Maar wel met bronvermeldingquote:
Ik snap niet wat er op tegen is. Zij verwoorden precies hetgeen ik denk, ik had natuurlijk ook kunnen faken dat ík de schrijver was.quote:
Ik heb er op tegen dat het irritant leest. Of vat het samen in eigen bewoording of geef een link.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:14 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er op tegen is. Zij verwoorden precies hetgeen ik denk, ik had natuurlijk ook kunnen faken dat ík de schrijver was.
Ik heb een link (bron) gegeven. Je lekker druk maken om niets! Daarbij heb ik hetgeen ik hierboven heb geplaatst weleens eerder met andere woorden verwoord. Maar enfin.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb er op tegen dat het irritant leest. Of vat het samen in eigen bewoording of geef een link.
Ten eerste moet de dag nog komen dat ik me uberhaupt druk zal maken om iets wat op Fok gepost wordt. Misschien moet je gewoon eens van de wollige taal afstappen en in Jip en Janneke taal zeggen wat je bedoelt. Dat zou het veel aangenamer maken om te lezen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:19 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ik heb een link (bron) gegeven. Je lekker druk maken om niets! Daarbij heb ik hetgeen ik hierboven heb geplaatst weleens eerder met andere woorden verwoord. Maar enfin.
Wat heeft het dan nog voor zin om hier een discussie te voeren, als het allemaal knip- en plakwerk is? Kunnen we net zo goed allemaal gaan google-en de hele dagquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:14 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er op tegen is. Zij verwoorden precies hetgeen ik denk, ik had natuurlijk ook kunnen faken dat ík de schrijver was.
Jij snapt het echt niet, hè? Je bent alleen maar aan het oordelen. Hou daar eens mee op, dat is jouw taak niet. Als jij een Christen bent weet je dat er een dag des oordeels komt en dat er dan wordt geoordeeld.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:50 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik ebn gered door pure genade en dat Jezus in mijn plaats voor mijn zonden is gestraft. Maar zolang moord wordt goedgepraat, kun je het ook niet belijden.
In jouw manier van geloven kan ik weinig liefde ontdekken anders.quote:Op zaterdag 24 april 2010 06:59 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik heb er geen spijt van dat ik daar ben geweest en voor wat ik heb gezegd schaam ik mij niet. Iets waar je, je voor moet schamen is als ik onrecht zou hebben gedaan. Dat ik uit liefde dingen over het geloof heb verteld, daar is niks verkeerds aan.
En waarom heeft ze ze dan wel gekregen? God is toch almachtig? Zoals ik al eerder zei: waarom neemt hij onschuldige kinderen weg, of geeft hij hun een hard en triest leven?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:41 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk erg dat het is gebeurd en ik denk niet dat het met zondig heeft te maken. Als je voor abortus had gekozen, dan ligt de schuld bij jou, maar je hebt de miskramen toch niet gewild.
Omdat ik het er over heb dat Jezus straks rechtvaardig zal oordelen en een doe opoepen om rechtsomkeer te maken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In jouw manier van geloven kan ik weinig liefde ontdekken anders.
Je oordeelt over dingen die je niet weet, je weet helemaal niet hoe ik door de week ben. Doordat ik abortus moord noem, spreek ik de waarheid.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet, hè? Je bent alleen maar aan het oordelen. Hou daar eens mee op, dat is jouw taak niet. Als jij een Christen bent weet je dat er een dag des oordeels komt en dat er dan wordt geoordeeld.
En dan wil ik wel eens zien wat er van je oordelen overblijft.
Christenen zoals jij zijn de oorzaak dat ik destijds een gloeiende hekel aan het kerkvolk kreeg. Door de week oordelen, liegen en bedriegen en zondag weer met de bek vooraan in de kerk.
Dat noemen we vroom
Nee, dat is JOUW waarheid. Niet die van iedereen. Moord is ook maar een begrip bedacht door mensen.quote:Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je oordeelt over dingen die je niet weet, je weet helemaal niet hoe ik door de week ben. Doordat ik abortus moord noem, spreek ik de waarheid.
Vanaf wanneer klopt het hartje eigenlijk?quote:Op zondag 25 april 2010 12:48 schreef Dolichologofobie het volgende:
Een organismen hetgeen een kloppend hart heeft [en dat heeft het] en daarvan het leven [organisme = leven] ontnemen is voor mij gelijk aan moord. Maar goed, het is natuurlijk aan de persoon of hij abortus pleegt of niet. Die beslissing is niet aan mij, maar als arts zou ik het in ieder geval weigeren...
Volgens mij al na ongeveer drie weken.quote:Op zondag 25 april 2010 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanaf wanneer klopt het hartje eigenlijk?
Ik ben niet verward, maar heb op het juist fundament gebouwd namelijk Jezus christus. Stel ik zou geen geloof hebben en heel erg verlangen naar liefde en genegenheid en het bij vrouwen zoeken?, ze gaan je niet redden en dan misschien je hele leven depressief zijn. Toen ik verlangde naar liefde, heeft Jezus me niet afgewezen, zo van je bent niet goed genoeg of zoiets. lucas11v9quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef heksehiel het volgende:
Dit topic loopt in R&P omdat?
A) TS een relatie heeft met god en daardoor problemen ondervindt
B) TS psychisch in de war is door zijn relatie met god
C) TS geen relatie met een vroom christen meisje kan krijgen door zijn obsessieve relatie met god
D) anders, namelijk...
wat een enorme bullshit, als je leert van jezelf te houden en jezelf te waarderen en respecteren heb je geen hulp nodig van een of andere verzonnen liefde van een dooie vent!quote:Op zondag 25 april 2010 13:55 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik ben niet verward, maar heb op het juist fundament gebouwd namelijk Jezus christus. Stel ik zou geen geloof hebben en heel erg verlangen naar liefde en genegenheid en het bij vrouwen zoeken?, ze gaan je niet redden en dan misschien je hele leven depressief zijn. Toen ik verlangde naar liefde, heeft Jezus me niet afgewezen, zo van je bent niet goed genoeg of zoiets. lucas11v9
En Ik zeg u: Bidt en u zal gegeven worden; zoekt en gij zult vinden; klopt en u zal opengedaan worden
Ik geloof ook dat als iemand oprecht naar Jezus zoekt en klopt, dat Jezus zo iemand niet zal afwijzen.
Toen ik met innerlijke wonden rondliep, toen ik verlangde naar een beetje liefde, was het Jezus die me genas en zijn liefde gaf. Ik zat daar alleen en er was niemand die me hielp, maar God zag het en hij gaf me zijn liefde.
Wat denk je dan van die kinderen in Afrika die honger lijden of kinderen in India die misschien 16uur per dag werken voor bijna niks of de vele kinderen op deze wereld die zijn uitgestoten op straat leven en geen vader en moeder hebben. Zouden die niet verlangen dat iemand om hun geeft en God geeft om de zwakkeren en wil hun vader zijn voor de vaderlozen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een enorme bullshit, als je leert van jezelf te houden en jezelf te waarderen en respecteren heb je geen hulp nodig van een of andere verzonnen liefde van een dooie vent!
begrijp me niet verkeerd, geloven is een mooi iets, het geeft veel mensen idd houvast in moeilijke tijden maar je hebt geloven en compleet in fantasywereldje leven. Dit laatste is wat jij ons hier wil laten geloven dat je doet. (vind je verder een slechte Troll die zn huiswerk beter moet maken)
onze zielen leven voort, dmv reincarnatie komen we meermalen terug op aarde om te leren en ervaren en zo onze ziel te verrijken en completeren.quote:Op zondag 25 april 2010 14:18 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat denk je dan van die kinderen in Afrika die honger lijden of kinderen in India die misschien 16uur per dag werken voor bijna niks of de vele kinderen op deze wereld die zijn uitgestoten op straat leven en geen vader en moeder hebben. Zouden die niet verlangen dat iemand om hun geeft en God geeft om de zwakkeren en wil hun vader zijn voor de vaderlozen.
De vrije wil van de mens?quote:Op zondag 25 april 2010 14:25 schreef Duimelot het volgende:
Waarom anders zou jouw god er niet gewoon voor zorgen dat niemand zo zou hoeven lijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |