Ach, je moet niet zo zeuren. De eerste twee maanden, waren inclusief borg, bemiddelingskosten etc. netjes betaald. Wanneer je als 40jarige man zo zielig moet zijn om de dure poezen van een 18-jarig meisje vrij te laten, haar gouden sieraden te stelen en haar ook nog een proberen op te lichten met een boxspring, die daarna doodleuk in zijn eigen kamer staat, dan ben je toch echt niet meer waard dan een willekeurige stoeptegel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Jullie probeerden te profiteren van hem. Je wist voordat je tekende dat betalen wel eens een probleem zou kunnen worden zonder vast inkomen. Mensen die hun huur niet betalen zijn ook lelijke stelende zielige personen om het maar in je eigen woorden te zeggen![]()
En de huurder is zelfs verantwoordelijk voor zijn meterstanden, niet de verhuurder dat zou je toch moeten weten als je bij Nuon (of wat was het?) werkt.
Dit had hij al wel aangegeven voordat wij het contract tekenden. Het was een huis dat eigenlijk te koop stond maar werd aan ons verhuurd omdat het niet wilde vlotten met de verkoop.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:38 schreef Yoewie het volgende:
Hoezo komt je verhuurder in het huis als je niet thuis bent? Dat is huisvredebreuk, mag niet.
Dus als je de eerste 2 maanden betaald vervallen de verdere verplichtingen? Hou toch op kansloos figuur. Als je echt had willen betalen had je dat bed en die klote katten verkocht om je huur te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:36 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ach, je moet niet zo zeuren. De eerste twee maanden, waren inclusief borg, bemiddelingskosten etc. netjes betaald. Wanneer je als 40jarige man zo zielig moet zijn om de dure poezen van een 18-jarig meisje vrij te laten, haar gouden sieraden te stelen en haar ook nog een proberen op te lichten met een boxspring, die daarna doodleuk in zijn eigen kamer staat, dan ben je toch echt niet meer waard dan een willekeurige stoeptegel.
Daarnaast is het Essent waar ik stage loop en niet Nuon. Verder is het inderdaad zo dat de huurder zelf verantwoordelijk is, daarbij is de nieuwe huurder dus ook zelf verantwoordelijk om een leveringscontract af te sluiten waardoor de oude huurder geforceerd uitgehuisd word, in plaats van lekker te genieten en je niet af te vragen waarom je niet voor je electriciteit en gas betaald.
mag wel als je dit topic van hebt gelezen: Absurde energierekening van huis waar wij niet meer wonenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:38 schreef Yoewie het volgende:
Hoezo komt je verhuurder in het huis als je niet thuis bent? Dat is huisvredebreuk, mag niet.
Waarom lees je niet? Sukkel ik zeg toch dat IK mijn huur wel voldeed? En dat jij je moeder achter de ramen zet als het financieel niet lukt, maakt dat nog niet verantwoord.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dus als je de eerste 2 maanden betaald vervallen de verdere verplichtingen? Hou toch op kansloos figuur. Als je echt had willen betalen had je dat bed en die klote katten verkocht om je huur te kunnen betalen.
En als jij aan je plicht had voldaan om zelf je meterstanden te registreren was jouw punt 2 niet eens van toepassing. Helaas voor jou, volgende keer beter.
ik weet heel goed waar ik over praat. Verhuur zelf huizen en kom helaas wel eens van dit soort kansloze figuren tegen. Nieuwe huurders hebben niets te maken met beeindigen van jouw leveringquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:44 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Waarom lees je niet? Sukkel ik zeg toch dat IK mijn huur wel voldeed? En dat jij je moeder achter de ramen zet als het financieel niet lukt, maakt dat nog niet verantwoord.
Verder, zelfs wanneer iemand zijn meterstanden doorgeeft voor einde levering, moet de nieuwe huurder zich alsnog aanmelden en de meterstanden nogmaals doorgeven. Het is niet of/of.
Now shut the fuck up want je weet duidelijk niet waar je over praat.
Nieuwe huurders hebben wel degelijk iets te maken met het beeindigen van mijn levering. Zij moeten zich gewoon opnieuw aanmelden, ongeacht of er al een levering loopt of niet. Het is duidelijk dat zij gewoon zaten te wachten op brief van de netwerkbeheerder dat er geen leverancier bekend was op dat adres.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:50 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ik weet heel goed waar ik over praat. Verhuur zelf huizen en kom helaas wel eens van dit soort kansloze figuren tegen. Nieuwe huurders hebben niets te maken met beeindigen van jouw levering![]()
Zoals ik al zei pak je verlies en stop met huilen. Huur volgende keer een huis samen met iemand die het wel kan opbrengen. Jullie voldoen niet aan je betalingsverplichtingen en daar moet je voor betalen. Net zoals je borg niet kan verrekenen met je huur. Borg is voor schades achteraf, niet om een buffer te hebben voor als je je huur niet kan betalen. Ik hoef me moeder ook niet achter de ramen te zetten, ik denk na voordat ik een verplichting aanga.
zoek de oorzaak nu eens bij jezelf en niet bij anderen. Jullie hadden moeten beeindigen. Nieuwe huurders moeten inderdaad ook aanmelden, maar daar heb jij niets mee te maken. Dat is hun probleem. Als je verhaal klopt, wat opzich al onwaarschijnlijk lijkt, had jij er dus gewoon moeten blijven wonen en de verplichtingen over kunnen nemen. Dan had je ook nooit deze problemen gehad.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Nieuwe huurders hebben wel degelijk iets te maken met het beeindigen van mijn levering. Zij moeten zich gewoon opnieuw aanmelden, ongeacht of er al een levering loopt of niet. Het is duidelijk dat zij gewoon zaten te wachten op brief van de netwerkbeheerder dat er geen leverancier bekend was op dat adres.
Verder ben jij dus geen haar beter dan mijn makelaar en vind jij het ook normaal om tussen de persoonlijke spullen van huurders te snuffelen en het gewoon te stelen.
Verder zeg jij wel tegen mij ; 'pak je verlies en stop met huilen' maar in dit geval heb ik geen verlies, de energierekening staat op haar naam en zij regelde alles wat daarmee te maken had. Ik betaalde elke maand netjes mijn deel van het voorschot. Mijn verlies is dat er tegen mij gelogen is en dat er spullen zijn weggehaald waar emotioneel waarde aan zat.
Jij moet stoppen met huilen en een echte baan zoeken
Wat begrijp je niet aan het feit dat ik als 18-jarige niet in mijn eentje in een eengezinswoning wil blijven wonen in een stad waar ik niemand ken? Verder hadden wij één voorschot waarvan we ieder de helft betaalde.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
zoek de oorzaak nu eens bij jezelf en niet bij anderen. Jullie hadden moeten beeindigen. Nieuwe huurders moeten inderdaad ook aanmelden, maar daar heb jij niets mee te maken. Dat is hun probleem. Als je verhaal klopt, wat opzich al onwaarschijnlijk lijkt, had jij er dus gewoon moeten blijven wonen en de verplichtingen over kunnen nemen. Dan had je ook nooit deze problemen gehad.
En jullie betaalden ook allebei apart je voorschot voor je energie? Je verhaal hangt echt met raadsel aan elkaar.
Ach het jongetje durft niet alleen te wonen maar wel op internet een grote bek te hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het feit dat ik als 18-jarige niet in mijn eentje in een eengezinswoning wil blijven wonen in een stad waar ik niemand ken? Verder hadden wij één voorschot waarvan we ieder de helft betaalde.
Again ; read before you speak.
Ten eerste, ik ben een meisjequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ach het jongetje durft niet alleen te wonen maar wel op internet een grote bek te hebben![]()
En nu betaalde je opeens wel de helft? Snap je zelf je eigen verhaal nog of bedenk je er steeds maar een hoofdstuk bij om het voor jezelf geloofwaardig te houden? Je idee is gewoon mislukt en je bent er hopelijk wijzer van geworden. Volgende keer beter.
Maar leef lekker verder in dromenland, zoals ik al zei jij komt er wel
wat je eigen verhaal dus al onderuit haalt. Je kan geen 2 voorschotten hebben. Je verhaal klopt niet en je doet er alles aan om hier goed over te komen. Helaas, het is je niet gelukt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben een meisje
Ten tweede: het is niet meer dan logisch dat wanneer je samenwoont je de energierekening deelt, je kunt immers geen 2 voorschotten hebben.
Hoe weet jij dat ik alleen woon?quote:Dat niemand met jou wilt samenwonen en jij niet snapt hoe het allemaal werkt, en tevens te dom was om naar school te gaan en maar een 1-jarige thuisstudie hebt gevolgd om makelaar te worden hoef je niet op mij af te reageren.
Zoals ik al zei, succes want je zult het nodig hebben
Dude, what???? Dat zeg ik toch? dat je geen 2 voorschotten kunt hebben en we daarom 1 voorschot samen deelden en dus ieder de helft betaalde?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
wat je eigen verhaal dus al onderuit haalt. Je kan geen 2 voorschotten hebben. Je verhaal klopt niet en je doet er alles aan om hier goed over te komen. Helaas, het is je niet gelukt.
[..]
Hoe weet jij dat ik alleen woon?Of hoop je dat alleen maar voor je eigen gevoel?
Waar haal je vandaan dat ik niet naar school ben geweest? Maar misschien handig om te weten voor jou, je kan niet alles leren op school. Het moet ook in je zitten. Dat is bij jou duidelijk niet het geval.
En nogmaals, ik ben geen makelaar
Hoe doe je dat dan? je maakt allebei de helft over? Waarom komt die berekening dan niet terug in je verhaal? Nee ik heb geen leesproblemen, je verhaal klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Dude, what???? Dat zeg ik toch? dat je geen 2 voorschotten kunt hebben en we daarom 1 voorschot samen deelden en dus ieder de helft betaalde?
Wow you hebt echt serious reading problems. Ga naar school, het zit dus duidelijk niet in je.
Hoezo hoe doe je dat? Ik gaf toch al aan dat de energierekening op haar naam stond, en dus (nogal logisch?) haar rekeningnummer? Ik maakte iedere maand de helft naar haar over...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:34 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? je maakt allebei de helft over? Waarom komt die berekening dan niet terug in je verhaal? Nee ik heb geen leesproblemen, je verhaal klopt gewoon niet.
Nee, het is niet vanzelfsprekend dat als een contract op haar naam staat het ook van haar rekening afgaat. Kan je zelf voor kiezen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:37 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Hoezo hoe doe je dat? Ik gaf toch al aan dat de energierekening op haar naam stond, en dus (nogal logisch?) haar rekeningnummer? Ik maakte iedere maand de helft naar haar over...
Zie je, het is allemaal niet zo moeilijk, in tegenstelling tot begrijpend lezen.
Hoezo ben ik mijn verplichtingen niet nagekomen tegenover Essent? Ik had daar toch geen contract?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:41 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nee, het is niet vanzelfsprekend dat als een contract op haar naam staat het ook van haar rekening afgaat. Kan je zelf voor kiezen.
Maarja dus je betaalde aan haar, niet aan essent dus je bent je verplichtingen niet nagekomen.
Tip voor volgende keer: neem een en/of rekening voor dit soort situaties.
Het contract stond misschien niet op jouw naam, maar jullie hadden blijkbaar wel de afspraak om samen de rekeningen te betalen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:44 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Hoezo ben ik mijn verplichtingen niet nagekomen tegenover Essent? Ik had daar toch geen contract?
Wij hadden inderdaad de mondelinge afspraak om samen de energierekening te betalen. Het werd van haar rekening afgeschreven en ik betaalde elke maand netjes de helft aan haar terug.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Het contract stond misschien niet op jouw naam, maar jullie hadden blijkbaar wel de afspraak om samen de rekeningen te betalen.
Het feit dat je hier alleen maar je verhaal zit te verdraaien om het voor jezelf geloofwaardig te houden zegt mij al genoeg. Het is gewoon mislukt, volgende keer beter.
De huurbaas had het ook nog veel duurder voor je kunnen maken door met een incasso/deurwaarder te komen. Het is niet vanzelfsprekend dat je huurcontract vervalt als jij je verplichtingen niet meer nakomt. Je bent een contract aangegaan en dat moet je nakomen. En het tenslotte maar geld. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan geld![]()
doe maar een slotje op dit topic, je wilt het toch niet begrijpenIedereen is gemeen behalve jij
ja klopt, maar die termijn is in jouw verhaal niet van toepassing. Wees dus blij dat je er vanaf bent. En in jouw verhaal gaat het over minimaal 2 maanden achterstand (geen volledige betaling) en dan kan het wel. En nee het is niet vanzelfsprekend dat een huurcontract dan vervalt. Daar gaat nog wel wat aan voorafquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Wij hadden inderdaad de mondelinge afspraak om samen de energierekening te betalen. Het werd van haar rekening afgeschreven en ik betaalde elke maand netjes de helft aan haar terug.
Verder kan de huurbaas na 1 maand achterstand niet met een incasso/deurwaarder aankomen. Je spreekt jezelf alleen maar tegen, het is vanzelfsprekend dat je huurcontract vervalt als je je verplichtingen niet nakomt, maar hier staat wel een termijn voor.
God, you're so full of shit. Jezelf slim voordoen op Fok!
Als je het verhaal goed had gelezen had je gezien dat de makelaar ontbinding van het contract voorstelde en wij hiermee akkoord gingen. Het was niet zo dat hij ons er letterlijk uitschoptequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ja klopt, maar die termijn is in jouw verhaal niet van toepassing. Wees dus blij dat je er vanaf bent. En in jouw verhaal gaat het over minimaal 2 maanden achterstand (geen volledige bataling) en dan kan het wel. En nee het is niet vanzelfsprekend dat een huurcontract dan vervalt. Daar gaat nog wel wat aan voorafdenk aan huurbescherming enzo...
ja maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Als je het verhaal goed had gelezen had je gezien dat de makelaar ontbinding van het contract voorstelde en wij hiermee akkoord gingen. Het was niet zo dat hij ons er letterlijk uitschopte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |