Haha rotkind. Met mijn vriendin bedoel ik mijn beste vriendin, kan ik het beter formuleren als 'een' vriendin dan?
Niet dat het wat uitmaakt, maar je snapt de verwarring. Toch?
Verder: Pic's van vriendin?
pi_80677153
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien een beetje vreemde en vergezochte oplossing, maar ehm, aangifte doen?
As I said ; van de diefstal van gouden sieraden heb ik geen bewijs.
En ik kan moeilijk aangifte doen van het vrijlaten van mijn poezen
pi_80677168
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef Siddartha het volgende:

[..]

Niet dat het wat uitmaakt, maar je snapt de verwarring. Toch?
Verder: Pic's van vriendin?
Ik snap de verwarring. Verder ; verwachte reactie.
pi_80677209
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:15 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

In welk opzicht heb ik er volgens jou een puinhoop van gemaakt? Als je mijn topic goed zou lezen zou je gezien hebben dat ik mijn huur elke maand keurig betaalde. Read before you speak, sucker.
Door je huur niet op tijd volledig te betalen. En je meterstanden niet op te nemen dus geen bewijs te hebben.
Hadden jullie allebei apart een huurcontract of samen een huurcontract?
pi_80677273
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:18 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Door je huur niet op tijd volledig te betalen. En je meterstanden niet op te nemen dus geen bewijs te hebben.
Hadden jullie allebei apart een huurcontract of samen een huurcontract?
Nogmaals ; ik betaalde mijn huur volledig op tijd. Mijn deel was 300 euro en hiervoor hadden wij allebei een apart contract.
Verder, dat ik mijn meterstanden niet opneem ondervind hij geen hinder van he, nu hij in zijn wintermaanden gratis lekker warm zat. Waarom denk je niet na voor je typt? Je begint vervelend te worden.
pi_80677397
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Nogmaals ; ik betaalde mijn huur volledig op tijd. Mijn deel was 300 euro en hiervoor hadden wij allebei een apart contract.
Verder, dat ik mijn meterstanden niet opneem ondervind hij geen hinder van he, nu hij in zijn wintermaanden gratis lekker warm zat. Waarom denk je niet na voor je typt? Je begint vervelend te worden.
Als jullie allebei apart een contract hadden waarom kon jij er dan niet blijven? Dit was simpel te voorkomen door gewoon netjes je huur te betalen.
En nee hij ondervind er geen hinder van, sterker nog hij maakt er gewoon gebruik van. Moet je maar nadenken voordat je denkt een huis te kunnen huren.
pi_80677522
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Als jullie allebei apart een contract hadden waarom kon jij er dan niet blijven? Dit was simpel te voorkomen door gewoon netjes je huur te betalen.
En nee hij ondervind er geen hinder van, sterker nog hij maakt er gewoon gebruik van. Moet je maar nadenken voordat je denkt een huis te kunnen huren.
Ik had kunnen blijven, maar dat wilde ik niet zonder mijn beste vriendin . Dat zal jij waarschijnlijk niet begrijpen.
Wanneer jij met mij erover eens bent dat hij er geen hinder van ondervind, moet je niet in de eerste instantie zeggen dat ik een slechte huurder ben geweest en dat je zoals de makelaar gedaan zou hebben.
Daarbij wil ik zeggen dat wanneer jij in jouw opinie hetzelfde bent als de makelaar en zou handelen zoals hij deed, dat erop neerkomt dat jij een lelijke, stelende en vooral zielig persoon bent.

Oh en even ontopic: ook al hebben wij de meterstanden niet opgenomen, je zou er toch vanuit gaan dat de makelaar bij de volgende huurders de beginstanden (en tevens onze eindstanden) wel opgenomen zou hebben en een nieuw leveringscontract had afgesloten. Profiteren van iemand anders en lekker aan het eind van de wintermaanden opzeggen is gewoon ronduit gierig.
pi_80677633
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:28 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ik had kunnen blijven, maar dat wilde ik niet zonder mijn beste vriendin . Dat zal jij waarschijnlijk niet begrijpen.
Wanneer jij met mij erover eens bent dat hij er geen hinder van ondervind, moet je niet in de eerste instantie zeggen dat ik een slechte huurder ben geweest en dat je zoals de makelaar gedaan zou hebben.
Daarbij wil ik zeggen dat wanneer jij in jouw opinie hetzelfde bent als de makelaar en zou handelen zoals hij deed, dat erop neerkomt dat jij een lelijke, stelende en vooral zielig persoon bent.

Oh en even ontopic: ook al hebben wij de meterstanden niet opgenomen, je zou er toch vanuit gaan dat de makelaar bij de volgende huurders de beginstanden (en tevens onze eindstanden) wel opgenomen zou hebben en een nieuw leveringscontract had afgesloten. Profiteren van iemand anders en lekker aan het eind van de wintermaanden opzeggen is gewoon ronduit gierig.
Jullie probeerden te profiteren van hem. Je wist voordat je tekende dat betalen wel eens een probleem zou kunnen worden zonder vast inkomen. Mensen die hun huur niet betalen zijn ook lelijke stelende zielige personen om het maar in je eigen woorden te zeggen
En de huurder is zelf verantwoordelijk voor zijn meterstanden, niet de verhuurder dat zou je toch moeten weten als je bij Nuon (of wat was het?) werkt.
pi_80677747
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Jullie probeerden te profiteren van hem. Je wist voordat je tekende dat betalen wel eens een probleem zou kunnen worden zonder vast inkomen. Mensen die hun huur niet betalen zijn ook lelijke stelende zielige personen om het maar in je eigen woorden te zeggen
En de huurder is zelfs verantwoordelijk voor zijn meterstanden, niet de verhuurder dat zou je toch moeten weten als je bij Nuon (of wat was het?) werkt.
Ach, je moet niet zo zeuren. De eerste twee maanden, waren inclusief borg, bemiddelingskosten etc. netjes betaald. Wanneer je als 40jarige man zo zielig moet zijn om de dure poezen van een 18-jarig meisje vrij te laten, haar gouden sieraden te stelen en haar ook nog een proberen op te lichten met een boxspring, die daarna doodleuk in zijn eigen kamer staat, dan ben je toch echt niet meer waard dan een willekeurige stoeptegel.

Daarnaast is het Essent waar ik stage loop en niet Nuon. Verder is het inderdaad zo dat de huurder zelf verantwoordelijk is, daarbij is de nieuwe huurder dus ook zelf verantwoordelijk om een leveringscontract af te sluiten waardoor de oude huurder geforceerd uitgehuisd word, in plaats van lekker te genieten en je niet af te vragen waarom je niet voor je electriciteit en gas betaald.
pi_80677804
Hoezo komt je verhuurder in het huis als je niet thuis bent? Dat is huisvredebreuk, mag niet.
pi_80677831
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:38 schreef Yoewie het volgende:
Hoezo komt je verhuurder in het huis als je niet thuis bent? Dat is huisvredebreuk, mag niet.
Dit had hij al wel aangegeven voordat wij het contract tekenden. Het was een huis dat eigenlijk te koop stond maar werd aan ons verhuurd omdat het niet wilde vlotten met de verkoop.
pi_80677886
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:36 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ach, je moet niet zo zeuren. De eerste twee maanden, waren inclusief borg, bemiddelingskosten etc. netjes betaald. Wanneer je als 40jarige man zo zielig moet zijn om de dure poezen van een 18-jarig meisje vrij te laten, haar gouden sieraden te stelen en haar ook nog een proberen op te lichten met een boxspring, die daarna doodleuk in zijn eigen kamer staat, dan ben je toch echt niet meer waard dan een willekeurige stoeptegel.

Daarnaast is het Essent waar ik stage loop en niet Nuon. Verder is het inderdaad zo dat de huurder zelf verantwoordelijk is, daarbij is de nieuwe huurder dus ook zelf verantwoordelijk om een leveringscontract af te sluiten waardoor de oude huurder geforceerd uitgehuisd word, in plaats van lekker te genieten en je niet af te vragen waarom je niet voor je electriciteit en gas betaald.
Dus als je de eerste 2 maanden betaald vervallen de verdere verplichtingen? Hou toch op kansloos figuur. Als je echt had willen betalen had je dat bed en die klote katten verkocht om je huur te kunnen betalen.
En als jij aan je plicht had voldaan om zelf je meterstanden te registreren was jouw punt 2 niet eens van toepassing. Helaas voor jou, volgende keer beter.
pi_80677916
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:38 schreef Yoewie het volgende:
mag wel als je dit topic van hebt gelezen: Absurde energierekening van huis waar wij niet meer wonen
pi_80677980
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Dus als je de eerste 2 maanden betaald vervallen de verdere verplichtingen? Hou toch op kansloos figuur. Als je echt had willen betalen had je dat bed en die klote katten verkocht om je huur te kunnen betalen.
En als jij aan je plicht had voldaan om zelf je meterstanden te registreren was jouw punt 2 niet eens van toepassing. Helaas voor jou, volgende keer beter.
Waarom lees je niet? Sukkel ik zeg toch dat IK mijn huur wel voldeed? En dat jij je moeder achter de ramen zet als het financieel niet lukt, maakt dat nog niet verantwoord.
Verder, zelfs wanneer iemand zijn meterstanden doorgeeft voor einde levering, moet de nieuwe huurder zich alsnog aanmelden en de meterstanden nogmaals doorgeven. Het is niet of/of.

Now shut the fuck up want je weet duidelijk niet waar je over praat.
pi_80678171
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:44 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Waarom lees je niet? Sukkel ik zeg toch dat IK mijn huur wel voldeed? En dat jij je moeder achter de ramen zet als het financieel niet lukt, maakt dat nog niet verantwoord.
Verder, zelfs wanneer iemand zijn meterstanden doorgeeft voor einde levering, moet de nieuwe huurder zich alsnog aanmelden en de meterstanden nogmaals doorgeven. Het is niet of/of.

Now shut the fuck up want je weet duidelijk niet waar je over praat.
ik weet heel goed waar ik over praat. Verhuur zelf huizen en kom helaas wel eens van dit soort kansloze figuren tegen. Nieuwe huurders hebben niets te maken met beeindigen van jouw levering
Zoals ik al zei pak je verlies en stop met huilen. Huur volgende keer een huis samen met iemand die het wel kan opbrengen. Jullie voldoen niet aan je betalingsverplichtingen en daar moet je voor betalen. Net zoals je borg niet kan verrekenen met je huur. Borg is voor schades achteraf, niet om een buffer te hebben voor als je je huur niet kan betalen. Ik hoef me moeder ook niet achter de ramen te zetten, ik denk na voordat ik een verplichting aanga.
pi_80678290
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:50 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ik weet heel goed waar ik over praat. Verhuur zelf huizen en kom helaas wel eens van dit soort kansloze figuren tegen. Nieuwe huurders hebben niets te maken met beeindigen van jouw levering
Zoals ik al zei pak je verlies en stop met huilen. Huur volgende keer een huis samen met iemand die het wel kan opbrengen. Jullie voldoen niet aan je betalingsverplichtingen en daar moet je voor betalen. Net zoals je borg niet kan verrekenen met je huur. Borg is voor schades achteraf, niet om een buffer te hebben voor als je je huur niet kan betalen. Ik hoef me moeder ook niet achter de ramen te zetten, ik denk na voordat ik een verplichting aanga.
Nieuwe huurders hebben wel degelijk iets te maken met het beeindigen van mijn levering. Zij moeten zich gewoon opnieuw aanmelden, ongeacht of er al een levering loopt of niet. Het is duidelijk dat zij gewoon zaten te wachten op brief van de netwerkbeheerder dat er geen leverancier bekend was op dat adres.
Verder ben jij dus geen haar beter dan mijn makelaar en vind jij het ook normaal om tussen de persoonlijke spullen van huurders te snuffelen en het gewoon te stelen.
Verder zeg jij wel tegen mij ; 'pak je verlies en stop met huilen' maar in dit geval heb ik geen verlies, de energierekening staat op haar naam en zij regelde alles wat daarmee te maken had. Ik betaalde elke maand netjes mijn deel van het voorschot. Mijn verlies is dat er tegen mij gelogen is en dat er spullen zijn weggehaald waar emotioneel waarde aan zat.

Jij moet stoppen met huilen en een echte baan zoeken
pi_80678463
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Nieuwe huurders hebben wel degelijk iets te maken met het beeindigen van mijn levering. Zij moeten zich gewoon opnieuw aanmelden, ongeacht of er al een levering loopt of niet. Het is duidelijk dat zij gewoon zaten te wachten op brief van de netwerkbeheerder dat er geen leverancier bekend was op dat adres.
Verder ben jij dus geen haar beter dan mijn makelaar en vind jij het ook normaal om tussen de persoonlijke spullen van huurders te snuffelen en het gewoon te stelen.
Verder zeg jij wel tegen mij ; 'pak je verlies en stop met huilen' maar in dit geval heb ik geen verlies, de energierekening staat op haar naam en zij regelde alles wat daarmee te maken had. Ik betaalde elke maand netjes mijn deel van het voorschot. Mijn verlies is dat er tegen mij gelogen is en dat er spullen zijn weggehaald waar emotioneel waarde aan zat.

Jij moet stoppen met huilen en een echte baan zoeken
zoek de oorzaak nu eens bij jezelf en niet bij anderen. Jullie hadden moeten beeindigen. Nieuwe huurders moeten inderdaad ook aanmelden, maar daar heb jij niets mee te maken. Dat is hun probleem. Als je verhaal klopt, wat opzich al onwaarschijnlijk lijkt, had jij er dus gewoon moeten blijven wonen en de verplichtingen over kunnen nemen. Dan had je ook nooit deze problemen gehad.
En jullie betaalden ook allebei apart je voorschot voor je energie? Je verhaal hangt echt met raadsel aan elkaar.
pi_80678547
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

zoek de oorzaak nu eens bij jezelf en niet bij anderen. Jullie hadden moeten beeindigen. Nieuwe huurders moeten inderdaad ook aanmelden, maar daar heb jij niets mee te maken. Dat is hun probleem. Als je verhaal klopt, wat opzich al onwaarschijnlijk lijkt, had jij er dus gewoon moeten blijven wonen en de verplichtingen over kunnen nemen. Dan had je ook nooit deze problemen gehad.
En jullie betaalden ook allebei apart je voorschot voor je energie? Je verhaal hangt echt met raadsel aan elkaar.
Wat begrijp je niet aan het feit dat ik als 18-jarige niet in mijn eentje in een eengezinswoning wil blijven wonen in een stad waar ik niemand ken? Verder hadden wij één voorschot waarvan we ieder de helft betaalde.
Again ; read before you speak.
pi_80678723
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het feit dat ik als 18-jarige niet in mijn eentje in een eengezinswoning wil blijven wonen in een stad waar ik niemand ken? Verder hadden wij één voorschot waarvan we ieder de helft betaalde.
Again ; read before you speak.
Ach het jongetje durft niet alleen te wonen maar wel op internet een grote bek te hebben
En nu betaalde je opeens wel de helft? Snap je zelf je eigen verhaal nog of bedenk je er steeds maar een hoofdstuk bij om het voor jezelf geloofwaardig te houden? Je idee is gewoon mislukt en je bent er hopelijk wijzer van geworden. Volgende keer beter.
Maar leef lekker verder in dromenland, zoals ik al zei jij komt er wel
pi_80678988
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Ach het jongetje durft niet alleen te wonen maar wel op internet een grote bek te hebben
En nu betaalde je opeens wel de helft? Snap je zelf je eigen verhaal nog of bedenk je er steeds maar een hoofdstuk bij om het voor jezelf geloofwaardig te houden? Je idee is gewoon mislukt en je bent er hopelijk wijzer van geworden. Volgende keer beter.
Maar leef lekker verder in dromenland, zoals ik al zei jij komt er wel
Ten eerste, ik ben een meisje
Ten tweede: het is niet meer dan logisch dat wanneer je samenwoont je de energierekening deelt, je kunt immers geen 2 voorschotten hebben.
Dat niemand met jou wilt samenwonen en jij niet snapt hoe het allemaal werkt, en tevens te dom was om naar school te gaan en maar een 1-jarige thuisstudie hebt gevolgd om makelaar te worden hoef je niet op mij af te reageren.

Zoals ik al zei, succes want je zult het nodig hebben
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:22:30 #38
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_80679190
Waar je je allemaal druk om kan maken zeg
pi_80679191
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ten eerste, ik ben een meisje
Ten tweede: het is niet meer dan logisch dat wanneer je samenwoont je de energierekening deelt, je kunt immers geen 2 voorschotten hebben.
wat je eigen verhaal dus al onderuit haalt. Je kan geen 2 voorschotten hebben. Je verhaal klopt niet en je doet er alles aan om hier goed over te komen. Helaas, het is je niet gelukt.
quote:
Dat niemand met jou wilt samenwonen en jij niet snapt hoe het allemaal werkt, en tevens te dom was om naar school te gaan en maar een 1-jarige thuisstudie hebt gevolgd om makelaar te worden hoef je niet op mij af te reageren.

Zoals ik al zei, succes want je zult het nodig hebben
Hoe weet jij dat ik alleen woon? Of hoop je dat alleen maar voor je eigen gevoel?
Waar haal je vandaan dat ik niet naar school ben geweest? Maar misschien handig om te weten voor jou, je kan niet alles leren op school. Het moet ook in je zitten. Dat is bij jou duidelijk niet het geval.
En nogmaals, ik ben geen makelaar
pi_80679242
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

wat je eigen verhaal dus al onderuit haalt. Je kan geen 2 voorschotten hebben. Je verhaal klopt niet en je doet er alles aan om hier goed over te komen. Helaas, het is je niet gelukt.
[..]

Hoe weet jij dat ik alleen woon? Of hoop je dat alleen maar voor je eigen gevoel?
Waar haal je vandaan dat ik niet naar school ben geweest? Maar misschien handig om te weten voor jou, je kan niet alles leren op school. Het moet ook in je zitten. Dat is bij jou duidelijk niet het geval.
En nogmaals, ik ben geen makelaar
Dude, what???? Dat zeg ik toch? dat je geen 2 voorschotten kunt hebben en we daarom 1 voorschot samen deelden en dus ieder de helft betaalde?

Wow you hebt echt serious reading problems. Ga naar school, het zit dus duidelijk niet in je.
pi_80679642
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Dude, what???? Dat zeg ik toch? dat je geen 2 voorschotten kunt hebben en we daarom 1 voorschot samen deelden en dus ieder de helft betaalde?

Wow you hebt echt serious reading problems. Ga naar school, het zit dus duidelijk niet in je.
Hoe doe je dat dan? je maakt allebei de helft over? Waarom komt die berekening dan niet terug in je verhaal? Nee ik heb geen leesproblemen, je verhaal klopt gewoon niet.
pi_80679714
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:34 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan? je maakt allebei de helft over? Waarom komt die berekening dan niet terug in je verhaal? Nee ik heb geen leesproblemen, je verhaal klopt gewoon niet.
Hoezo hoe doe je dat? Ik gaf toch al aan dat de energierekening op haar naam stond, en dus (nogal logisch?) haar rekeningnummer? Ik maakte iedere maand de helft naar haar over...

Zie je, het is allemaal niet zo moeilijk, in tegenstelling tot begrijpend lezen.
pi_80679858
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:37 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Hoezo hoe doe je dat? Ik gaf toch al aan dat de energierekening op haar naam stond, en dus (nogal logisch?) haar rekeningnummer? Ik maakte iedere maand de helft naar haar over...

Zie je, het is allemaal niet zo moeilijk, in tegenstelling tot begrijpend lezen.
Nee, het is niet vanzelfsprekend dat als een contract op haar naam staat het ook van haar rekening afgaat. Kan je zelf voor kiezen.
Maarja dus je betaalde aan haar, niet aan essent dus je bent je verplichtingen niet nagekomen.
Tip voor volgende keer: neem een en/of rekening voor dit soort situaties.
pi_80679934
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:41 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Nee, het is niet vanzelfsprekend dat als een contract op haar naam staat het ook van haar rekening afgaat. Kan je zelf voor kiezen.
Maarja dus je betaalde aan haar, niet aan essent dus je bent je verplichtingen niet nagekomen.
Tip voor volgende keer: neem een en/of rekening voor dit soort situaties.
Hoezo ben ik mijn verplichtingen niet nagekomen tegenover Essent? Ik had daar toch geen contract?
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:50:13 #45
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_80680150
TT = een tautologie
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_80680286
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:44 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Hoezo ben ik mijn verplichtingen niet nagekomen tegenover Essent? Ik had daar toch geen contract?
Het contract stond misschien niet op jouw naam, maar jullie hadden blijkbaar wel de afspraak om samen de rekeningen te betalen.
Het feit dat je hier alleen maar je verhaal zit te verdraaien om het voor jezelf geloofwaardig te houden zegt mij al genoeg. Het is gewoon mislukt, volgende keer beter.
De huurbaas had het ook nog veel duurder voor je kunnen maken door met een incasso/deurwaarder te komen. Het is niet vanzelfsprekend dat je huurcontract vervalt als jij je verplichtingen niet meer nakomt. Je bent een contract aangegaan en dat moet je nakomen. En het tenslotte maar geld. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan geld

doe maar een slotje op dit topic, je wilt het toch niet begrijpen Iedereen is gemeen behalve jij
pi_80680373
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:53 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Het contract stond misschien niet op jouw naam, maar jullie hadden blijkbaar wel de afspraak om samen de rekeningen te betalen.
Het feit dat je hier alleen maar je verhaal zit te verdraaien om het voor jezelf geloofwaardig te houden zegt mij al genoeg. Het is gewoon mislukt, volgende keer beter.
De huurbaas had het ook nog veel duurder voor je kunnen maken door met een incasso/deurwaarder te komen. Het is niet vanzelfsprekend dat je huurcontract vervalt als jij je verplichtingen niet meer nakomt. Je bent een contract aangegaan en dat moet je nakomen. En het tenslotte maar geld. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan geld

doe maar een slotje op dit topic, je wilt het toch niet begrijpen Iedereen is gemeen behalve jij
Wij hadden inderdaad de mondelinge afspraak om samen de energierekening te betalen. Het werd van haar rekening afgeschreven en ik betaalde elke maand netjes de helft aan haar terug.
Verder kan de huurbaas na 1 maand achterstand niet met een incasso/deurwaarder aankomen. Je spreekt jezelf alleen maar tegen, het is vanzelfsprekend dat je huurcontract vervalt als je je verplichtingen niet nakomt, maar hier staat wel een termijn voor.

God, you're so full of shit. Jezelf slim voordoen op Fok!
pi_80680513
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Wij hadden inderdaad de mondelinge afspraak om samen de energierekening te betalen. Het werd van haar rekening afgeschreven en ik betaalde elke maand netjes de helft aan haar terug.
Verder kan de huurbaas na 1 maand achterstand niet met een incasso/deurwaarder aankomen. Je spreekt jezelf alleen maar tegen, het is vanzelfsprekend dat je huurcontract vervalt als je je verplichtingen niet nakomt, maar hier staat wel een termijn voor.

God, you're so full of shit. Jezelf slim voordoen op Fok!
ja klopt, maar die termijn is in jouw verhaal niet van toepassing. Wees dus blij dat je er vanaf bent. En in jouw verhaal gaat het over minimaal 2 maanden achterstand (geen volledige betaling) en dan kan het wel. En nee het is niet vanzelfsprekend dat een huurcontract dan vervalt. Daar gaat nog wel wat aan vooraf denk aan huurbescherming enzo...
pi_80680556
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ja klopt, maar die termijn is in jouw verhaal niet van toepassing. Wees dus blij dat je er vanaf bent. En in jouw verhaal gaat het over minimaal 2 maanden achterstand (geen volledige bataling) en dan kan het wel. En nee het is niet vanzelfsprekend dat een huurcontract dan vervalt. Daar gaat nog wel wat aan vooraf denk aan huurbescherming enzo...
Als je het verhaal goed had gelezen had je gezien dat de makelaar ontbinding van het contract voorstelde en wij hiermee akkoord gingen. Het was niet zo dat hij ons er letterlijk uitschopte
pi_80680640
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Als je het verhaal goed had gelezen had je gezien dat de makelaar ontbinding van het contract voorstelde en wij hiermee akkoord gingen. Het was niet zo dat hij ons er letterlijk uitschopte
ja maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekend jij moet echt nog veel leren
pi_80680754
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ja maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekend jij moet echt nog veel leren
Het maakt wát niet vanzelfsprekend? Hij stelde het voor en wij gingen ermee akkoord omdat mijn vriendin niet kon betalen en ik niet alleen wilde wonen. Het was een beslissing die we met z'n allen hadden gemaakt. Verder gaat dit topic niet over te late huur en wie wat wanneer betaalde.
Het gaat om het feit dat de makelaar steelt en bedriegt, en mijn prijswinnende poezen vrijlaat!!

Oh, en enorm gierig doet met mijn boxspring natuurlijk
pi_80680984
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:05 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Het maakt wát niet vanzelfsprekend? Hij stelde het voor en wij gingen ermee akkoord omdat mijn vriendin niet kon betalen en ik niet alleen wilde wonen. Het was een beslissing die we met z'n allen hadden gemaakt. Verder gaat dit topic niet over te late huur en wie wat wanneer betaalde.
Het gaat om het feit dat de makelaar steelt en bedriegt, en mijn prijswinnende poezen vrijlaat!!

Oh, en enorm gierig doet met mijn boxspring natuurlijk
Nee het gaat erom dat je zelf bent vergeten door te geven wat je eindstanden waren. En daarom begin je nu hier te klagen. Als je dat wel had gedaan was er nu niets om over te klagen. Het hele verhaal over gestolen/verdwenen/vernielde spullen is naar mijn idee alleen maar erbij verzonnen om het voor jezelf geloofwaardig te houden.
En prijswinnende poezen? had ze verkocht en jullie hadden je verplichtingen na kunnen komen.
en dan ook je OP aanpassen in je andere topic

kansloos figuur ben je gewoon, je hebt gegokt en verloren, pak je verlies en begin opnieuw
pi_80681066
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Nee het gaat erom dat je zelf bent vergeten door te geven wat je eindstanden waren. En daarom begin je nu hier te klagen. Als je dat wel had gedaan was er nu niets om over te klagen. Het hele verhaal over gestolen/verdwenen/vernielde spullen is naar mijn idee alleen maar erbij verzonnen om het voor jezelf geloofwaardig te houden.
En prijswinnende poezen? had ze verkocht en jullie hadden je verplichtingen na kunnen komen.
en dan ook je OP aanpassen in je andere topic

kansloos figuur ben je gewoon, je hebt gegokt en verloren, pak je verlies en begin opnieuw
Ik ga mijn prijswinnende poezen, die ik overigens al sinds mijn 7e heb, verkopen omdat een vriendin de huur niet kan betalen???
Like I said ; zet jij je ma achter de ramen als een van je vriendin financieel krap zit?
pi_80681199
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ik ga mijn prijswinnende poezen, die ik overigens al sinds mijn 7e heb, verkopen omdat een vriendin de huur niet kan betalen???
Like I said ; zet jij je ma achter de ramen als een van je vriendin financieel krap zit?
Een kat van 11 vergelijken met je moeder
financieel krap zitten veroorzaak je zelf, los het dan ook zelf op. En nu stoppen met zeiken, ik ben je zat
pi_80681227
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Een kat van 11 vergelijken met je moeder
financieel krap zitten veroorzaak je zelf, los het dan ook zelf op. En nu stoppen met zeiken, ik ben je zat
Nee, ik vergelijk mijn kat met JOUW moeder
pi_80681300
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Nee, ik vergelijk mijn kat met JOUW moeder
en ik jou met een kansloos figuur. En nu ben ik nu ook een prijswinnaar
pi_80681389
pi_80688624
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:19 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

en ik jou met een kansloos figuur. En nu ben ik nu ook een prijswinnaar
Nee, je bent de zwakste schakel. Tot ziens!
  zondag 25 april 2010 @ 11:02:00 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80688745
haha ts is dom.
pi_80688760
Verzonnen topics
  zondag 25 april 2010 @ 11:32:40 #61
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_80689449
No shit sherlock
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_80689494
Het is oké, ik maak jou graag agressief. Daarom doe ik het ook.
pi_80689500
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:32 schreef BaasD het volgende:
No shit sherlock
Ga weg, in elk topic waar jij bent ontstaat ruzie
pi_80689510
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:34 schreef Koko_Banana het volgende:
Het is oké, ik maak jou graag agressief. Daarom doe ik het ook.
Damn you, Marcel!
  zondag 25 april 2010 @ 11:39:23 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80689624
Heilige birmanen van 1000 euro, damn, ben jij opgelicht.
Met stamboom betaal je voor een een goede lijn ongeveer maximaal 500 euro.

De mijne kosten 450 euro, en die is heel mooi en lief.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_80689701
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:

Nee, ik heb ze al 11 jaar, en omdat de mijne prijswinnaars zijn stijgen ze in waarde
Beiden nummer 1 van Nederland geweest
  zondag 25 april 2010 @ 11:46:59 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80689828
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Nee, ik heb ze al 11 jaar, en omdat de mijne prijswinnaars zijn stijgen ze in waarde
Beiden nummer 1 van Nederland geweest
Maar verders hou je ook van je katten?
Hoor je namenlijk alleen maar opscheppen over die beesten.

Als iemand mijn katten zou loslaten (en heb er 4 ) zou het me niet boeien of het degene is met stamboom of onze asielkatten zonder stamboom, zou nog niet de moeite nemen om de dagwaarde van ze te noemen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_80689984
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar verders hou je ook van je katten?
Hoor je namenlijk alleen maar opscheppen over die beesten.

Als iemand mijn katten zou loslaten (en heb er 4 ) zou het me niet boeien of het degene is met stamboom of onze asielkatten zonder stamboom, zou nog niet de moeite nemen om de dagwaarde van ze te noemen.
Of ik verder van mijn katten hou?? Ik ben met ze opgegroeid, vandaar die woede over die reactie dat ik ze maar had moeten verkopen omdat mijn vriendin de huur niet kon opbrengen.

Verder heb ik geen asielkatten dus ik kan me weinig druk maken over het vrijlaten van katten die ik niet heb.
  zondag 25 april 2010 @ 11:57:17 #69
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80690092
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:

1000 euro voor katten betalen _!!!
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 25 april 2010 @ 11:58:11 #70
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80690115
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:53 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Of ik verder van mijn katten hou?? Ik ben met ze opgegroeid, vandaar die woede over die reactie dat ik ze maar had moeten verkopen omdat mijn vriendin de huur niet kon opbrengen.

Verder heb ik geen asielkatten dus ik kan me weinig druk maken over het vrijlaten van katten die ik niet heb.
Je komt alleen over dat je je drukker maakt over dat het dure prijs winnende heilige birmanen zijn dan dat het je huisdieren zijn.

Maar ik geef sowieso heel weinig om shows en dergelijk moet ik eerlijk zeggen, dat is vermaak voor het baasje, de katten tollereren het alleen maar.
pi_80690177
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:57 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

1000 euro voor katten betalen _!!!
I didn't, daddy did
pi_80690230
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je komt alleen over dat je je drukker maakt over dat het dure prijs winnende heilige birmanen zijn dan dat het je huisdieren zijn.

Maar ik geef sowieso heel weinig om shows en dergelijk moet ik eerlijk zeggen, dat is vermaak voor het baasje, de katten tollereren het alleen maar.
Is het ook, ik vond het toendertijd echt superleuk om te doen en heb een hele prijzenkast en oorkondes op mijn kamer. Nu doe ik dat niet meer, vind ze nu iets te oud. Mijn poezen mogen gewoon niet naar buiten, niet omdat ik het ze niet gun maar omdat ze dat nooit geleerd hebben en de weg naar huis niet terug zouden vinden. Vooral niet toen ik in Tilburg woonde en zij daar net gewend raakte. Verder vond ik het asociaal dat ie ze vrijliet, en daarbij vermeld ik de waarde omdat ik een een tokkiebuurt woonde waar de buren mijn poezen zouden verkopen in plaats van netjes terugbrengen.
  zondag 25 april 2010 @ 12:03:04 #73
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80690236
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:00 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

I didn't, daddy did
Waarom haal je dan steeds aan dat ze 1000 euro hebben gekost als je die niet zelf betaald hebt?
pi_80690248
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:03 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Waarom haal je dan steeds aan dat ze 1000 euro hebben gekost als je die niet zelf betaald hebt?
Omdat hij met z'n poten van mijn poezen af hoort te blijven.
  zondag 25 april 2010 @ 12:05:02 #75
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80690290
Tegen binnenkatten heb ik niks hoor, heb zelf ook binnenkatten om verschillende redenen.

En dat hij asociaal is is een ding zeker.

zou toch op zoek gaan naar een andere woning, denk niet dat deit fatsoenlijk op te lossen valt helaas.
pi_80690364
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef snakelady het volgende:
Tegen binnenkatten heb ik niks hoor, heb zelf ook binnenkatten om verschillende redenen.

En dat hij asociaal is is een ding zeker.

zou toch op zoek gaan naar een andere woning, denk niet dat deit fatsoenlijk op te lossen valt helaas.
Ik ben er allang uit maar ik kom dus maar niet van die gast af. Verder zijn mijn poezen van die hele lieve beesten die zich van geen kwaad bewust zijn en zich door iedereen laten oppakken die binnenkomt en iedereen vertrouwen. Ik moet er niet aan denken wat ie Princess Pinky Pie heeft aangedaan die keren dat ik niet thuis was
  zondag 25 april 2010 @ 12:22:28 #77
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80690712
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ik ben er allang uit maar ik kom dus maar niet van die gast af. Verder zijn mijn poezen van die hele lieve beesten die zich van geen kwaad bewust zijn en zich door iedereen laten oppakken die binnenkomt en iedereen vertrouwen. Ik moet er niet aan denken wat ie Princess Pinky Pie heeft aangedaan die keren dat ik niet thuis was
Het is logisch dat iemand van je katten af hoort te blijven, de prijs rondroepen laat lijken dat het eerder om de prijs te doen was dan de de dieren zelf.

BTW, Princess Pinky Pie?
pi_80690782
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:22 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het is logisch dat iemand van je katten af hoort te blijven, de prijs rondroepen laat lijken dat het eerder om de prijs te doen was dan de de dieren zelf.

BTW, Princess Pinky Pie?
Ja maar verder is het ook logisch dat iemand gewoon in zijn totaliteit van mijn waardevolle spullen afblijft, of dat nou mijn huisdieren zijn of mijn sieraden.

Verder, Princess Pinky Pie & Matahari
pi_80691065
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:25 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ja maar verder is het ook logisch dat iemand gewoon in zijn totaliteit van mijn waardevolle spullen afblijft, of dat nou mijn huisdieren zijn of mijn sieraden.

Waar blijven trouwens je pics?
Had je gisteravond beloofd!
  zondag 25 april 2010 @ 12:51:25 #80
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_80691618
TS, jij had zelf bij de energiemaatschappij moeten aangeven dat je ging verhuizen. Dit heb je niet gedaan, dus moet je, of ' je vriendin' , op de blaren zitten
:-)
pi_80691774
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:51 schreef Dartanion het volgende:
TS, jij had zelf bij de energiemaatschappij moeten aangeven dat je ging verhuizen. Dit heb je niet gedaan, dus moet je, of ' je vriendin' , op de blaren zitten
Nou ja, zij dus. Zij regelde alles met energie en ik betaalde dan mijn deel aan haar. Maar ja, is zo rot voor dr omdat ze al zoveel problemen heeft.
  zondag 25 april 2010 @ 20:18:00 #82
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80705349
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:25 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Dat spreekt natuurlijk voor zich dat ze van je spullen/dieren afblijven.
pi_80719121
TS wordt opgelicht door haar vriendin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')