Het maakt wát niet vanzelfsprekend? Hij stelde het voor en wij gingen ermee akkoord omdat mijn vriendin niet kon betalen en ik niet alleen wilde wonen. Het was een beslissing die we met z'n allen hadden gemaakt. Verder gaat dit topic niet over te late huur en wie wat wanneer betaalde.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ja maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekendjij moet echt nog veel leren
Nee het gaat erom dat je zelf bent vergeten door te geven wat je eindstanden waren. En daarom begin je nu hier te klagen. Als je dat wel had gedaan was er nu niets om over te klagen. Het hele verhaal over gestolen/verdwenen/vernielde spullen is naar mijn idee alleen maar erbij verzonnen om het voor jezelf geloofwaardig te houden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:05 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Het maakt wát niet vanzelfsprekend? Hij stelde het voor en wij gingen ermee akkoord omdat mijn vriendin niet kon betalen en ik niet alleen wilde wonen. Het was een beslissing die we met z'n allen hadden gemaakt. Verder gaat dit topic niet over te late huur en wie wat wanneer betaalde.
Het gaat om het feit dat de makelaar steelt en bedriegt, en mijn prijswinnende poezen vrijlaat!!
Oh, en enorm gierig doet met mijn boxspring natuurlijk
Ik ga mijn prijswinnende poezen, die ik overigens al sinds mijn 7e heb, verkopen omdat een vriendin de huur niet kan betalen???quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat je zelf bent vergeten door te geven wat je eindstanden waren. En daarom begin je nu hier te klagen. Als je dat wel had gedaan was er nu niets om over te klagen. Het hele verhaal over gestolen/verdwenen/vernielde spullen is naar mijn idee alleen maar erbij verzonnen om het voor jezelf geloofwaardig te houden.
En prijswinnende poezen?had ze verkocht en jullie hadden je verplichtingen na kunnen komen.
en dan ook je OP aanpassen in je andere topic![]()
kansloos figuur ben je gewoon, je hebt gegokt en verloren, pak je verlies en begin opnieuw
Een kat van 11 vergelijken met je moederquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik ga mijn prijswinnende poezen, die ik overigens al sinds mijn 7e heb, verkopen omdat een vriendin de huur niet kan betalen???
Like I said ; zet jij je ma achter de ramen als een van je vriendin financieel krap zit?
Nee, ik vergelijk mijn kat met JOUW moederquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Een kat van 11 vergelijken met je moeder![]()
financieel krap zitten veroorzaak je zelf, los het dan ook zelf op. En nu stoppen met zeiken, ik ben je zat
en ik jou met een kansloos figuur. En nuquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk mijn kat met JOUW moeder
Nee, je bent de zwakste schakel. Tot ziens!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:19 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
en ik jou met een kansloos figuur. En nuben ik nu ook een prijswinnaar
Damn you, Marcel!quote:Op zondag 25 april 2010 11:34 schreef Koko_Banana het volgende:
Het is oké, ik maak jou graag agressief. Daarom doe ik het ook.
Nee, ik heb ze al 11 jaar, en omdat de mijne prijswinnaars zijn stijgen ze in waardequote:Op zondag 25 april 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:
Heilige birmanen van 1000 euro, damn, ben jij opgelicht.
Met stamboom betaal je voor een een goede lijn ongeveer maximaal 500 euro.![]()
De mijne kosten 450 euro, en die is heel mooi en lief.
Maar verders hou je ook van je katten?quote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze al 11 jaar, en omdat de mijne prijswinnaars zijn stijgen ze in waarde![]()
Beiden nummer 1 van Nederland geweest
Of ik verder van mijn katten hou?? Ik ben met ze opgegroeid, vandaar die woede over die reactie dat ik ze maar had moeten verkopen omdat mijn vriendin de huur niet kon opbrengen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar verders hou je ook van je katten?
Hoor je namenlijk alleen maar opscheppen over die beesten.
Als iemand mijn katten zou loslaten (en heb er 4 ) zou het me niet boeien of het degene is met stamboom of onze asielkatten zonder stamboom, zou nog niet de moeite nemen om de dagwaarde van ze te noemen.
1000 euro voor katten betalenquote:Op zondag 25 april 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:
Heilige birmanen van 1000 euro, damn, ben jij opgelicht.
Met stamboom betaal je voor een een goede lijn ongeveer maximaal 500 euro.![]()
De mijne kosten 450 euro, en die is heel mooi en lief.
Je komt alleen over dat je je drukker maakt over dat het dure prijs winnende heilige birmanen zijn dan dat het je huisdieren zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 11:53 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Of ik verder van mijn katten hou?? Ik ben met ze opgegroeid, vandaar die woede over die reactie dat ik ze maar had moeten verkopen omdat mijn vriendin de huur niet kon opbrengen.
Verder heb ik geen asielkatten dus ik kan me weinig druk maken over het vrijlaten van katten die ik niet heb.
Is het ook, ik vond het toendertijd echt superleuk om te doen en heb een hele prijzenkast en oorkondes op mijn kamer. Nu doe ik dat niet meer, vind ze nu iets te oud. Mijn poezen mogen gewoon niet naar buiten, niet omdat ik het ze niet gun maar omdat ze dat nooit geleerd hebben en de weg naar huis niet terug zouden vinden. Vooral niet toen ik in Tilburg woonde en zij daar net gewend raakte. Verder vond ik het asociaal dat ie ze vrijliet, en daarbij vermeld ik de waarde omdat ik een een tokkiebuurt woonde waar de buren mijn poezen zouden verkopen in plaats van netjes terugbrengen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je komt alleen over dat je je drukker maakt over dat het dure prijs winnende heilige birmanen zijn dan dat het je huisdieren zijn.
Maar ik geef sowieso heel weinig om shows en dergelijk moet ik eerlijk zeggen, dat is vermaak voor het baasje, de katten tollereren het alleen maar.
Waarom haal je dan steeds aan dat ze 1000 euro hebben gekost als je die niet zelf betaald hebt?quote:
Omdat hij met z'n poten van mijn poezen af hoort te blijven.quote:Op zondag 25 april 2010 12:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom haal je dan steeds aan dat ze 1000 euro hebben gekost als je die niet zelf betaald hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |