Kwa design passen die speakers wel mooi bij je tv. Maar als ik jou was zou ik overwegen twee grote vloerstaanders te halen met losse receiver en speler. Het geeft toch beter stukke beter geluid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:26 schreef static het volgende:
[..]
http://www.sony.nl/product/t32-nx-series/kdl-52nx800f
Ben ook nog op zoek naar een bijpassende thuisbioscoop (blu ray) met draadloze achterspeakers (behalve voor de voeding).
Denk deze:
http://www.sony.nl/produc(...)-ray-disc/bdv-it1000
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede kwaliteit stereo speakers kunnen veel ruimtelijker klinken dan een 5.1 set. En als je wilt kan je later nog uitbreiden.Noodles
We zijn niet allemaal prinsesjes die niks gewend zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 08:04 schreef rac het volgende:
Je meent het toch niet werkelijk dat je 2 weken op een opblaasbed gaat kamperen in je eigen luxe huis![]()
Je hebt gelijk dat je dan voor andere grote meubels gaat shoppen, maar 2 weken op een opblaasbed?![]()
stuur liever iemand op weg voor een simpele matras oid.
maar verder goed bezig
Maakt me niet zoveel uit.quote:Op maandag 26 april 2010 08:04 schreef rac het volgende:
Je meent het toch niet werkelijk dat je 2 weken op een opblaasbed gaat kamperen in je eigen luxe huis![]()
Je hebt gelijk dat je dan voor andere grote meubels gaat shoppen, maar 2 weken op een opblaasbed?![]()
stuur liever iemand op weg voor een simpele matras oid.
maar verder goed bezig
Het zou mij ook niet zoveel boeienquote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef static het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit.
Er staat een éénpersoonsbed maar dat ben ik niet meer gewend.
Hoe werkt dat, moet je dan de deur open zetten of zo?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef static het volgende:
Foto van de airco.
Is volgens mij niet helemaal de bedoeling, hier kan half Amsterdam zich koelen.
[ afbeelding ]
Dat is de buitenunit.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, moet je dan de deur open zetten of zo?
Ik zie geen slang of zo.quote:
Er wordt toch net gezegd dat dit de buitenunit is? Het is een split-unit. Wat voor slang verwacht je daar bij?quote:
Ik ging ervanuit dat de koele lucht ergens door naar binnen werd geleid. Ik weet verder niet hoe die dingen werken, neem me vooral niet kwalijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Er wordt toch net gezegd dat dit de buitenunit is? Het is een split-unit. Wat voor slang verwacht je daar bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |