Vragen staat vrijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:18 schreef DarkElf het volgende:
ah ok nou ja wist t al niet zeker dus maar lees hier af en toe en dat bleef een beetje hangen bij me.
Nee ik haal het er eerst uit en haal het meeste vet weg (Zit vaak aan de buitenkant)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef Sjeen het volgende:
Ieuw! Lepel je dat uit het blik? Ik eet het eigenlijk alleen op brood, liefst wit en dan wat mayo erop... Heb het al eeuwen niet meer gehad
Zucht een maaltijd overslaan .. niet meer doen he !quote:Mijn dag was een beetje raar vandaag... Ben min of meer vergeten te lunchen door de drukte.
Zelfgemaakt smoothiesquote:Lijstje:
O - 2 sneden bruin met pindakaas, mok thee
T - appel, mok thee
L - Liga Continu dubbel (met yoghurt vulling), koffie
T - 2 sneden brood met gebakken pastei, koffie
D - Bord macaroni met wat geraspte kaas, flinke portie sla, cherietomaatjes, komkommer, paprika, wat yoghurtdressing
T - smoothie van yoghurt, aarbei, braam en peer (zelfgemaakt)
Minstens 8 uur per dag dan kan val je beter af.quote:Nu slaap![]()
Beterschap !quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:31 schreef Figueras het volgende:
Netjes NIMBYHoelang ben je nu bezig?
Het enige voordeel van ziek zijn op Bevrijdingsdag is dat er vandaag dus ook geen bier en pizza wordt gegetenDus eigenlijk alleen maar goed
Dan ben je spieren aan het opbouwen en vet verminderen prima tochquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:58 schreef LieLie het volgende:
Tvp'tje, ik ben ook aan het afvallen, door sporten en gewoon gezond eten.
Gaat eigenlijk wel goed. Op de weegschaal staat het alleen wel al twee week stil![]()
Maar ik merk nog wel steeds dan m'n lichaam veranderd, dus er gebeurd nog wel steeds iets blijkbaar.
Ja, denk ik ook hoor! Maar psychisch is het toch fijner om ook op die weegschaal wat verschil te zienquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dan ben je spieren aan het opbouwen en vet verminderen prima toch
[b]misschien val ik daarom maar niet echt af, slaap gemiddeld zo'n 3 a 4 uur[/b]quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef candygirl het volgende:
Minstens 8 uur per dag dan kan val je beter af.
Ik ga langzaam maar zeker naar een gezonder gewicht
BMI 27.1 was 31.3
Gewicht - 13 KG
Taille - 12 CM
Echt, zo weinig? Dat zou ik niet volhouden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
[b]misschien val ik daarom maar niet echt af, slaap gemiddeld zo'n 3 a 4 uur[/b]
[b]misschien val ik daarom maar niet echt af, slaap gemiddeld zo'n 3 a 4 uur[/b]quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef candygirl het volgende:
Minstens 8 uur per dag dan kan val je beter af.
Ik ga langzaam maar zeker naar een gezonder gewicht
BMI 27.1 was 31.3
Gewicht - 13 KG
Taille - 12 CM
Ga eens na waarom je zo weinig slaapt en probeer daar wat aan te doen. je slaapt echt veels te weinig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[b]misschien val ik daarom maar niet echt af, slaap gemiddeld zo'n 3 a 4 uur[/b]
ja daar sta ik voor op de wachtlijst, of iig een wachtijst voor toestemmingquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Dan zou ik toch proberen om naar zo'n kliniek te gaan wachtlijst of niet.
Klinkt bekend, normale kantoordagen zijn bij mij ook altijd makkelijkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:36 schreef -Maggie- het volgende:
Ik heb een weekje vakantie, en ik merk gelijk dat ik helemaal uit mijn ritme ben.
Laat opstaan, onregelmatig eten, makkelijk eten...
Dat wordt volgende week weer flink er tegenaan sporten
Goed bezig geweest!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben al de hele dag tussendoor aan het schoonmaken![]()
Ik heb m'n beweging ruim gehad en ga nu bankhangen![]()
Stofzuigen, auto wassen, auto poetsen, vaat in/uit de vaatwasser halen, boodschappen gedaan, oude pc's klaar gezet om bij het grof vuil te zetten (en eerst open geschroefd en gestipt van hardware die ik nog misschien kan gebruiken) en ik heb mijn gereedschap opgeruimd.
Ik schrik er zelf van als ik het zo eens opschrijf
Da's een vette baal!quote:
Eitje toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben een docu op SBS6 (ja) aan het kijken 'Verslaafd aan eten'... Damn, 14.000 calorien op een dag wegwerken
Een stuk of acht eitjes, 6 worstjes, 8 sneden gebakken brood, 6 aardappelen, 2 borden rijst, twee borden friet, 4 liter jus, 1 liter fruitpunch, een stel biefstukken, spareribs, kippepootjes... Ieuw!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |