Die schijnen boeiender te zijn dan zijn eigen mening ja. O nee, wacht, die bijbelteksten zijn zijn mening, as he said himself...quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Antwoorden ga je niet krijgen ook, wel citaten uit de bijbel.
E) All of the above.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef heksehiel het volgende:
Dit topic loopt in R&P omdat?
A) TS een relatie heeft met god en daardoor problemen ondervindt
B) TS psychisch in de war is door zijn relatie met god
C) TS geen relatie met een vroom christen meisje kan krijgen door zijn obsessieve relatie met god
D) anders, namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*grinnik*quote:
Veel plezier Telecaster, gelijk heb je.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef Telecaster het volgende:
*grinnik*
Affijn, genoeg gelachen - 't is hoog tijd dat ome Telecaster zich weer eens stevig gaat wentelen in de goddeloze geneugten die de kroeg allemaal te bieden heeft - 't is tenslotte niet voor niets weekend.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
E) All of the above.
Ok, dan is het goed. Kreeg al bijna het idee dat hier weer een 'god bestaat wel/niet discussie' was losgebarsten en de verschillende interpretaties van dat boek met die stoffige taal, waar ik geen ruk van kan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan ik een tegendeel bewijzen van iets wat jij gelooftquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef Onnoman het volgende:
ik geloof in god de almachtige vader schepper van hemel en aarde..
bewijs maar eens het tegendeel
Het zal je verbazen (onverwachte dingen die gebeuren), maar van de week ben ik nog uitgenodigd om bijquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef heksehiel het volgende:
Dit topic loopt in R&P omdat?
A) TS een relatie heeft met god en daardoor problemen ondervindt
B) TS psychisch in de war is door zijn relatie met god
C) TS geen relatie met een vroom christen meisje kan krijgen door zijn obsessieve relatie met god
D) anders, namelijk...
"Reason can never prove the existence of God." -- Immanuel Kantquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef Onnoman het volgende:
ik geloof in god de almachtige vader schepper van hemel en aarde..
bewijs maar eens het tegendeel
En wat wil je met die suffe, totaal ongerelateerde, clip eigenlijk zeggen?quote:
Het antwoord staat in het stuk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Die schijnen boeiender te zijn dan zijn eigen mening ja. O nee, wacht, die bijbelteksten zijn zijn mening, as he said himself...
Tja, en ondertussen vangen dat soort TV-dominees er miljoenen mee. Geef ze eens ongelijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Onnoman het volgende:
ik heb een soort van hekel aan van die holy people.. die met hun handen in hun licht, en met hun ogen achter hun oogkas draaien alsof ze direct contact hebben met god.. en een priester die door de zaal schreeuwt alsof alles wat hij zegt direct komt van jezus of god..
ik vind dat eerder een sekte.
Gefeliciteerd. Heb je het aanbod aangenomen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:57 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen (onverwachte dingen die gebeuren), maar van de week ben ik nog uitgenodigd om bij
een vrouw wat te komen drinken.
Ik zou best wat met haar willen drinken, lijkt me een aardige vrouw.
Maar zoals iemand al eens eerder aangaf.. die zijn op verschillende manieren te interpreteren en dan weten we nog steeds niet over hoe jij het ziet!quote:
Definieer 'soort van hekel'. Dit is een vervolg op je voorgaande post?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Onnoman het volgende:
ik heb een soort van hekel aan van die holy people.. die met hun handen in hun licht, en met hun ogen achter hun oogkas draaien alsof ze direct contact hebben met god.. en een priester die door de zaal schreeuwt alsof alles wat hij zegt direct komt van jezus of god..
ik vind dat eerder een sekte.
Jouw god heeft je het vermogen gegeven om zelf rationeel en kritisch te (be)oordelen. Maar dat deel is blijkbaar niet aan je besteed.quote:
Nu moet je hem gaan kijken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Heb je het aanbod aangenomen?
Ja uiteraard
Hey, daar is je favo spam-bekerings-filmpje weerIk beloof dat ik 'm de volgende keer dat je 'm post écht ga kijken
Eén dwaas, op 6,6 miljard mensen. Wat was jouw punt nu ook alweer precies?quote:
Dank je, ik hoopte er al op. Zal je zo vertellen wat ik er van vindquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben bekeerd![]()
Ik werd zo afgeleid door haar ferme boezem en haar handen die daar geregeld subtiel naar wezen. Halverwege werd ze steeds overtuigender en krachtiger en strekte ze haar armen en handen ook bijna naar mij uit...ik kon het bijna voelen... ik geloof dat ik verliefd op haar ben![]()
![]()
Ben door deze bijzondere ervaring vergeten op te letten waar ze het over had, maar daar ging het niet om toch?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben bekeerd![]()
Ik werd zo afgeleid door haar ferme boezem en haar handen die daar geregeld subtiel naar wezen. Halverwege werd ze steeds overtuigender en krachtiger en strekte ze haar armen en handen ook bijna naar mij uit...ik kon het bijna voelen... ik geloof dat ik verliefd op haar ben![]()
![]()
Ben door deze bijzondere ervaring vergeten op te letten waar ze het over had, maar daar ging het niet om toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |