abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:39 #226
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81627503
Laat je overigens niet op de kast jagen als de gemiddeldes van wat je verliest per week omlaag gaan (minder gewichtsverlies). Aangezien de laatste loodjes echt het zwaarst zijn.... Ze gaan steeds moeilijker weg. En dat kan best frustreren. (ik ben ook van de ca 130 kg naar de 110 gegaan in een "zucht") Alleen wil ik nu eigenlijk naar de 100 kg toe en dat valt tegen. (eerste doel is onder de 100 kg komen, het tweede onder de 90...(als dat überhaupt mogelijk is met mijn bouw)

Heb ook heel lang rond de 115 kg geschommeld, toen verloor ik wel vetmassa maar bijna geen gewicht (als in 6kg vet verliezen en 5 kg spieren kweken ). Al ben ik wel benieuwd waar de weegschaal nu op staat. (Ik weeg eens in de 6 tot 8 weken als ik een evaluatie heb in de sportschool, dan wordt meteen vetmassa en BMI meegenomen) De laatste weken wel veel centimeters kwijtgeraakt.

Ik heb gelukkig nog "oude" broeken liggen. Die kan ik nu weer aan. Dat scheelt weer in de kosten. Ik verdom het echt om elke 2 maanden nieuwe broeken te kopen
Live life to the Ender :D
pi_81627813
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Laydina het volgende:

[..]

Irritant, maar ooh zo leuk
Nu kan je ook wel het strand op Maar snap wel dat als het minder is je je nog beter voelt.
Maar is het wel allemal een beetje strak getrokken dan? geen overtollig huid?
Nog geen overtollige huid nee. Maar ik heb best nog een aardige buik onder die trui hoor :-D Ik weeg ook nog steeds 108 dus zou toch nog zeker 20kg vanaf moeten. Heb aan de dokter gevraagd wegens vrees van overtollige huid maar hij denkt dat ik er niet erg veel last van ga hebben. Misschien wel een klein beetje

@Ender_W: Ja ik besef goed dat het trager gaat gaan. Alhoewel ik wel hoop ongeveer 1kg per week te kunnen aanhouden tot ongeveer 100kg. Als het daarna aan 0.5kg per week gaat vind ik het ook allemaal goed. It's for life this time, dus dan maakt het niet uit hoeland het duurt Tot nu toe haal ik dus nog erg gemakkelijk 1 a 2kg per week, meestal eerder richting de 2 als de 1, maar ik sport dan ook enorm veel.
pi_81632301
Die laatste kilos Die zijn erg. Steek al weken (als het niet langer is) rond hetzelfde gewicht
Ipv dat dat nou gebeurd na die 7 kilo die er zeker nog vanaf moeten
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:00:05 #229
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81632713
Dan is de hamvraag: Wat doen de centimeters???
pi_81633020
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Ender_W het volgende:
Dan is de hamvraag: Wat doen de centimeters???
Die blijven ook steken
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:41:40 #231
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81634963
Kop op: het gaat vanzelf weer door . Hou vertrouwen
pi_81635108
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef Ender_W het volgende:
Kop op: het gaat vanzelf weer door . Hou vertrouwen
Heb ik ook wel (enigszins) Zie het vanzelf wel weer. Als ik eens echt zou gaan letten op m'n eten, dan zou dat ook wel schelen.
pi_81642638
Tvp (post later als ik meer tijd heb)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_81642797
Ik moet ook eens centimeters meten volgens mij. Ik heb het idee dat dat wel doorgaat, maar m'n gewicht langzamer omdat ik ook spieren kweek.
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:39:14 #235
303439 GeleFiets
Yellow and Shiny!
pi_81660901
Het zou ook eigenlijk moeten gaan om hoe je eruit ziet..
pi_81660946
Dat merk je toch vanzelf? Aan je kleren?

Je weet dan niet hoeveel cm er precies af is, maar het valt toch op wanneer je kleren beginnen te slobberen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:49:31 #237
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81660986
@LieLie; dat is vaak wel een bevestiging, als je het niet ziet in gewicht maar wel in omtrek dan geeft dat ook wel een boost. (bij mij wel in ieder geval) En je hebt ook een punt dat als je spieren kweekt je massa groter wordt.

@ GeleFiets; zou het er niet om moeten gaan hoe je jezelf voelt??
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:55:04 #238
303439 GeleFiets
Yellow and Shiny!
pi_81661035
@Ender W: daar heb je natuurlijk gelijk in. Zelf voel ik me nu wat zwaarder ook helemaal tip top, psychisch iig.. Weet niet of ik me echt beter ga voelen als ik afval, maar wel wat fitter en makkelijker kleren kopen...

Wat ik bedoelde dat het idd niet de weegschaal hoeft te zijn die je volgt, maar dat de spiegel en de cm je ook goede indicaties kunnen geven of je al dan niet afvalt..
pi_81783460
-17!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_81784308
De weegschaal is zeker niet heilig. Maar als het om 15 kilo gaat of iets dergelijks, dan wil je toch ook daar een keer resultaat gaan zien, want alleen met centimeters kom je er dan niet
Maar zat vanmorgen weer onder de 88! Dus dan gebeurt er wel degelijk iets! Want dat had ik nog niet eerder gehad

Wauw, DancingPhoebe, wat goed!
pi_81785714
Dancing! Netjes!!

Edit: ik heb een bedriegende weegschaal

[ Bericht 33% gewijzigd door Laydina op 23-05-2010 12:26:24 ]
pi_81853302
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk een foto kunnen maken (let niet op mijn blije hoofd)

[ afbeelding ]

Ik ben weer terug het was erg leuk in Curaçao

*Ik heb me nog niet gewogen...... ben een beetje opgezwollen door verbranding en muggenbulten

Zaterdag maar eens weer wegen en meten dan heeft mijn lichaam tijd gehad om het nodige te herstellen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:19:23 #243
300039 Figueras
Tralala lala lalaa
pi_81914907
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk een foto kunnen maken (let niet op mijn blije hoofd)

[ afbeelding ]
(eindelijk weer eens online ) Wauw! Ontzettend mooi! Dit geeft ook voor mij hoop voor den toekomst haha Waar had je die besteld/gekocht?

Vorige week was er bij ons voor het eerst een man bij de Zumba... een hele enthousiaste, dat ook nog... Het was toch wel raar om die vent (rond middelbare leeftijd) nog meer met zn kont te zien schudden dan mij Maar wel leuk dat die zich er niets van aantrok
When all are one and one is all!
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:24:37 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81915128
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:19 schreef Figueras het volgende:

[..]

(eindelijk weer eens online ) Wauw! Ontzettend mooi! Dit geeft ook voor mij hoop voor den toekomst haha Waar had je die besteld/gekocht?

Vorige week was er bij ons voor het eerst een man bij de Zumba... een hele enthousiaste, dat ook nog... Het was toch wel raar om die vent (rond middelbare leeftijd) nog meer met zn kont te zien schudden dan mij Maar wel leuk dat die zich er niets van aantrok
Haha das wel tof Wij hebben er ook 2, allebei enthousiast En laatst deed één van de fitnessinstructeurs mee met het buikdansnummer, incluus rinkelsjaaltje van het instructiemeisje Dat was best wel awesome!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:15:57 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_81933495
Ik zoek een vrijwilliger die kan helpen met het "koppelen" van mensen aan het juiste lijstje. Ik kreeg meerdere malen per week hiervoor verzoeken en ben zelf verminderd actief op Fok! en dat houdt dus in dat sommige mensen dus best lang moeten wachten totdat ze in het lijstje komen. Dus wie o wie voelt zich geroepen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_81937230
Ik wil mij ook aanmelden!

Ben altijd al wel redelijk stevig geweest en was vaak een kilo of 10 overgewicht maar wel altijd aan het sporten geweest, denk aan Voetbal, judo en jiu-jitsu. Ben in 2008 een halfjaar na Italië geweest en kwam terug met slechts 81 kilo . Maar toen ging ik in de stad werken en stopte ik met sporten, ben nu ruim 2 jaar verder en weeg 94 kilo. Sinds kort werkt mijn moeder in een soort van sport/afslankkliniek en ik heb mij vanavond aangemeld, ik ga beginnen op 21 Juni en dat is dan 3 avonden per week 4 week lang. Vanaf dat moment moet ik het gewoon bijhouden.

Gewicht: 94 kilo
Streven: 82 kilo
Lengte: 180 cm
Leeftijd: 21
pi_82001438
Judo heb ik ook gedaan erg goed voor je lichaam

Pak het weer op zou ik zeggen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_82013045
Het gevaar van laag calorie/vet dieeten

Het probleem met dit soort dieeten is dat je te weinig calorieen binnenkrijg en jezelf eigenlijk aan het uithongeren bent. En daarmee vertraag je stofwisseling en je lichaam gaat dan over op een spaarstand. Gevolg daarvan is dat je in het begin goed afvalt maar dat dat steeds minder wordt.
Mensen die dit soort dieeten doen hebben het ook altijd koud. En wat dacht je van andere mogelijke lichamelijk bijwerkingen van dit uithongeren zoals langzaam groeiende nagels, haar dat uitvalt, wondjes gaan genezen minder snel, polsslag naar beneden, en depressie.

Wat gebeurt er nu als deze mensen weer terugkeren naar hun oude voedingspatroon?
Ze komen heel snel weer aan door hun trage stofwisseling en eten veel meer calorieen als voor het dieet door enorme hongergevoelens.

Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
pi_82013111
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef nz1900 het volgende:

Het probleem met dit soort dieeten ....

Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
Diëten zijn er naar mijn idee voor om snel effect te hebben en of het dan blijft is een tweede.
Naar mijn idee moet je absoluut niet diëten Meer sporten, gezonder en iets minder eten is vaak al voldoende
pi_82013162
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef nz1900 het volgende:

Het probleem met dit soort dieeten is dat je te weinig calorieen binnenkrijg en jezelf eigenlijk aan het uithongeren bent. En daarmee vertraag je stofwisseling en je lichaam gaat dan over op een spaarstand. Gevolg daarvan is dat je in het begin goed afvalt maar dat dat steeds minder wordt.
Mensen die dit soort dieeten doen hebben het ook altijd koud. En wat dacht je van andere mogelijke lichamelijk bijwerkingen van dit uithongeren zoals langzaam groeiende nagels, haar dat uitvalt, wondjes gaan genezen minder snel, polsslag naar beneden, en depressie.

Wat gebeurt er nu als deze mensen weer terugkeren naar hun oude voedingspatroon?
Ze komen heel snel weer aan door hun trage stofwisseling en eten veel meer calorieen als voor het dieet door enorme hongergevoelens.

Ligt het aan mij of heb je precies hetzelfde in het slanke topic geplaatst?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')