abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80690364
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef snakelady het volgende:
Tegen binnenkatten heb ik niks hoor, heb zelf ook binnenkatten om verschillende redenen.

En dat hij asociaal is is een ding zeker.

zou toch op zoek gaan naar een andere woning, denk niet dat deit fatsoenlijk op te lossen valt helaas.
Ik ben er allang uit maar ik kom dus maar niet van die gast af. Verder zijn mijn poezen van die hele lieve beesten die zich van geen kwaad bewust zijn en zich door iedereen laten oppakken die binnenkomt en iedereen vertrouwen. Ik moet er niet aan denken wat ie Princess Pinky Pie heeft aangedaan die keren dat ik niet thuis was
love, passion & obsession
  zondag 25 april 2010 @ 12:22:28 #77
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80690712
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ik ben er allang uit maar ik kom dus maar niet van die gast af. Verder zijn mijn poezen van die hele lieve beesten die zich van geen kwaad bewust zijn en zich door iedereen laten oppakken die binnenkomt en iedereen vertrouwen. Ik moet er niet aan denken wat ie Princess Pinky Pie heeft aangedaan die keren dat ik niet thuis was
Het is logisch dat iemand van je katten af hoort te blijven, de prijs rondroepen laat lijken dat het eerder om de prijs te doen was dan de de dieren zelf.

BTW, Princess Pinky Pie?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_80690782
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:22 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het is logisch dat iemand van je katten af hoort te blijven, de prijs rondroepen laat lijken dat het eerder om de prijs te doen was dan de de dieren zelf.

BTW, Princess Pinky Pie?
Ja maar verder is het ook logisch dat iemand gewoon in zijn totaliteit van mijn waardevolle spullen afblijft, of dat nou mijn huisdieren zijn of mijn sieraden.

Verder, Princess Pinky Pie & Matahari
pi_80691065
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:25 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ja maar verder is het ook logisch dat iemand gewoon in zijn totaliteit van mijn waardevolle spullen afblijft, of dat nou mijn huisdieren zijn of mijn sieraden.

Waar blijven trouwens je pics?
Had je gisteravond beloofd!
  zondag 25 april 2010 @ 12:51:25 #80
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_80691618
TS, jij had zelf bij de energiemaatschappij moeten aangeven dat je ging verhuizen. Dit heb je niet gedaan, dus moet je, of ' je vriendin' , op de blaren zitten
:-)
pi_80691774
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:51 schreef Dartanion het volgende:
TS, jij had zelf bij de energiemaatschappij moeten aangeven dat je ging verhuizen. Dit heb je niet gedaan, dus moet je, of ' je vriendin' , op de blaren zitten
Nou ja, zij dus. Zij regelde alles met energie en ik betaalde dan mijn deel aan haar. Maar ja, is zo rot voor dr omdat ze al zoveel problemen heeft.
  zondag 25 april 2010 @ 20:18:00 #82
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80705349
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:25 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Dat spreekt natuurlijk voor zich dat ze van je spullen/dieren afblijven.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_80719121
TS wordt opgelicht door haar vriendin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')