Ik vond het een hele duidelijke TT.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef mwaterl het volgende:
Wat is dit nou voor een halve TT? Je stelt me teleur Dottey
Hooooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:54 schreef HaJee het volgende:
Stem voor 3.
Hallo allemaal trouwens. Lang niet gezien. Zal dit weekend ook weer eens meedoen.
Stuur maar naar mij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:26 schreef Dottey het volgende:
ik voel mij zelf niet goed... dus ik wil graag de battle aan iemand anders overdragen.
ik heb een inzending binnen. Wie neemt de taak even op zich?
Koos H jonge.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef onderjas het volgende:
Ik snap 1 niet.
Kijk even naar de eerste post onder de battlepost en bedenk dat stemmen op je eigen niet magquote:
Jonguh, dat kun je toch ook interpreteren als Vote for 3 -> Vote for me!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kijk even naar de eerste post onder de battlpost en bedenk dat stemmen op je eigen niet mag
Nee, dat doe ik meestal pas als ik ver achter sta en dan iets subtielerquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jonguh, dat kun je toch ook interpreteren als Vote for 3 -> Vote for me!
Dat idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat heeft die met een saxofoon te maken jonge
Heb alleen de deadline veranderd. Dat van pedobear stond er al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ben druk bezig.
Net pedobear geshopped. Ga maar weer overnieuw beginnen...
Had je dat niet wat eerder kunnen editten?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ben druk bezig.
Net pedobear geshopped. Ga maar weer overnieuw beginnen...
Had je dat niet wat eerder kunnen editten?
[ afbeelding ]
Babyklaas.
In spanje. Hij is nog volop in de groei. Zijn baard is dan ook mooi zwart.
Oh...quote:Op zondag 25 april 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb alleen de deadline veranderd. Dat van pedobear stond er al vanaf het begin.
Ik zag dit topic en ik dacht SHOPPEN MAAR!quote:Op zondag 25 april 2010 10:13 schreef shadowflash het volgende:
Het blijft voor sommige figuren lastig om eerst de OP te lezen he
Zeg dat maar eens tegen Hajee ....quote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef Salmiak het volgende:
Vet topic ditIk heb sinds gister photoshop (2
) dus ik zal ook eens een kansje wagen. Wou eigenlijk met de baby al meedoen maar had geen tijd en geen goede ideeën. En ik ben nog een noob in ps maar het gaat niet om het winnen natuurlijk
![]()
Dus kom maar op met het volgende plaatje!
* HaJee zegt -dat maar eens- tegen zichzelf.quote:Op zondag 25 april 2010 20:58 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen Hajee ....
Laten we er een battle mee houdenquote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef Dottey het volgende:
het gaat om een inzending met kans op het winnen.
keuze pelikaan achtige vogel..
respect voor de poeziequote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Laten we er een battle mee houden![]()
NIEUWE BATTLE !
De pelikaan, de pelikaan.
Hij heeft wel vleugels maar het is geen zwaan.
(uit het groot boek der biologie van HaJee)
Ik kan er lang of kort over lullen,
met deze pelikaan gaan we onze tijd vullen.
Terwijl hij daar naar vis zit te smachten,
ga ik op jullie creaties wachten.
Dus leef je uit op deze vogel,
anders krijg je van mij de kogel. (er rijmt gewoon niets anders op volgens mij
)
[ afbeelding ]
Deadline : maandag 15.00
Verzamelpelikaan : HaJee
Succes ! En geen pedokaan !
Ik kan weer meedoen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:14 schreef HaJee het volgende:
Ik neem aan dat er nog heel veel inzendingen onderweg zijn ?Heb er nog maar drie binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Computers, can't live with them, can't live without themquote:Op maandag 26 april 2010 15:12 schreef HaJee het volgende:
Heb zelf niets gemaakt want m'n computer is aan het kloten. Werkt alleen goed in veilige modus. Ga weer verder met ontkloten
Dank je welquote:
Er was eens een man op terschellingquote:Op maandag 26 april 2010 16:56 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Dank je welIedereen bedankt voor het stemmen! En Hajee bedankt voor het niet meedoen
![]()
Hier het volgende plaatje:[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef haakon het volgende:
heeft niets met deze reeks te maken, maar kreeg ineens een ingeving vandaag:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Minifan het volgende:
[..]ja maar dat kan toch helemaal niet met tennis !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Heb je andere medicatie ofzo? Je creativiteit is tegenwoordig ver te zoekenquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef haakon het volgende:
heeft niets met deze reeks te maken, maar kreeg ineens een ingeving vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Minifan het volgende:
[..]Dat wou ik ook te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Anarith: Het is ook echt een plaatje waar je niks mee kan.
Ja, dat klopt....quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef frank010 het volgende:
[..]
Heb je andere medicatie ofzo? Je creativiteit is tegenwoordig ver te zoeken
-edit- verstuurd, maar het is maar een versie die half af isen nu ga ik weer verder werken
Weet echt niks.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Anarith het volgende:
kom op mensen, nog maar 2 inzendingen inclusief de mijne!
Ik had 3 bijna zelf gemaaktquote:
Haha hoezo weet je niet wie die gepost heeft ?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Dottey het volgende:
Nou gaat lekker zo.. kan de vorige battelposter dan effe vertellen wie de winnaar is. Anders gewoon geen punten!
Je mag bij mij inleveren.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:22 schreef Dottey het volgende:
Ik moet het stokje overgeven aan de inzamelaar.
Mijn zus is aan het bevallen, dus ik kan de battle post niet garanderen.
!!
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
1 omdat ik die echt erg mooi vind geshopped.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:32 schreef Dottey het volgende:
ik ben tante![]()
van een blond knulletje genaamd Hidde..
Hij heeft de oren van zijn vader.. helaas .. maar gelukkig de vorm mond van mijn zus![]()
Hij was nu al eigenwijs.. want hij hield lekker zijn handen voor zijn borst tijdens de geboorte
Morgenochtend ga ik naar hem loeren!
Kisses!!!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:32 schreef Dottey het volgende:
ik ben tante![]()
van een blond knulletje genaamd Hidde..
Hij heeft de oren van zijn vader.. helaas .. maar gelukkig de vorm mond van mijn zus![]()
Hij was nu al eigenwijs.. want hij hield lekker zijn handen voor zijn borst tijdens de geboorte
Morgenochtend ga ik naar hem loeren!
Kisses!!!
Duuuussss wanneer kunnen we iets uit jou verwachten ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:12 schreef Dottey het volgende:
Nou ik heb hem gezien!
hij is echt kei sweet om te zien!
Dit is toch niet wat in je nachtkastje ligt he?!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:48 schreef Dottey het volgende:
nice one..
Battle voor zaterdag want morgen is het koninginnendag.
[ afbeelding ]
Deadline: 15:00 Zaterdag
inleverpunt : Dottey
Uh....quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef Rowie100 het volgende:
HeaN82, ik bespeur hier toch niet een soort van tip refererend naar jouw inzending?
Toch geen Tubgirl met een regen aan komkommers ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uh....![]()
Nee, heb nog niks, weet niet of het lukt kwa tijd
Nee, het is heel erg braaf gebleven.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:22 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Toch geen Tubgirl met een regen aan komkommers ?
het was niet mijn komkommer die ingezonden wasquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dit is toch niet wat in je nachtkastje ligt he?!
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:44 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Duuuussss wanneer kunnen we iets uit jou verwachten ?
gelukkigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik wil heul nog geen papa worden haha![]()
Jaja, jij gaat Zaadje leggen Niemand zeggen spelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik wil heul nog geen papa worden haha![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:16 schreef Anarith het volgende:
geef de komkommer pootjes en een gezicht en laat hem iets stoms zeggen met een tekstbalonnetje; mix de komkommer met een dier; maak er een ruimteschip van.
ik kan niks leuks bedenken..
Daar zijn we gewoon vrij in.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:09 schreef -Datdus- het volgende:
ik ga maar eens een poll systeem scripte met deadlines erin.
ik bedoelde de vote deadline, maar dan nog is het verkoopbaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
Daar zijn we gewoon vrij in.
Het was een deadline van ander halve dag zelfs... ivm koninginnendag.
Dus het is onzin om der wat op te gaan verzinnen.
Fok-Meister mag een nieuw plaatje aandragen en nieuwe deadline plaatsen voor 19:30
vote deadline stond eronder ..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik bedoelde de vote deadline, maar dan nog is het verkoopbaar.
Voorspelt een boel my little pony'squote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:32 schreef Dottey het volgende:
nieuwe battle post:
[ afbeelding ]
deadline: 19:00
inlever punt: Dottey
er is tijd genoeg dus maak er iets moois van!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:12 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Voorspelt een boel my little pony's
tevens: GOEEEEEEEEDDEEEEEEEEMORGENNNNNNN
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef shadowflash het volgende:
[..]
I´m out.
Off to tha gymmm
Later homes
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:42 schreef Dottey het volgende:
nummer 3 heeft gewonnen
1. crutch
2. ry4life
3. HeaN82
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:56 schreef HeaN82 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook foto's van je eigen collectie shoppen, dus kom maar op met die vakantie, verjaardag's of andere foto's.
Nou ik zo denk heb ik nog wel een mooiequote:
Wutquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef Dottey het volgende:
ja shadowflash zijn schuld dat er geen battle is![]()
je ziet het... de boel kakt gelijk in!
ja dat was ook zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |