Ik eet ook niet weinig zeg maar, maar dit is wel heel erg veel jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een stuk of acht eitjes, 6 worstjes, 8 sneden gebakken brood, 6 aardappelen, 2 borden rijst, twee borden friet, 4 liter jus, 1 liter fruitpunch, een stel biefstukken, spareribs, kippepootjes... Ieuw!
En net het eten dan die vrouw op een dag naar binnen werkte, een hele tafel voor met gele dingen: chips, friet, gebakken vis etc
Ik durf het niet te vragen maar?quote:
Ook daar kun je afvallen en eigenlijk wil je dat niet, tenminste ik zou het niet willenquote:
Dat is toch pas als je bmi richting atletische waardes gaat ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook daar kun je afvallen en eigenlijk wil je dat niet, tenminste ik zou het niet willen
Hm ja ok dan zullen ze wel mee afslanken ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of als ze om te beginnen al groot waren...
Tja dan hebben wij mannen het makkelijker dat blijft hetzelfde hoe fors/mager je ook bent.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmnou ze waren niet meeeegaaagroooot, maar ze zijn nu evengoed nog best aardig qua volume, maar wel duidelijk minder. Ik zou zeggen eerst buik, benen en armflapjes, DAN tits 'n ass.... Maar neeee hoor, daar gaan mn prinsesjes!!
quote:
Idd daar loop je meestal niet mee te koopquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aaaah, ja maar dat andere onderdeel springt iets minder in het oog dan mijn prinsesjes!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een stuk of acht eitjes, 6 worstjes, 8 sneden gebakken brood, 6 aardappelen, 2 borden rijst, twee borden friet, 4 liter jus, 1 liter fruitpunch, een stel biefstukken, spareribs, kippepootjes... Ieuw!
En net het eten dan die vrouw op een dag naar binnen werkte, een hele tafel voor met gele dingen: chips, friet, gebakken vis etc
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat is toch pas als je bmi richting atletische waardes gaat ?
Ik mag nog niet eens denken aan atletische waardes en groot waren ze ook al niet, maar mooi dat ze wel flink aan het slinken zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of als ze om te beginnen al groot waren...
Het zag er ook echt vies uit, allemaal bruin en geel eten... Kreeg spontaan trek in verse groentequote:Op donderdag 6 mei 2010 06:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]Sjeen klinkt trouwens enorm ranzig zeg al dat eten
Low carb? Of iets anders, ik mis ook het fruitquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
O Yoghurt
T Tomaten/Groentensap
T Koffie (Veel)
L ossenworstKaas
![]()
T Thee
D Varkenshaas met ui/Champignons en spinazie
T Een borrel Whisky
Idd low carb en ik let op met fruit vanwege de suikers ik eet het wel hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Low carb? Of iets anders, ik mis ook het fruit
Zwaar ontbijt !quote:Ik heb ook weer een lijstje:
O - 2 sneden bruin met gebakken pastei
T - koffie
L - 4 sneden bruin met gekookte ham, kop melk
T - banaan, liga continu
D - Hoevekipje met tuingroentjes en ovenaardappeltjes van Mealzglaasje wijn erbij
T - Smoothie van bosbessen, aarbeien, peer en yoghurt
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:18 schreef Sjeen het volgende:
Twee sneetjes van dit:
[ afbeelding ]
Met een lapje van dit ertussen:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee hoeveel kcalquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind jou lijstjes echt wel goed Sjeen, mooi rond de 1900 kcal??
Die liga mag er wel uit trouwens
Dit is voeding die heel normaal is en gewoon vol is te houden! Zo is het mij ook gelukt en lukt het nog steeds
Wat ik dan wel doe is, bv op het werk als ik soep neem, 1 snee brood minder...
Haha ik zie nu de titel van waar ik het plaatje van gegoogled hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |