Curaçaoquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier, Nimby!![]()
Waar ga je heen?
Ik ga morgenaaf! Naar Rome
Wow! ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk een foto kunnen maken (let niet op mijn blije hoofd)
[ afbeelding ]
Wat voor lijstjes? wat er gegeten wordt? Dat houdt ik niet bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Ender_W het volgende:
Over achtergrond gesproken....zijn de meeste lijstjes daarnaartoe verdwenen? Ik zie ze bijna nooit meer.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Enorm groot verschil ja :-D Van broekmaat 46 naar 36. Ik vind het irritant haha, elke maand zit ik een maat kleiner. Hopelijk is mijn buik tegen de zomer ook beetje weg zodat ik me op het strand durf te tonen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:02 schreef Laydina het volgende:
Ziet er goed uit nuJe voelt het verschil neem ik aan ook wel heel erg. En kleding shoppen wordt ook een stuk leuker
Ik heb net voor het eerst een bikini gekocht
Irritant, maar ooh zo leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Missaar het volgende:
Enorm groot verschil ja :-D Van broekmaat 46 naar 36. Ik vind het irritant haha, elke maand zit ik een maat kleiner. Hopelijk is mijn buik tegen de zomer ook beetje weg zodat ik me op het strand durf te tonen.
Nog geen overtollige huid nee. Maar ik heb best nog een aardige buik onder die trui hoor :-D Ik weeg ook nog steeds 108 dus zou toch nog zeker 20kg vanaf moeten. Heb aan de dokter gevraagd wegens vrees van overtollige huid maar hij denkt dat ik er niet erg veel last van ga hebben. Misschien wel een klein beetjequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Irritant, maar ooh zo leuk
Nu kan je ook wel het strand opMaar snap wel dat als het minder is je je nog beter voelt.
Maar is het wel allemal een beetje strak getrokken dan? geen overtollig huid?
Die blijven ook stekenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Ender_W het volgende:
Dan is de hamvraag: Wat doen de centimeters???
Heb ik ook wel (enigszins)quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef Ender_W het volgende:
Kop op: het gaat vanzelf weer door. Hou vertrouwen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
(eindelijk weer eens onlinequote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Haha das wel tofquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:19 schreef Figueras het volgende:
[..]
(eindelijk weer eens online) Wauw! Ontzettend mooi! Dit geeft ook voor mij hoop voor den toekomst haha
Waar had je die besteld/gekocht?
Vorige week was er bij ons voor het eerst een man bij de Zumba... een hele enthousiaste, dat ook nog... Het was toch wel raar om die vent (rond middelbare leeftijd) nog meer met zn kont te zien schudden dan mijMaar wel leuk dat die zich er niets van aantrok
Diëten zijn er naar mijn idee voor om snel effect te hebben en of het dan blijft is een tweede.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef nz1900 het volgende:
Het gevaar van laag calorie/vet dieeten
Het probleem met dit soort dieeten ....
Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
Ligt het aan mij of heb je precies hetzelfde in het slanke topic geplaatst?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef nz1900 het volgende:
Het gevaar van laag calorie/vet dieeten
Het probleem met dit soort dieeten is dat je te weinig calorieen binnenkrijg en jezelf eigenlijk aan het uithongeren bent. En daarmee vertraag je stofwisseling en je lichaam gaat dan over op een spaarstand. Gevolg daarvan is dat je in het begin goed afvalt maar dat dat steeds minder wordt.
Mensen die dit soort dieeten doen hebben het ook altijd koud. En wat dacht je van andere mogelijke lichamelijk bijwerkingen van dit uithongeren zoals langzaam groeiende nagels, haar dat uitvalt, wondjes gaan genezen minder snel, polsslag naar beneden, en depressie.
Wat gebeurt er nu als deze mensen weer terugkeren naar hun oude voedingspatroon?
Ze komen heel snel weer aan door hun trage stofwisseling en eten veel meer calorieen als voor het dieet door enorme hongergevoelens.
Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |