abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:40:36 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81374773
Veel plezier, Nimby! Waar ga je heen?

Ik ga morgenaaf! Naar Rome
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81374899
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier, Nimby! Waar ga je heen?

Ik ga morgenaaf! Naar Rome
Curaçao

Veel plezier in Rome
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:01:13 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81375446
Oe, tropisch! veel plezier ook!
pi_81409915
Eindelijk een foto kunnen maken (let niet op mijn blije hoofd)

pi_81410011
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Wow! ziet er goed uit!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:31:20 #206
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81411204
Tof, leuke jurk.
Wel veel roze met die achtergrond . Zou een goede voor mijn vriendin zijn. Ik heb meer roze dan mijn lief
Live life to the Ender :D
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:32:01 #207
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81411228
Over achtergrond gesproken....zijn de meeste lijstjes daarnaartoe verdwenen? Ik zie ze bijna nooit meer.
pi_81412037
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Ender_W het volgende:
Over achtergrond gesproken....zijn de meeste lijstjes daarnaartoe verdwenen? Ik zie ze bijna nooit meer.
Wat voor lijstjes? wat er gegeten wordt? Dat houdt ik niet bij
pi_81412066
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:

[..]

Wow! ziet er goed uit!
Dankjewel

En lijstjes?
Mijn dagen zijn nogal chaotisch dus die hou ik niet helemaal bij.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:23:12 #210
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81412888
Ik ook niet, net zoals gewicht (nou ja, 1 x in de 6 weken bij de evaluatie in de sportschool ), houdt ik ook niet bij.
Alleen 1 keer per week de cm. En die gaan wel lekker momenteel. Net als mijn eigen uithoudingsvermogen bij bergop fietsen.

Maar ik meen dat je in het verleden er mee werd doodgegooid
pi_81423069
quote:

[ afbeelding ]

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_81454487
-16
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:29:29 #213
303439 GeleFiets
Yellow and Shiny!
pi_81583265
Hallo mensen! Ik wil graag met jullie meedoen om af te vallen.. Ben nu 107 kg bij 1m75..

Ik ben paar maanden geleden begonnen met hardlopen, maar krijg nu last van mijn enkels en knieen en voeten. Dus het is waarschijnlijk verstandiger om eerst wat af te vallen voordat ik daar weer mee verder ga. Wel jammer, want kon net een half uur achter elkaar doorlopen en begon ook echt een beetje verslaafd te raken

Anyway, mijn plan:

(1) sporten.
  • 2x BodyPump (een van de weinige dingen op de sportschool die ik echt leuk vind)
  • 2x Virtual Spinning
    (2) gezond en minder eten.
  • 1x opscheppen 's avonds
  • minder snacken

Tot zover!
  •   woensdag 19 mei 2010 @ 09:39:09 #214
    74052 Ender_W
    veni, vidi, vici
    pi_81612336
    Goed plan, succes ermee.

Maar wat is Virtual Spinning? Dan denk je dat je op een fiets zit ofzo?
    let wel op dat je niet te weinig gaat eten he !
    pi_81612373
    ik vroeg mij hetzelfde af mbt Virtual Spinning.

Ik heb gister weer redelijk goed gesport, maar kreeg last van m'n stuitje waardoor ik niet alles kon doen wat ik wou. M'n benen zijn nu wel moe
      woensdag 19 mei 2010 @ 10:03:46 #216
    74052 Ender_W
    veni, vidi, vici
    pi_81613144
    Heb overigens gisteren ook nog lekker een uur over een voetbalveld lopen draven. Beetje trainen met een groep en een bal. Was best leuk.
    WS de enige training deze week. Sportschool komt er niet van vanwege overwerk en nog veel te veel aan de studie doen. Ik heb mezelf wel een rondje Groesbeek op de racefiets belooft a.s. zaterdag. Lekker even uitleven...
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:29:39 #217
    303439 GeleFiets
    Yellow and Shiny!
    pi_81616585
    Mijn sportschool heeft spinningfietsen en een groot videoscherm..

je kan dan bij de bali DVdtje ophalen met je virtuele instructeur.. Die fietst dan idylisisch door het landschap
      woensdag 19 mei 2010 @ 12:03:56 #218
    74052 Ender_W
    veni, vidi, vici
    pi_81618209
    Laat mij dan maar door de werkelijkheid heen fietsen

Maar wel grappig principe. Ik had al e.e.a. opgezocht met google. Maar ik denk toch dat ik met "de haren in de wind"(gaat lekker met zo'n helm op ) toch lekkerder vind.
    pi_81618372
    Hallo dames en heren,

Ik ben al fanatiek aan het mee lijnen sinds half december 2009. Bij mij was het misschien wel meer nodig dan bij de meesten van jullie. Startgewicht: 142.4kg met een bmi van 42.4 . Half januari ook maar een sportschool abbonement genomen en tegenwoordig ben ik wel een fanatiek sportertje geworden. Gemiddeld ga ik wel minstens 5x per week wat sport doen. En voor de rest eet ik gezond. Afgelopen week heb ik sinds een geruime tijd wel maar weer eens zeer weinig gesport, het was mijn verjaardag 13 mei, en 12 mei was ik zo uitbundig op stap geweest tot 9u sochtends dat ik de 13de en 14de mei ook geen zin had om wat te doen. 15 mei moeten gaan werken op zaterdag waardoor ik geen tijd had om te sporten (viel binnen de openingsuren van de sportschool. zondag hetzelfde maar toen na het werk maar een 20km gaan skaten om toch wat beweging te hebben. Maandag weeral lui geweest (moest al om 5u op voor op tijd op het werk te zijn). Dinsdag toch maar weer gaan sporten (last chance workoutje voor de weegdag elke week ), in totaal 75min cardio en een half uurtje kracht gedaan, en met skates naar de sportschool en terug. Resultaat, toch nog 1.8kg kwijt deze week. Heb voor mijn verjaardag thans genoeg gesnoept aan de zelfgemaakte magere kwarktaart met verse aardbeien

Waar het totaalplaatje op neer komt, ik ben momenteel 34.4kg verloren op 5 maanden! Ik hou jullie op de hoogte, als volgend doel is 40kg (102.4kg) tegen 10juli voor De Q-Dance Feestfabriek. (Huidig gewicht: 108kg)

edit: owja ben 1.83. Straks post ik wel een before en now pic :-D

[ Bericht 1% gewijzigd door Missaar op 19-05-2010 12:21:41 ]
      woensdag 19 mei 2010 @ 14:20:45 #220
    303439 GeleFiets
    Yellow and Shiny!
    pi_81624532
    wow! Wat goed!
    pi_81626054
    Misaar! lekker bezig
    pi_81626561
    Before: Echt een dikzakkertje

Nu: Weekje terug, nog steeds een mollig ventje maar voel me al 10x beter in mijn vel

pi_81626647
    Ziet er goed uit nu Je voelt het verschil neem ik aan ook wel heel erg. En kleding shoppen wordt ook een stuk leuker

Ik heb net voor het eerst een bikini gekocht
    pi_81627166
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:02 schreef Laydina het volgende:
    Ziet er goed uit nu Je voelt het verschil neem ik aan ook wel heel erg. En kleding shoppen wordt ook een stuk leuker

Ik heb net voor het eerst een bikini gekocht
    Enorm groot verschil ja :-D Van broekmaat 46 naar 36. Ik vind het irritant haha, elke maand zit ik een maat kleiner. Hopelijk is mijn buik tegen de zomer ook beetje weg zodat ik me op het strand durf te tonen.
    pi_81627302
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Missaar het volgende:

Enorm groot verschil ja :-D Van broekmaat 46 naar 36. Ik vind het irritant haha, elke maand zit ik een maat kleiner. Hopelijk is mijn buik tegen de zomer ook beetje weg zodat ik me op het strand durf te tonen.
    Irritant, maar ooh zo leuk
    Nu kan je ook wel het strand op Maar snap wel dat als het minder is je je nog beter voelt.
    Maar is het wel allemal een beetje strak getrokken dan? geen overtollig huid?
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:39 #226
    74052 Ender_W
    veni, vidi, vici
    pi_81627503
    Laat je overigens niet op de kast jagen als de gemiddeldes van wat je verliest per week omlaag gaan (minder gewichtsverlies). Aangezien de laatste loodjes echt het zwaarst zijn.... Ze gaan steeds moeilijker weg. En dat kan best frustreren. (ik ben ook van de ca 130 kg naar de 110 gegaan in een "zucht") Alleen wil ik nu eigenlijk naar de 100 kg toe en dat valt tegen. (eerste doel is onder de 100 kg komen, het tweede onder de 90...(als dat überhaupt mogelijk is met mijn bouw)

Heb ook heel lang rond de 115 kg geschommeld, toen verloor ik wel vetmassa maar bijna geen gewicht (als in 6kg vet verliezen en 5 kg spieren kweken ). Al ben ik wel benieuwd waar de weegschaal nu op staat. (Ik weeg eens in de 6 tot 8 weken als ik een evaluatie heb in de sportschool, dan wordt meteen vetmassa en BMI meegenomen) De laatste weken wel veel centimeters kwijtgeraakt.

Ik heb gelukkig nog "oude" broeken liggen. Die kan ik nu weer aan. Dat scheelt weer in de kosten. Ik verdom het echt om elke 2 maanden nieuwe broeken te kopen
    pi_81627813
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Laydina het volgende:

[..]

Irritant, maar ooh zo leuk
    Nu kan je ook wel het strand op Maar snap wel dat als het minder is je je nog beter voelt.
    Maar is het wel allemal een beetje strak getrokken dan? geen overtollig huid?
    Nog geen overtollige huid nee. Maar ik heb best nog een aardige buik onder die trui hoor :-D Ik weeg ook nog steeds 108 dus zou toch nog zeker 20kg vanaf moeten. Heb aan de dokter gevraagd wegens vrees van overtollige huid maar hij denkt dat ik er niet erg veel last van ga hebben. Misschien wel een klein beetje

@Ender_W: Ja ik besef goed dat het trager gaat gaan. Alhoewel ik wel hoop ongeveer 1kg per week te kunnen aanhouden tot ongeveer 100kg. Als het daarna aan 0.5kg per week gaat vind ik het ook allemaal goed. It's for life this time, dus dan maakt het niet uit hoeland het duurt Tot nu toe haal ik dus nog erg gemakkelijk 1 a 2kg per week, meestal eerder richting de 2 als de 1, maar ik sport dan ook enorm veel.
    pi_81632301
    Die laatste kilos Die zijn erg. Steek al weken (als het niet langer is) rond hetzelfde gewicht
    Ipv dat dat nou gebeurd na die 7 kilo die er zeker nog vanaf moeten
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:00:05 #229
    74052 Ender_W
    veni, vidi, vici
    pi_81632713
    Dan is de hamvraag: Wat doen de centimeters???
    pi_81633020
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Ender_W het volgende:
    Dan is de hamvraag: Wat doen de centimeters???
    Die blijven ook steken
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:41:40 #231
    74052 Ender_W
    veni, vidi, vici
    pi_81634963
    Kop op: het gaat vanzelf weer door . Hou vertrouwen
    pi_81635108
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef Ender_W het volgende:
    Kop op: het gaat vanzelf weer door . Hou vertrouwen
    Heb ik ook wel (enigszins) Zie het vanzelf wel weer. Als ik eens echt zou gaan letten op m'n eten, dan zou dat ook wel schelen.
    pi_81642638
    Tvp (post later als ik meer tijd heb)
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_81642797
    Ik moet ook eens centimeters meten volgens mij. Ik heb het idee dat dat wel doorgaat, maar m'n gewicht langzamer omdat ik ook spieren kweek.
      donderdag 20 mei 2010 @ 07:39:14 #235
    303439 GeleFiets
    Yellow and Shiny!
    pi_81660901
    Het zou ook eigenlijk moeten gaan om hoe je eruit ziet..
    pi_81660946
    Dat merk je toch vanzelf? Aan je kleren?

Je weet dan niet hoeveel cm er precies af is, maar het valt toch op wanneer je kleren beginnen te slobberen?
      donderdag 20 mei 2010 @ 07:49:31 #237
    74052 Ender_W
    veni, vidi, vici
    pi_81660986
    @LieLie; dat is vaak wel een bevestiging, als je het niet ziet in gewicht maar wel in omtrek dan geeft dat ook wel een boost. (bij mij wel in ieder geval) En je hebt ook een punt dat als je spieren kweekt je massa groter wordt.

@ GeleFiets; zou het er niet om moeten gaan hoe je jezelf voelt??
      donderdag 20 mei 2010 @ 07:55:04 #238
    303439 GeleFiets
    Yellow and Shiny!
    pi_81661035
    @Ender W: daar heb je natuurlijk gelijk in. Zelf voel ik me nu wat zwaarder ook helemaal tip top, psychisch iig.. Weet niet of ik me echt beter ga voelen als ik afval, maar wel wat fitter en makkelijker kleren kopen...

Wat ik bedoelde dat het idd niet de weegschaal hoeft te zijn die je volgt, maar dat de spiegel en de cm je ook goede indicaties kunnen geven of je al dan niet afvalt..
    pi_81783460
    -17!
    pi_81784308
    De weegschaal is zeker niet heilig. Maar als het om 15 kilo gaat of iets dergelijks, dan wil je toch ook daar een keer resultaat gaan zien, want alleen met centimeters kom je er dan niet
    Maar zat vanmorgen weer onder de 88! Dus dan gebeurt er wel degelijk iets! Want dat had ik nog niet eerder gehad

Wauw, DancingPhoebe, wat goed!
    pi_81785714
    Dancing! Netjes!!

Edit: ik heb een bedriegende weegschaal

[ Bericht 33% gewijzigd door Laydina op 23-05-2010 12:26:24 ]
    pi_81853302
    quote:

[ afbeelding ]

Ik ben weer terug het was erg leuk in Curaçao

*Ik heb me nog niet gewogen...... ben een beetje opgezwollen door verbranding en muggenbulten

Zaterdag maar eens weer wegen en meten dan heeft mijn lichaam tijd gehad om het nodige te herstellen
    [quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
      woensdag 26 mei 2010 @ 12:19:23 #243
    300039 Figueras
    Tralala lala lalaa
    pi_81914907
    quote:

[ afbeelding ]
    (eindelijk weer eens online ) Wauw! Ontzettend mooi! Dit geeft ook voor mij hoop voor den toekomst haha Waar had je die besteld/gekocht?

Vorige week was er bij ons voor het eerst een man bij de Zumba... een hele enthousiaste, dat ook nog... Het was toch wel raar om die vent (rond middelbare leeftijd) nog meer met zn kont te zien schudden dan mij Maar wel leuk dat die zich er niets van aantrok
    When all are one and one is all!
      woensdag 26 mei 2010 @ 12:24:37 #244
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81915128
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 12:19 schreef Figueras het volgende:

[..]

(eindelijk weer eens online ) Wauw! Ontzettend mooi! Dit geeft ook voor mij hoop voor den toekomst haha Waar had je die besteld/gekocht?

Vorige week was er bij ons voor het eerst een man bij de Zumba... een hele enthousiaste, dat ook nog... Het was toch wel raar om die vent (rond middelbare leeftijd) nog meer met zn kont te zien schudden dan mij Maar wel leuk dat die zich er niets van aantrok
    Haha das wel tof Wij hebben er ook 2, allebei enthousiast En laatst deed één van de fitnessinstructeurs mee met het buikdansnummer, incluus rinkelsjaaltje van het instructiemeisje Dat was best wel awesome!
      woensdag 26 mei 2010 @ 19:15:57 #245
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_81933495
    Ik zoek een vrijwilliger die kan helpen met het "koppelen" van mensen aan het juiste lijstje. Ik kreeg meerdere malen per week hiervoor verzoeken en ben zelf verminderd actief op Fok! en dat houdt dus in dat sommige mensen dus best lang moeten wachten totdat ze in het lijstje komen. Dus wie o wie voelt zich geroepen?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_81937230
    Ik wil mij ook aanmelden!

Ben altijd al wel redelijk stevig geweest en was vaak een kilo of 10 overgewicht maar wel altijd aan het sporten geweest, denk aan Voetbal, judo en jiu-jitsu. Ben in 2008 een halfjaar na Italië geweest en kwam terug met slechts 81 kilo . Maar toen ging ik in de stad werken en stopte ik met sporten, ben nu ruim 2 jaar verder en weeg 94 kilo. Sinds kort werkt mijn moeder in een soort van sport/afslankkliniek en ik heb mij vanavond aangemeld, ik ga beginnen op 21 Juni en dat is dan 3 avonden per week 4 week lang. Vanaf dat moment moet ik het gewoon bijhouden.

Gewicht: 94 kilo
    Streven: 82 kilo
    Lengte: 180 cm
    Leeftijd: 21
    pi_82001438
    Judo heb ik ook gedaan erg goed voor je lichaam

Pak het weer op zou ik zeggen
    pi_82013045
    Het gevaar van laag calorie/vet dieeten

Het probleem met dit soort dieeten is dat je te weinig calorieen binnenkrijg en jezelf eigenlijk aan het uithongeren bent. En daarmee vertraag je stofwisseling en je lichaam gaat dan over op een spaarstand. Gevolg daarvan is dat je in het begin goed afvalt maar dat dat steeds minder wordt.
    Mensen die dit soort dieeten doen hebben het ook altijd koud. En wat dacht je van andere mogelijke lichamelijk bijwerkingen van dit uithongeren zoals langzaam groeiende nagels, haar dat uitvalt, wondjes gaan genezen minder snel, polsslag naar beneden, en depressie.

Wat gebeurt er nu als deze mensen weer terugkeren naar hun oude voedingspatroon?
    Ze komen heel snel weer aan door hun trage stofwisseling en eten veel meer calorieen als voor het dieet door enorme hongergevoelens.

Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
    pi_82013111
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef nz1900 het volgende:

Het probleem met dit soort dieeten ....

Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
    Diëten zijn er naar mijn idee voor om snel effect te hebben en of het dan blijft is een tweede.
    Naar mijn idee moet je absoluut niet diëten Meer sporten, gezonder en iets minder eten is vaak al voldoende
    pi_82013162
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef nz1900 het volgende:

Het probleem met dit soort dieeten is dat je te weinig calorieen binnenkrijg en jezelf eigenlijk aan het uithongeren bent. En daarmee vertraag je stofwisseling en je lichaam gaat dan over op een spaarstand. Gevolg daarvan is dat je in het begin goed afvalt maar dat dat steeds minder wordt.
    Mensen die dit soort dieeten doen hebben het ook altijd koud. En wat dacht je van andere mogelijke lichamelijk bijwerkingen van dit uithongeren zoals langzaam groeiende nagels, haar dat uitvalt, wondjes gaan genezen minder snel, polsslag naar beneden, en depressie.

Wat gebeurt er nu als deze mensen weer terugkeren naar hun oude voedingspatroon?
    Ze komen heel snel weer aan door hun trage stofwisseling en eten veel meer calorieen als voor het dieet door enorme hongergevoelens.

Ligt het aan mij of heb je precies hetzelfde in het slanke topic geplaatst?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')