Nee, die zit erbij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef k_man het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat je de 'houder' van die tv er los bij moet kopen?
Ah, ok. Ik las ergens over de pro's en contra's van die tv en iemand noemde als nadeel dat je dat ding er los bij moet kopen. Leek me al sterk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:20 schreef static het volgende:
Vorig deel:
Ik heb een huis gekocht. Vanuit Hong Kong.
[..]
Nee, die zit erbij.
http://www.sony.nl/product/t32-nx-series/kdl-52nx800fquote:Op donderdag 22 april 2010 19:37 schreef Hopey het volgende:
Damn zo slick. Welk model is dat ding? Ik wil ook, dan maar geen led :p
Er zit net een nieuwe keuken in. Zal zeker later wat meer plaatsen, ben ik jan. pas weer in Nederland.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef Renesite het volgende:
Feelsteerd Stats. Hoe zeer ik het ook WEET dat er geen foto's komen, desondanks: Pics!
Badkamer ben ik niet zo gecharmeerd van. Maar goed, die foto's is alles wat ik heb op het moment - misschien is het wel prachtig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
je hoeft je toch ook helemaal niet te verantwoordenTis cool dat je een nieuw leuk huis gevonden hebt! En foto's willen we zien!
Ja, maar geen LED verlichting rondom met afstandsbediening voor de keuze.quote:
Die laat ik zo, moet alleen een beetje schoongemaakt worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat ga je met de tafel doen? Of laat je 'em zo.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef topdrob het volgende:
die tafel? dat is een ideale werktafel voor in de schuur. Wat een lelijk ding
Whehehquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef topdrob het volgende:
Hij staat inderdaad niet erg charmant op de foto.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef topdrob het volgende:
Lijkt er wel op als je goed leestquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef static het volgende:
Badkamer ben ik niet zo gecharmeerd van. Maar goed, die foto's is alles wat ik heb op het moment - misschien is het wel prachtig.
Haha, dat is in sommige kringen heel normaal hoor. Toen ik veel reisde voor mijn werk heb ik mijn vader destijds ook opdracht gegeven een huis te charteren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:15 schreef Paranoot het volgende:
ik heb niet het vorige topic doorgelezen maar begrijp ik nou goed dat je een huis gekocht hebt zonder het zelf te bekijken?
weet niet of ik dat zelf zou aandurvenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:00 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Haha, dat is in sommige kringen heel normaal hoor. Toen ik veel reisde voor mijn werk heb ik mijn vader destijds ook opdracht gegeven een huis te charteren.
Hij stuurde af en toe een foto en op basis van de foto's heb ik toen een huis gekozen. Hetzelfde deed hij met de verbouwing. Af en toe een mmsje.
Is prima hoor, zeker als je iemand opdracht geeft die geen volslagen debiel is en ongeveer weet wat je smaak is.
Ik heb het zelfs op afstand verhuurd. Ging prima.
totally offtopic, maar daar ben ik wel benieuwd naar. Staat het proces in K&W? Zo niet, doe es.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:59 schreef Paranoot het volgende:
ik vind de tafel ook mooi
ben zelf een tafel aan het maken van een pallet
het proces stelt bitter weinig voor, ga de bovenkant beetje bijschuren en er pootjes onder schroevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:07 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
totally offtopic, maar daar ben ik wel benieuwd naar. Staat het proces in K&W? Zo niet, doe es.
Ik heb er nog twee in de schuur staan. "Hoeft alleen nog schoongemaakt te worden". Zitten wat verfplekjes op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind de tafel juist wel puik. mensen met een burgerlijke smaak
Ja, nu weten we het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:10 schreef topdrob het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee in de schuur staan. "Hoeft alleen nog schoongemaakt te worden". Zitten wat verfplekjes op.
Wat die kutmod zegt.quote:
Toch leuk als je zo even voor de lol honderd pond aan een klok kunt uitgevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef static het volgende:
Vind deze ook wel leuk als hebbedingetje, net besteld.
http://www.suck.uk.com/product.php?rangeID=41
Zie PM.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef static het volgende:
Nee, mijn familie die een oogje in het zeil houdt.
Waar woon jij?
Misschien is manufactum.de ook wel iets voor jou. Het is wel prijzig (vast geen probleem voor jou), de puntenslijper kost 130 euro en broodrooster 350 euro.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef static het volgende:
Vind deze ook wel leuk als hebbedingetje, net besteld.
http://www.suck.uk.com/product.php?rangeID=41
je doet het goed gast!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:39 schreef static het volgende:
Heb net een paar maanden gewacht op een speciaal broodrooster, wat dat betreft vind ik het wel even welletjes.
Hé! Dat is lang geleden!quote:
Inderdaad!quote:
Kwa design passen die speakers wel mooi bij je tv. Maar als ik jou was zou ik overwegen twee grote vloerstaanders te halen met losse receiver en speler. Het geeft toch beter stukke beter geluid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:26 schreef static het volgende:
[..]
http://www.sony.nl/product/t32-nx-series/kdl-52nx800f
Ben ook nog op zoek naar een bijpassende thuisbioscoop (blu ray) met draadloze achterspeakers (behalve voor de voeding).
Denk deze:
http://www.sony.nl/produc(...)-ray-disc/bdv-it1000
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede kwaliteit stereo speakers kunnen veel ruimtelijker klinken dan een 5.1 set. En als je wilt kan je later nog uitbreiden.Noodles
We zijn niet allemaal prinsesjes die niks gewend zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 08:04 schreef rac het volgende:
Je meent het toch niet werkelijk dat je 2 weken op een opblaasbed gaat kamperen in je eigen luxe huis![]()
Je hebt gelijk dat je dan voor andere grote meubels gaat shoppen, maar 2 weken op een opblaasbed?![]()
stuur liever iemand op weg voor een simpele matras oid.
maar verder goed bezig
Maakt me niet zoveel uit.quote:Op maandag 26 april 2010 08:04 schreef rac het volgende:
Je meent het toch niet werkelijk dat je 2 weken op een opblaasbed gaat kamperen in je eigen luxe huis![]()
Je hebt gelijk dat je dan voor andere grote meubels gaat shoppen, maar 2 weken op een opblaasbed?![]()
stuur liever iemand op weg voor een simpele matras oid.
maar verder goed bezig
Het zou mij ook niet zoveel boeienquote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef static het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit.
Er staat een éénpersoonsbed maar dat ben ik niet meer gewend.
Hoe werkt dat, moet je dan de deur open zetten of zo?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef static het volgende:
Foto van de airco.
Is volgens mij niet helemaal de bedoeling, hier kan half Amsterdam zich koelen.
[ afbeelding ]
Dat is de buitenunit.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, moet je dan de deur open zetten of zo?
Ik zie geen slang of zo.quote:
Er wordt toch net gezegd dat dit de buitenunit is? Het is een split-unit. Wat voor slang verwacht je daar bij?quote:
Ik ging ervanuit dat de koele lucht ergens door naar binnen werd geleid. Ik weet verder niet hoe die dingen werken, neem me vooral niet kwalijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Er wordt toch net gezegd dat dit de buitenunit is? Het is een split-unit. Wat voor slang verwacht je daar bij?
Heb er geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:55 schreef Paranoot het volgende:
ik heb ook echt een hekel aan aircolucht, bah
Kan je hem alleen maar daar kwijt? Ik vind het een beetje zonde, nu zit je tegen die kast aan te kijken.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef static het volgende:
Foto van de airco.
Is volgens mij niet helemaal de bedoeling, hier kan half Amsterdam zich koelen.
[ afbeelding ]
Allright, logisch. Nu wordt het balkon tenminste gebruiktquote:Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef static het volgende:
Balkonnetje maak ik niet veel gebruik van; heb nog een erg grote kamer op zolder (met alle voorzieningen zoals water en licht) die aan een erorm dakterras grenst.
Buiten dat komt er een soort rieten ding omheen dus zie je die kast helemaal niet.
De binnenunit gaat ook nog eeen beetje gecamoufleerd worden, die ziet er nu zo uit.
[ afbeelding ]
Wat een typisch FOK! geleuter weer, prachtig.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
airco in een nederlands huis...![]()
je hebt geen vrienden met lenzen of geen behoefte aan frisse lucht?
zet gewoon een fan aan vanuit de tuin... en zet je raam voor open.
flikker de airco uit je huis. droge, nepfrisse lucht.
Anyway, denk dat ik nog maar wacht met het kopen van die televisie, ziet er naar uit dat ik tot eind dit jaar/begin volgend jaar nog in HK ben. Tegen die tijd zijn er misschien wel mooiere modellen en staat deze een half jaar weg te stoffen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:26 schreef static het volgende:
Heb wel een keuze qua televisie gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we dat maar doen.quote:
Ik vind het wel mooi, paar strakke (witte) stoelen erbij en het is helemaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef topdrob het volgende:
Het was ook een leuke offerte die je ons liet weten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:46 schreef static het volgende:
Wit vind ik niet mooi.
Anyway, ze zijn de boel aan het schilderen, ik dacht dat dat een paar dagen zou duren, maar bijna anderhalve week!.
wow die is echtquote:Op maandag 17 mei 2010 17:31 schreef static het volgende:
Vind dit wel een leuke tafel eigenlijk, maar dan niet in het wit.
http://www.odesi.nl/salontafel_rknl20.php
Of deze in een andere kleur: http://www.odesi.nl/dressoir_rknl21.phpquote:
Hoezo, staat die je in de weg?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
Overigens die wastafel in de logeerkamer vervang je die niet?
Nah, mailtje van gisteren:quote:Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan je hem alleen maar daar kwijt? Ik vind het een beetje zonde, nu zit je tegen die kast aan te kijken.
quote:Heb een heel leuk rieten scherm gekocht voor je balkon waardoor je van buiten niets meer ziet en van binnen ziet het er zomers uit!
Nicequote:
De locals? Amsterdammers, bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
wordt wel leuk. als je echt tempo wilt hebben moet je ff naar de locals gaan. heb je veel meer handjes.
ja, of een goede amsterdamse aannemer, die zijn er namelijk ook nog.quote:
Niet nodig. Maar dat lijkt me vrij evident als je het topic goed zou hebben gelezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
wordt wel leuk. als je echt tempo wilt hebben moet je ff naar de locals gaan. heb je veel meer handjes.
oeh, * Saisai likes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:29 schreef static het volgende:
[..]
Of deze in een andere kleur: http://www.odesi.nl/dressoir_rknl21.php
Ja, ik zit te rommelen met het dressoir/tv meubel.
Heb ze gemaild of ze nisschien foto's hebben van de meubels in de andere kleuren.
quote:Overigens kunnen we in principe elke kleur van de regenboog spuiten, zeker bij zo'n combinatie van meubels. Een RAL-kleur of een andere kleurcode is voldoende.
Laat er dan gewoon een regenboog op spuiten met alle kleurenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef static het volgende:
Antwoord op mijn mail (maakt het er niet makkelijker op):
[..]
Wil je dat ding (buitenunit) niet op een beugel aan de muur hebben? Op die manier blijft je balkonnetje wel vrij en bederft de buitenunit je zicht ook niet echt.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef static het volgende:
Balkonnetje maak ik niet veel gebruik van; heb nog een erg grote kamer op zolder (met alle voorzieningen zoals water en licht) die aan een erorm dakterras grenst.
Buiten dat komt er een soort rieten ding omheen dus zie je die kast helemaal niet.
De binnenunit gaat ook nog eeen beetje gecamoufleerd worden, die ziet er nu zo uit.
[ afbeelding ]
D'r zit nu toch zo'n rieten dingetje omheen? Zie je d'r niks van. Ik snap Static wel, want veel meer dan wat plantjes kun je er eigenlijk ook niet kwijt.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Wil je dat ding (buitenunit) niet op een beugel aan de muur hebben? Op die manier blijft je balkonnetje wel vrij en bederft de buitenunit je zicht ook niet echt.
Dat mag geloof ik niet, moet je een vergunning voor aanvragen. Net zoals een dakkappel oid.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Wil je dat ding (buitenunit) niet op een beugel aan de muur hebben? Op die manier blijft je balkonnetje wel vrij en bederft de buitenunit je zicht ook niet echt.
quote:
owh verrek, daar had ik niet bij stil gestaan ja. hmm, ja, dan is dit de beste oplossing natuurlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:05 schreef static het volgende:
[..]
Dat mag geloof ik niet, moet je een vergunning voor aanvragen. Net zoals een dakkappel oid.
Het is natuurlijk niet echt een klein ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |