Ik kan weer meedoen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:14 schreef HaJee het volgende:
Ik neem aan dat er nog heel veel inzendingen onderweg zijn ?Heb er nog maar drie binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Computers, can't live with them, can't live without themquote:Op maandag 26 april 2010 15:12 schreef HaJee het volgende:
Heb zelf niets gemaakt want m'n computer is aan het kloten. Werkt alleen goed in veilige modus. Ga weer verder met ontkloten
Dank je welquote:
Er was eens een man op terschellingquote:Op maandag 26 april 2010 16:56 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Dank je welIedereen bedankt voor het stemmen! En Hajee bedankt voor het niet meedoen
![]()
Hier het volgende plaatje:[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef haakon het volgende:
heeft niets met deze reeks te maken, maar kreeg ineens een ingeving vandaag:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Minifan het volgende:
[..]ja maar dat kan toch helemaal niet met tennis !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Heb je andere medicatie ofzo? Je creativiteit is tegenwoordig ver te zoekenquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 20:29 schreef haakon het volgende:
heeft niets met deze reeks te maken, maar kreeg ineens een ingeving vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Minifan het volgende:
[..]Dat wou ik ook te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Anarith: Het is ook echt een plaatje waar je niks mee kan.
Ja, dat klopt....quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef frank010 het volgende:
[..]
Heb je andere medicatie ofzo? Je creativiteit is tegenwoordig ver te zoeken
-edit- verstuurd, maar het is maar een versie die half af isen nu ga ik weer verder werken
Weet echt niks.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Anarith het volgende:
kom op mensen, nog maar 2 inzendingen inclusief de mijne!
Ik had 3 bijna zelf gemaaktquote:
Haha hoezo weet je niet wie die gepost heeft ?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Dottey het volgende:
Nou gaat lekker zo.. kan de vorige battelposter dan effe vertellen wie de winnaar is. Anders gewoon geen punten!
Je mag bij mij inleveren.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:22 schreef Dottey het volgende:
Ik moet het stokje overgeven aan de inzamelaar.
Mijn zus is aan het bevallen, dus ik kan de battle post niet garanderen.
!!
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
1 omdat ik die echt erg mooi vind geshopped.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:32 schreef Dottey het volgende:
ik ben tante![]()
van een blond knulletje genaamd Hidde..
Hij heeft de oren van zijn vader.. helaas .. maar gelukkig de vorm mond van mijn zus![]()
Hij was nu al eigenwijs.. want hij hield lekker zijn handen voor zijn borst tijdens de geboorte
Morgenochtend ga ik naar hem loeren!
Kisses!!!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:32 schreef Dottey het volgende:
ik ben tante![]()
van een blond knulletje genaamd Hidde..
Hij heeft de oren van zijn vader.. helaas .. maar gelukkig de vorm mond van mijn zus![]()
Hij was nu al eigenwijs.. want hij hield lekker zijn handen voor zijn borst tijdens de geboorte
Morgenochtend ga ik naar hem loeren!
Kisses!!!
Duuuussss wanneer kunnen we iets uit jou verwachten ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:12 schreef Dottey het volgende:
Nou ik heb hem gezien!
hij is echt kei sweet om te zien!
Dit is toch niet wat in je nachtkastje ligt he?!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:48 schreef Dottey het volgende:
nice one..
Battle voor zaterdag want morgen is het koninginnendag.
[ afbeelding ]
Deadline: 15:00 Zaterdag
inleverpunt : Dottey
Uh....quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef Rowie100 het volgende:
HeaN82, ik bespeur hier toch niet een soort van tip refererend naar jouw inzending?
Toch geen Tubgirl met een regen aan komkommers ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uh....![]()
Nee, heb nog niks, weet niet of het lukt kwa tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |