Mij welquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dit valt me niet tegen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:06 schreef ranja het volgende:
Ik vond het begin van Sumera wat gehaast, maar dat hoorde blijkbaar zo. Daarna was het ongelovelijk goed.
Kelvin... nee. Misschien zit ik wel goed in de promo
* iBenny opent de prullenbakquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:06 schreef Cee het volgende:
Dat heb je die SpazzDancers weer.Berg ze toch op.
dat dus iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:06 schreef D. het volgende:
Grappig wel, die jongetjes die mannelijk over proberen te komen
Niets bashen, dat gezeik over zijn opa en jeugd, come on, ga Tokyo Hotel imiteren met een emoliedje.quote:
Dony, Sumera en Kelvinquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er!
Kelvin was slecht
Wie zijn er allemaal geweest?
Ik ben ook voor Kelvin maar dit was toch........ ja niks.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef Chell het volgende:
Ik heb er een beetje een dubbel gevoel over, vond het niet geweldig, maar er zit wel een lekker randje in z'n stem zo
Ja. Er wordt elk jaar wel iets met iemand op die manier uitgespeeld, dat mag best wat minder.quote:
klopt, gordon basht terechtquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets bashen, dat gezeik over zijn opa en jeugd, come on, ga Tokyo Hotel imiteren met een emoliedje.
yeah een een enkele volwassen vrouw die ineens op hem wil stemmenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef speknek het volgende:
Haha raar dat ze hem daar op aanpakken, ik weet zeker dat dat gehuil hem is ingefluisterd, net zoals die zogenaamde zenuwen van Sumera, allemaal baggerverhaaltjes om de bakvissen te paaien.
dan heb je de voorrondes blijkbaar gemist...quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef Melochan het volgende:
Kvind Kelvin echt een schatje, maar zingen kan ie echt nietWaardeleaus.
Yup, Boom boom shake the room.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx, hoe was Sumera? net zo slecht als de eerste 2 weken?
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is dit jaar geen scheet gelaten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja. Er wordt elk jaar wel iets met iemand op die manier uitgespeeld, dat mag best wat minder.
Ja!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
You hate her, or you love her....quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee eerlijk is eerlijk, dit was wel een va haar betere optredensquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dus ook, maar hoor dat hij wel ok moet kunnen zingen alleen in de live shows tot nu presteert hij onder zijn kunnen ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heb je de voorrondes blijkbaar gemist...
Hoe zou Dony dan klinken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
Wel jammer met dat jury/coach-gedoe, dat het altijd zo is dat ongeacht het optreden, het coachende jurylid het altijd fan-tas-tisch vindt. Ookal klinken ze als een walvis dat door een afvoerputje wordt gepropt.
Dat is vaak wel de taak van de coach. Ze zullen ook niet tegen hun pupil stemmen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
Wel jammer met dat jury/coach-gedoe, dat het altijd zo is dat ongeacht het optreden, het coachende jurylid het altijd fan-tas-tisch vindt. Ookal klinken ze als een walvis dat door een afvoerputje wordt gepropt.
ook als je zo slecht zingtquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef Melochan het volgende:
[..]
Als mentor moet je wel positief zijn op je eigen 'leerling' :p
Dat lukt haar niet.quote:
Met zo'n handje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Als een walvis dat uit een afvoerputje probeert te komen.
*zucht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Ken ik dit nummer ?
klein kousje waarschijnlijk, zijn nog jongens hèquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef ranja het volgende:
Zouden ze ook optreden met alleen een sok aan?
Nee, ik denk het wel, maar gaat even geen belletje rinkelen.... Ik ben behoorlijk fan van RHCP !!!quote:
Tong pwnd xfactor :dquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer is gecovered door de RHCP. Het is eigenijk van Stevie Wonder.
Hé, nu gaat er pas een bel rinkelenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
Je was me voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:12 schreef Cee het volgende:
Een cover van Stevie Wonder door de RHCP. Hoezo valsspelen?
eeeeeeeeeeeeeeeensquote:
Denk je dat iemand het door zal hebben?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
Niet Tong, maar Cee pwnd xfactorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:12 schreef Cee het volgende:
Een cover van Stevie Wonder door de RHCP. Hoezo valsspelen?
Da's waarquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
hmm valt me niet tegen van ze tbh.
had ze slechter verwacht
ik helemaal nietquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef Marlalala het volgende:
Pfff ook een manier om te verhullen dat je niet kunt zingen...
wat een act zeg
voor de duidelijkheid: dit was live gezongenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Alsof twee studentjes op een jolige zaterdagavond dronken op de bar zijn gaan staan.
Ik hoorde dat Jan Peter het ook wil gaan doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Hier gaan ze dus veel stemmen mee verdienen
Wou net zeggen, standaard donderdag in mijn stamkroegquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Alsof twee studentjes op een jolige zaterdagavond dronken op de bar zijn gaan staan.
van alle seizoenenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
Dit was de meest geniale act van xfactor dit seizoen
Nou ja, zo zingen terwijl je aan het uitsloven bent is best goed hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Het zingen is niet al te best, maar een show neerzetten kunnen ze wel.
of hij is een vrouwquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Zal wel niet zo gespierd zijn als die donkere...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wou net zeggen, standaard donderdag in mijn stamkroeg
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Wat een kuttopic. Stel negatievelingen
Ik ben weer weg.
Daar heb je wel gelijk in eigenlijk, had ik nog niet aan gedacht. Je hoorde ze ook niet hijgen omdat ze buiten adem waren of zo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, zo zingen terwijl je aan het uitsloven bent is best goed hoorEen ster zou playbacken
Ciao!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben weer weg.
Als je alleen de meningen van de negatievelingen leest wel ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben weer weg.
dat dus, dat het vocaal iest minder was alla, probeer maar eens zo te acten ent e zingen tegelijk...quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, zo zingen terwijl je aan het uitsloven bent is best goed hoorEen ster zou playbacken
Ik kan ge-wel-dig zingenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
dan gok ik maar op je zangtalent.
maareh jij gaat dus winnen he
Nouhouuuuquote:
maar een vrouw wint juist stemmen door dat wat meer. dat wasbordje hoef je niet te showen voor extra stemmenquote:
Doe je de deur achter je dicht?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben weer weg.
Nou gelukkig maarquote:
D ben je boos op mequote:
komt mooi uit. jij en kally als duo dan. kan niet misgaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan ge-wel-dig zingen
![]()
[..]
Nouhouuuu
Sorry, zal volgende keer wel vol lof spreken over complete bagger.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben weer weg.
Precies. Ik vond het goed. Eindelijk eens een rockoptreden. Beter dan dat geballad. Dit is entertainment, of het nu ingestudeerd is of niet, dat doen de meeste artiesten toch alquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in eigenlijk, had ik nog niet aan gedacht. Je hoorde ze ook niet hijgen omdat ze buiten adem waren of zo.
Dan hoef je het nog niet zo ongegeneerd te tonen. Zelfvoldane kwallen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou gelukkig maarAls je al niet overtuigd bent van je eigen kwaliteiten heb je bij zo#n programma neits te zoeken.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
komt mooi uit. jij en kally als duo dan. kan niet misgaan
goed voor hun doen.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:20 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopelijk is dan het beltegoed voor de volgende rondes op.
Ik heb anders fotos die het tegendeel bewijzenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat mij er maar buiten, ik kan niet zingen en doe geen shirtje uit
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb anders fotos die het tegendeel bewijzen
Nee, een softe Paint it black wel.quote:
[..]
[..]
Als je 80s rock wilt kom je bij RTL bedrogen uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, het was een leuke show, maar zeker geen rock.
jij kan wel zingen. ik geloof in jequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat mij er maar buiten, ik kan niet zingen en doe geen shirtje uit
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt foto's van mijn karaoke optreden?
Helaas wel, mag niet van Stacey natuurlijk, die muziek is veeeel te oud.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je 80s rock wilt kom je bij RTL bedrogen uit
Ik doe nietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
jij kan wel zingen. ik geloof in je
en ach laysa doet dr shirt al uit. vandaag deed er ook maar 1 t shirtje uit
quote:
Ik vraag me serieus wel eens af wat sommige mensen onder rock verstaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Leg mij maar uit wat rock is dan. Ben ik wel benieuwd naar. Jouw definitie van rock.quote:
Dat werd gelukkig in de show ook al door iedereen gezegd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
We horen wel kleine stukjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
RTL moet geen streams aanbieden als ze het niet waar kunnen maken
Ben jij al 21? Anders mag het nietquote:
Ik heb nu beeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
We horen wel kleine stukjes
(is toch een vooruitgang van net)
Noem het thema dan geen rock, noem het dan "we zingen een leuk nummer dat een beetje rockachtig is"quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat werd gelukkig in de show ook al door iedereen gezegd.
Dat is voor iedereen anders. Maar het echte harde gitarenwerk verwacht ik vanavond niet. Dan vind ik RHCPs versie er beter bij komen dan een liedje dat volledig verneukt is naar ballad met strijkorkest. Oh wacht, dat was Metallica al met hun zooi.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me serieus wel eens af wat sommige mensen onder rock verstaan
de eerste was Dony met Somebody to lovequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef Brachypelma het volgende:
Wacht wacht wacht ik heb de eerste gemist............ wie was het??????![]()
![]()
![]()
Sumera vond ik super goed!! Wat een noot op het einde. Prachtig. En ze zag er ook mooi uit, op die broek na. Haar haren stonden sexy![]()
rrrrrrrr Sumerrra!
Kelvin was gewoon slecht. Kutnummer ook.
BB Was eigenlijk wel grappig! Moeten zeker zo doorgaan. Maar dan met shirt aan.
Even erbij zeggen dat ik zelf van de rock/metal ben dus ben kritisch
Ik wil geen kleine stukjes, ik wil grote stukkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
We horen wel kleine stukjes
(is toch een vooruitgang van net)
Ramones, Slayer, Suicidal Tendencies......quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
Dat is zo langquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem het thema dan geen rock, noem het dan "we zingen een leuk nummer dat een beetje rockachtig is"
Nee.quote:
Echt verstaanbaar was het niet neequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:25 schreef miieejj het volgende:
Wat zongen die bad-boyz nou.. ik verstond d'r niks vanff zoeken
Alles met een elektrische gitaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
quote:
En anders eet ze de microfoon wel op!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Sarina kan wel rocken denk ik, ben benieuwd!
Higher ground - RHCP of Stevie Wonderquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:25 schreef miieejj het volgende:
Wat zongen die bad-boyz nou.. ik verstond d'r niks vanff zoeken
Foo fighters, incubus , metallicaquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ramones, Slayer, Suicidal Tendencies......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |