Ik meen me toch te herinneren dat ik meegediscussieerd heb over de vlag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat is voor de discussie toch niet van belang? Of vind je discussies dan maar nutteloos?
Mijn eigen stem is mijn keuze, maar daarom kan ik er nog wel van balen dat de PVV zo groot wordt.
Ah, bedankt voor de duidelijke uitleg!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Luister meid, een dooddoener kapt de discussie af met een argument die niets met de discussie te maken heeft. Een discussie over standpunten van de PVV onderbreken met een argument dat er niet over de standpunten gepraat hoeft te worden is een dooddoener, je maakt de discussie dood. Snap je nu waarom het een dooddoener is?
mvg,
sebastian
Zeker, maar om vervolgens met zo'n dooddoener te komen en de discussie daarmee af te kappen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat ik meegediscussieerd heb over de vlag.
Nou, dit dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Luister meid, een dooddoener kapt de discussie af met een argument die niets met de discussie te maken heeft. Een discussie over standpunten van de PVV onderbreken met een argument dat er niet over de standpunten gepraat hoeft te worden is een dooddoener, je maakt de discussie dood. Snap je nu waarom het een dooddoener is?
mvg,
sebastian
Jij reageert ook niet op mijn post die aan jou was gericht, hoe noem je dat dan ? een ontwijkdooddoener?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeker, maar om vervolgens met zo'n dooddoener te komen en de discussie daarmee af te kappen.
Ik weet niet over welke post je het hebt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij reageert ook niet op mijn post die aan jou was gericht, hoe noem je dat dan ? een ontwijkdooddoener?
Ik zat het hele bestand te scrollen naar een mooie balans en dit is wat ik zie? Ik wil per post zien wat de besparingen zien, geen simpele cumulatieve balans.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:53 schreef Tijn het volgende:
Hey, die begroting ziet er wel strak uit!
[ afbeelding ]
Oke, ik heb dan geen economie meer, maar volgensmij is dit voor niemand erg begrijpelijk? Toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:53 schreef Tijn het volgende:
Hey, die begroting ziet er wel strak uit!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke post je het hebt?
Misschien heb ik die per ongeluk gemist of had je gelijk en viel er niets meer op te reageren voor mij.
En soms zijn discussies gewoon klaar, dat kan ook.
Want zoals we allemaal wel weten vindt de elite meisjesbesnijdenis tof!quote:Onze elites hebben zich bekeerd tot de illusie dat alle culturen (en daaraan verbonden waarden) gelijk zijn. Alles moet kunnen. Er bestaat geen goed of kwaad, alle culturen zijn voor hen gelijk, de islam of het christendom, meisjesbesnijdenis, handen schudden of niet - wat maakt het uit.
Serieus, whut?! De Linkse Elite-Islam Alliantie voor het uit de weg ruimen van tegenstanders? Tering, da's lef hebben, om zo iets met droge ogen te beweren.quote:Niet alleen hebben de linkse elites bezit genomen van veel cruciale plaatsen in de samenleving, hun alliantie met de islam betekent dat ook fysiek gevaar dreigt. Het lot van Pim Fortuyn en Theo van Gogh is een waarschuwing en een herinnering.
Mijn hemel. Hoe dom zijn die PVV-aanhangers? Alsof ze daar zitten te gamen of zo.quote:Onze agenten zitten te veel binnen, achter de computer.
Oh, Utrecht, de wijk.quote:...Utrecht - noem alle probleemwijken maar op.
In Nederland? Brede steun voor 11 september?! Mijn god, waar haalt die man het toch vandaan. Kan 'ie dat ook ergens mee onderbouwen?quote:Er bestaat onder mohammedanen een brede steun voor de invoering van de sjaria, de jihad- aanslagen van 11 september en de afkeer van Joden en het Westen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:44 schreef Frutsel het volgende:
Maar ja... we zullen "linksch" maar zijn lolletje gunnen
Fries mag wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:03 schreef Tijn het volgende:
Ja, en tweetalig onderwijs (Nederlands + Engels bijvoorbeeld) doen we dan ook niet meer ofzo? Ondanks dat onderzoek aantoont dat kinderen op jonge leeftijd een extra taal juist makkelijk oppikken?
Wat is dat trouwens, 'Nederlands in de Grondwet' ?quote:- Nederlands onderwijs in het Nederlands
- Geen folders of andere overheidscommunicatie in een taal anders dan Nederlands (of Fries)
- Nederlands in de Grondwet (en het Fries)
Jawel, mits zij zelf alles betalen. Wist overigens niet dat buitenlandse studenten subsidie ontvingen van onze overheid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
Al die buitenlandse studenten zijn niet welkom?
Dat er gewoon begrijpbare taal in moet komen te staan die Henk en Ingrid ook kunnen snappen in plaats van alleen de hoge heren in Den Haag die hun zakken vullen van ons hardverdiende loon terwijl de linkse grachtengordelelite het allemaal over de balk flikkert!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens, 'Nederlands in de Grondwet' ?
waar heb jij het opeens overquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jawel, mits zij zelf alles betalen. Wist overigens niet dat buitenlandse studenten subsidie ontvingen van onze overheid.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er gewoon begrijpbare taal in moet komen te staan die Henk en Ingrid ook kunnen snappen in plaats van alleen de hoge heren in Den Haag die hun zakken vullen van ons hardverdiende loon terwijl de linkse grachtengordelelite het allemaal over de balk flikkert!![]()
dat er in de grondwet komt te staan dat Nederlands de officiële taal van Nederland is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Fries mag wel.
[..]
Maar waarom schrijft ie dat dan niet? Waarom staat het er zo onbegrijpelijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat er in de grondwet komt te staan dat Nederlands de officiële taal van Nederland is.
Ik vraag me echt af of je niet een chromosoompje teveel hebt als je serieus meent dat dit partijprogramma goed in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
En zo kun je weer zien hoe meningen kunnen verschillen. Op het forum van Nowlive zijn ze zo enthousiast over het PVV-program dat ze de poloniase lopen.
ik denk dat hij grondwettelijk vastgelegd wil hebben dat iedereen Nederlands moet sprekenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Fries mag wel.
[..]
heb je het wel is gelezen??quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er gewoon begrijpbare taal in moet komen te staan die Henk en Ingrid ook kunnen snappen in plaats van alleen de hoge heren in Den Haag die hun zakken vullen van ons hardverdiende loon terwijl de linkse grachtengordelelite het allemaal over de balk flikkert!![]()
We hebben het dan ook over het publiek van Nowlive hè..quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of je niet een chromosoompje teveel hebt als je serieus meent dat dit partijprogramma goed in elkaar steekt.
De NSDAP had tenminste een duidelijke doelstelling. Wilders aan de andere kant strijdt voor de belangen van Israel middels een sluier die Nederlandse politiek heet. Ik heb echt medelijden met de radicale nationalisten in Nederland want hun messias blijkt een oplichter pur sang te zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Geniaal dit voor een satire op het partijprogramma van de NSDAP!![]()
Ho ho, niet zo snel. Weliswaar houdt de PVV Israël hoog in het vaandel, toch staat op pagina 43 van het partijprogramma te lezen dat het buitenlands beleid van Nederland niet mag worden ingezet om de belangen van andere landen te behartigen:quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wilders aan de andere kant strijdt voor de belangen van Israel middels een sluier die Nederlandse politiek heet.
quote:Buitenlands beleid moet uitsluitend in dienst staan van het Nederlands belang
Ik heb echt geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben het dan ook over het publiek van Nowlive hè..
Het hele stuk "buitenlands beleid" bestaat uit onvoorwaardelijke steun aan Israel. Tot en met steun voor het laten annexeren van de bezette gebieden aan toe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wilders aan de andere kant strijdt voor de belangen van Israel middels een sluier die Nederlandse politiek heet.
O, en hoe kom je dan te boek te staan als je bijvoorbeeld een blanke Nederlandse vader en een zwarte Antiliaanse moeder hebt? "Mulat"? Ik vind dit verwerpelijke rotzooi.quote:Etnische registratie van iedereen. Inclusief vermelding ‘Antilliaan’.
Dat is het forum dat zich in constante staat van oorlog bevindt met FOK!quote:
Inderdaad, wat een prutsite.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een lelijke website, ik dacht eerst dat ik op zo'n reclamesite beland was die je wel eens krijgt als je de url verkeerd typt.
Nou, las in het programma dat Wilders geen subsidie meer wil verstrekken aan buitenlandse studenten.quote:
Wat een onzin. Wilders polariseert de samenleving en zit straks met zo'n twintig man in de Kamer. Daar helpt geen negeren aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:34 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Wat een gast ...
Hij krijgt het toch weer voor elkaar dat er in ieder geval 5 pagina's over hem gefokt wordt.
Dat zegt iets over Geert maar ook iets over de gemiddelde fokker. Als je het echt niets vind, dan laat je het er bij en negeer je het zou ik zeggen.
En de meest zwakzinnige is nog de forumeigenaar , ene Sly.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een forum vol zwakzinnigen zo te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |