Hallo dames en heren,
Ik ben al fanatiek aan het mee lijnen sinds half december 2009. Bij mij was het misschien wel meer nodig dan bij de meesten van jullie. Startgewicht: 142.4kg met een bmi van 42.4

. Half januari ook maar een sportschool abbonement genomen en tegenwoordig ben ik wel een fanatiek sportertje geworden. Gemiddeld ga ik wel minstens 5x per week wat sport doen. En voor de rest eet ik gezond. Afgelopen week heb ik sinds een geruime tijd wel maar weer eens zeer weinig gesport, het was mijn verjaardag 13 mei, en 12 mei was ik zo uitbundig op stap geweest tot 9u sochtends dat ik de 13de en 14de mei ook geen zin had om wat te doen. 15 mei moeten gaan werken op zaterdag waardoor ik geen tijd had om te sporten (viel binnen de openingsuren van de sportschool. zondag hetzelfde maar toen na het werk maar een 20km gaan skaten om toch wat beweging te hebben. Maandag weeral lui geweest (moest al om 5u op voor op tijd op het werk te zijn). Dinsdag toch maar weer gaan sporten (last chance workoutje voor de weegdag elke week

), in totaal 75min cardio en een half uurtje kracht gedaan, en met skates naar de sportschool en terug. Resultaat, toch nog 1.8kg kwijt deze week. Heb voor mijn verjaardag thans genoeg gesnoept aan de zelfgemaakte magere kwarktaart met verse aardbeien
Waar het totaalplaatje op neer komt, ik ben momenteel 34.4kg verloren op 5 maanden!

Ik hou jullie op de hoogte, als volgend doel is 40kg (102.4kg) tegen 10juli voor De Q-Dance Feestfabriek. (Huidig gewicht: 108kg)
edit: owja ben 1.83. Straks post ik wel een before en now pic :-D
[ Bericht 1% gewijzigd door Missaar op 19-05-2010 12:21:41 ]